Dan is het toch knap dat je deze post hebt kunnen maken. Of doet Specu aan ingezonden post tegenwoordig?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef Inolvidable het volgende:
Valt er hier nog iets te beleven? M'n internet is kapot.
Iemand moest die opmerking maken, dankje nu kan ik mijn hart luchten.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het toch knap dat je deze post hebt kunnen maken. Of doet Specu aan ingezonden post tegenwoordig?
Ah putainquote:Op zondag 22 februari 2015 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker naar Brussel en de hele avond frans praten. Kan Johannes zijn baret op.
Het klopt wel qua motoriek...ik zou mij ook niet in de buurt van antieke vazen laten.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er wordt dus eigenlijk een antieke vaas gesloopt en die wordt vervangen door een prul van 39 euro.
En volgens mij zat er een touwtje aan die vaas die kapot viel want natuurlijk zag het er niet uit.
Vindt je vriendin dat niet vervelend?quote:
Waarom zou zequote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vindt je vriendin dat niet vervelend?
Ik interpreteerde het wat anders, Specu vond het vast wel een beetje leuk grapjequote:
Dit maakt het nog ranziger, Arno.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Corrie is gewoon een soort moederfiguur.
Mijn vriendin is gewoon tof.
Ik vind 'm gewoon matig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het wat anders, Specu vond het vast wel een beetje leuk grapje.
Logisch, als ie niet meteen landt.quote:
Ja doe maar een plaatje, ik wist even niks.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
NWS / [Meet] NWS SC
Voor iedereen die het niet kan vinden.
Er moest eigenlijk nog wel een mooi plaatje in de OP.
Mag ik met jouw fitte ex-vvriendin gaan?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet met je fitte ex-vriendin?
Krakaka.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mag ik met jouw fitte ex-vvriendin gaan?
Als Corrie ook komt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet met je fitte ex-vriendin?
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
Fatima gaat natuurlijk ook niet.
Weten wij gelijk dat ze toch wel een pener heeft.
He?quote:
Kun je beter even naar een van de Film & TV redacteuren DM'en, ik kan er weinig meequote:Op maandag 23 februari 2015 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien het hier krioelt van de Frontpage-redactieleden: misschien is dit een leuk nieuwtje: TV / COJONES #1: Satire op de zaterdagavond
Dit is iets voor Marianne!quote:Op maandag 23 februari 2015 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien het hier krioelt van de Frontpage-redactieleden: misschien is dit een leuk nieuwtje: TV / COJONES #1: Satire op de zaterdagavond
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef Specularium het volgende:
Ik had vanmiddag een krentenbol en sinaasappelsap.
Wat ontzettend smerig was dat.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef Specularium het volgende:
Ik had vanmiddag een krentenbol en sinaasappelsap.
Wat ontzettend smerig was dat.
Dan kan je net zo goed eten wat Mani op heeft. Klinkt ook wel ecohipster- achtig.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tip van Marianne, ik moest de ecohipster uit gaan hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |