quote:Op maandag 23 februari 2015 15:59 schreef Specularium het volgende:
Ik kan zo tekstschrijver worden voor een willekeurig hilarisch programma op Ned 1.
Cojones lijkt me wel wat voor jou ja, zelfs jij zou het nog leuker kunnen makenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:59 schreef Specularium het volgende:
Ik kan zo tekstschrijver worden voor een willekeurig hilarisch programma op Ned 1.
De Wereld Draait Door lijkt me wel wat voor jou.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:59 schreef Specularium het volgende:
Vandaar dat ie nooit grappig is...quote:Op maandag 23 februari 2015 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Specularium schrijft de teksten van Peter Pannekoek.
Alleen als jij me geen tikken gaat verkopenquote:
Ik ben een en al liefde.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als jij me geen tikken gaat verkopen.
Dat vind ik misschien nog wel aanstootgevenderquote:
Ik kan geen herenliefde garanderen, helaas.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik misschien nog wel aanstootgevender
Die wil ik dan ook alleen van Fatima ontvangenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan geen herenliefde garanderen, helaas.
Kun je lang wachten, die gaat toch niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil ik dan ook alleen van Fatima ontvangen.
Als je je telefoon er bij pakt zie je iets nóg lekkerders.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
De banaan en granenbiscuits van LU waren heel lekker.
Die is tegen die tijd waarschijnlijk met Thaise ladyboy's aan het spelen ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, die gaat toch niet.
Toevallig was ik dat net aan het doen! Heb je je geld al binnen!?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je telefoon er bij pakt zie je iets nóg lekkerders.
Nee!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig was ik dat net aan het doen! Heb je je geld al binnen!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |