Den Haag ofzo, Kalifatima is het met mij eens.quote:
Never mind.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag ofzo, Kalifatima is het met mij eens.
Voor haar zou ik sowieso heel de wereld afreizenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag ofzo, Kalifatima is het met mij eens.
Dat lijkt me een beetje om, maar als jij dat graag wilt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor haar zou ik sowieso heel de wereld afreizen
Ik houd wel van wat omslachtigheidquote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje om, maar als jij dat graag wilt.
Mag je ook stemmen als je niet komt?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee dus wat betreft plaatsen hebben we
Utrecht
Groningen
Rotterdam
den Haag
Nog iets erbij of maken we hier een poll van?
Dan kom je zeker aanzetten met zo'n uithoek als Ter Apel of Maastrichtquote:Op zondag 22 februari 2015 23:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mag je ook stemmen als je niet komt?
Groningen was een grapje.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee dus wat betreft plaatsen hebben we
Utrecht
Groningen
Rotterdam
den Haag
Nog iets erbij of maken we hier een poll van?
Utrecht ook, omdat 23 mei daar ook de ONZ meet is, leek het me wel handig te kunnen overstappen als het daar niks aan was.quote:
Marianne heeft haast en wil in maart.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Utrecht ook, omdat 23 mei daar ook de ONZ meet is, leek het me wel handig te kunnen overstappen als het daar niks aan was.
Oh dan kan ik niet, dan heb ik een verjaardag.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne heeft haast en wil in maart.
Maastricht is wel een goed idee.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kom je zeker aanzetten met zo'n uithoek als Ter Apel of Maastricht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |