Moet er bij een meet een minimum aantal mensen zijn?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar een paar mensen zijn dan vind ik het ook niet eens een meet. Dan is het meer, laten we even afspreken met zijn vieren/vijven om wat te gaan drinken.
Afspreken met vier of 5 man noem ik in ieder geval amper een meet. En zeker als je alleen maar wil dat er mensen komen die je 'kent' dan kun je die beter een PM sturen om af te spreken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet er bij een meet een minimum aantal mensen zijn?
Misschien moet je een matrix maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
Timmm wil alleen als Mutant ook gaat.
Waarom moet dat over PM als het over een SC gaat? Beetje omslachtig. En een 'ontmoeting' tussen twee mensen noem ik ook een meet, maar goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Afspreken met vier of 5 man noem ik in ieder geval amper een meet. En zeker als je alleen maar wil dat er mensen komen die je 'kent' dan kun je die beter een PM sturen om af te spreken.
Tegen wie zit jij nou weer te blèren?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef sp3c het volgende:
potverdikkeme hey dit, niet iedereen hoeft het direct meteen met je eens te zijn toch?
tegen jou toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tegen wie zit jij nou weer te blèren?
Daar open je toch ook geen topic over. Als het maar 2 mensen zijn?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom moet dat over PM als het over een SC gaat? Beetje omslachtig. En een 'ontmoeting' tussen twee mensen noem ik ook een meet, maar goed.
Vind het gewoon frustrerend dat er al zo lang gezeurd wordt over een meet, en ik dan uiteindelijk het initiatief neem, en dat er dan meteen weer moeilijk moet worden gedaan. Het initiatief was een NWS SC meet. Wil je een NWS meet? Prima, dan organiseer je dat toch zelf? Maar nu is het alweer veranderd in een NWS meet, ook goed maar dan regel je het zelf maar. Ik ga daar ook geen 3 uur voor in de trein zitten.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je een matrix maken.
Nee omdat het dan niet over een SC gaat, en tussen users onderling wordt afgesproken. Holy moly zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar open je toch ook geen topic over. Als het maar 2 mensen zijn?
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar denk je zelf ook niet dat een eventuele NWS-meet vooral in de smaak zal vallen bij mensen die vaak in NWS-SC rondhangen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het gewoon frustrerend dat er al zo lang gezeurd wordt over een meet, en ik dan uiteindelijk het initiatief neem, en dat er dan meteen weer moeilijk moet worden gedaan. Het initiatief was een NWS SC meet. Wil je een NWS meet? Prima, dan organiseer je dat toch zelf? Maar nu is het alweer veranderd in een NWS meet, ook goed maar dan regel je het zelf maar. Ik ga daar ook geen 3 uur voor in de trein zitten.
maar je noemt het wel een meet...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee omdat het dan niet over een SC gaat, en tussen users onderling wordt afgesproken. Holy moly zeg.
Dat zal dan vanzelf blijken toch? Misschien zijn er ook wel anderen die eens willen zien wie al die gekke NWS mensen zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar denk je zelf ook niet dat een eventuele NWS-meet vooral in de smaak zal vallen bij mensen die vaak in NWS-SC rondhangen?
Misschien wel ja..quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar denk je zelf ook niet dat een eventuele NWS-meet vooral in de smaak zal vallen bij mensen die vaak in NWS-SC rondhangen?
Het is toch voor iedereen van de SC? En anderen zijn ook welkom natuurlijk. Ik zeg niet dat iemand niet mag.. Maar de insteek is wel heel anders als je een compleet subforum uitnodigt, kijk maar naar de ONZ meets met 70 mensen ofzo. Dat is gewoon anders dan een SC waar je de meesten wel 'kent'.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
maar je noemt het wel een meet...
Jij wil met een paar mensen die je kent afspreken. En anderen 'mogen' niet. Dan is het logischer om het per PM te doen lijkt mij. Anders komen er misschien ook mensen die je niet kent. Wat blijkbaar niet de bedoeling is.
Alsof gewone NWS-ers iets met ons te maken willen hebben.quote:
Bestaan er 'gewone NWS'ers' dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof gewone NWS-ers iets met ons te maken willen hebben.
Ik verwacht hier minimaal 150 man.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is toch voor iedereen van de SC? En anderen zijn ook welkom natuurlijk. Ik zeg niet dat iemand niet mag.. Maar de insteek is wel heel anders als je een compleet subforum uitnodigt, kijk maar naar de ONZ meets met 70 mensen ofzo. Dat is gewoon anders dan een SC waar je de meesten wel 'kent'.
We tellen niet al jow persoonlijkheden afzonderlijk hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verwacht hier minimaal 150 man.
Wel een beetje deceptie.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef sp3c het volgende:
meesten zijn stieke gewoon hele aardige mensen
Ik heb er maar 33.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
We tellen niet al jow persoonlijkheden afzonderlijk hoor.
Wanneer is de laatste meet geweest waar 70 man kwam? 2002 ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is toch voor iedereen van de SC? En anderen zijn ook welkom natuurlijk. Ik zeg niet dat iemand niet mag.. Maar de insteek is wel heel anders als je een compleet subforum uitnodigt, kijk maar naar de ONZ meets met 70 mensen ofzo. Dat is gewoon anders dan een SC waar je de meesten wel 'kent'.
Ik heb geen idee hoe het bij ONZ gaat dus daar kan ik niks over zeggen. En ik denk dat wat Elf zegt gewoon klopt, users die misschien weleens 'hier' hebben gepost zullen eerder geneigd zijn te komen dan 'overige' users uit NWS. Maar dan kan het dus gewoon een NWS meet zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jaaa die was ik al bijna vergeten man.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef sp3c het volgende:
voetbalh00ligan2 mag natuurlijk ook komen
Ga je nou wel of niet met je zuursloterige gezeur?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het bij ONZ gaat dus daar kan ik niks over zeggen. En ik denk dat wat Elf zegt gewoon klopt, users die misschien weleens 'hier' hebben gepost zullen eerder geneigd zijn te komen dan 'overige' users uit NWS. Maar dan kan het dus gewoon een NWS meet zijn.
Ja, dat werkte in andere subfora ook zo lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ook kan, is dat jullie eerst een lijstje opstellen van mensen die wel en niet mogen komen. Nog los van de vraag of ze willen komen.
Zomaar een tip.
Ik heb al gezegd dat ik dat nog niet weet. Met 4 man ben ik iig zo uitgepraat.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nou wel of niet met je zuursloterige gezeur?
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ook kan, is dat jullie eerst een lijstje opstellen van mensen die wel en niet mogen komen. Nog los van de vraag of ze willen komen.
Zomaar een tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja die vlaggetjes van konijn waren ook wel een topshow vond ik hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef timmmmm het volgende:
De drukste meet waar ik ooit was, was tijdens het songfestival. Wat ook wel gewoon een kutmeet was. Peter is een hartstikke aardige man en zonder het songfestival kan je daar keileuk een biertje mee drinken en als je het songfestival leuk vindt is het vast geweldig om naast hem te zitten zodat hij elk nummer trivia over het komende nummer je kant op gooit, maar voor mij was het geen 10/10
Oplossing is gewoon bier drinken met sp3c en cnor op het terras
Misschien mag jij wel helemaal niet komen van Elflettering zijn lijstje.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik dat nog niet weet. Met 4 man ben ik iig zo uitgepraat.
denk dat je daar gerust 25 man bij op kunt tellenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Daar waren ook max 25 man en volgens mij was dat de drukste meet van de afgelopen jaren
Ook goed, ga ik met tim en sp3c wat drinken op een terras. Moet het wel mooi weer zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien mag jij wel helemaal niet komen van Elflettering zijn lijstje.
De meet waar ik was niet, maar volgens mij was dat de voorronde of de halve finale of hoe je dat ook noemt bij het songfestivalquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je daar gerust 25 man bij op kunt tellen
Okee, maar dan begrijp ik niet zo goed waarom het per se een algemene NWS meet moet zijn, als je doelgroep blijkbaar toch niet zo verschillend is. Kunnen we er net zo goed een algemene FOK! meet van maken, om niemand buiten te sluiten.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het bij ONZ gaat dus daar kan ik niks over zeggen. En ik denk dat wat Elf zegt gewoon klopt, users die misschien weleens 'hier' hebben gepost zullen eerder geneigd zijn te komen dan 'overige' users uit NWS. Maar dan kan het dus gewoon een NWS meet zijn.
We gingen binnenkort toch ook weer sjoelen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed, ga ik met tim en sp3c wat drinken op een terras. Moet het wel mooi weer zijn.
geen idee waarom dat in zoveel rondes moet eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De meet waar ik was niet, maar volgens mij was dat de voorronde of de halve finale of hoe je dat ook noemt bij het songfestival
Vorig jaar of 2013 ofzo was er nog een ONZ meet met 60 mensen oid.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Daar waren ook max 25 man en volgens mij was dat de drukste meet van de afgelopen jaren
Bek dicht nepturkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
De titel van deze SC klopt gewoon echt met de inhoud.
Ga je snor in de fik steken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Gezellig he, kom je ook?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
De halve NWS SC komt nu en zo'n 5 anderen als je het een algemene NWSmeet maaktquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorig jaar of 2013 ofzo was er nog een ONZ meet met 60 mensen oid.
die nu binnenkort komt kan ik iig niet ivm werk en shitquote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We gingen binnenkort toch ook weer sjoelen?
Ik zeg niet dat het moet ik zeg alleen dat ik het leuker vind als er meer dan 5 man komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar dan begrijp ik niet zo goed waarom het per se een algemene NWS meet moet zijn, als je doelgroep blijkbaar toch niet zo verschillend is. Kunnen we er net zo goed een algemene FOK! meet van maken, om niemand buiten te sluiten.
Jawel joh, krijg je er een paar van mij. Niks mis mee. Heb ook vaak zat van jou geschooidquote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
die nu binnenkort komt kan ik iig niet ivm werk en shit
ik houd er niet van maar bier is niet gratis
het is meer dat de wekker heel vroeg gaat en die maand nogal druk is bij ons ivm moederdag, vrouwendag, weet ik veel wat voor onzindag etc.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel joh, krijg je er een paar van mij. Niks mis mee. Heb ook vaak zat van jou geschooid
Ik heb afgezegd tim. Beetje veel reizen voor even drinken en geld groeit mij momenteel ook niet op mijn rug.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We gingen binnenkort toch ook weer sjoelen?
zeg het hem sp3c! ik zat al klaar om hem te zoenen maar nee hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef sp3c het volgende:
wat nou man vorige keer was jij er ook niet!
wij helemaal daarheen, geen timtimtim
Ja maar toen was ik dood ofzo. Wat zal het toen geweest zijn, longontsteking of ruggeprik ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef sp3c het volgende:
wat nou man vorige keer was jij er ook niet!
wij helemaal daarheen, geen timtimtim
geniaalquote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb even een overzicht voor jullie gemaakt
timmmmm: alleen als Mutant01 ook gaat en als Mani89 niet gaat
Njosnavelin: alleen als het een échte NWS SC-meet wordt zonder 'gewone' NWS'ers
Specularium: alleen als Tem ook komt en Karina niet ongesteld is
Fokker89: alleen als de ONZ-meet niet leuk genoeg is
Tem: alleen als Specularium belooft om minstens één speciaalbiertje te drinken
Mutant01: alleen als de 37 mensen met wie hij een 'persoonlijke vete' heeft niet komen
Sp3c: geen eisen, als er maar voldoende bier is
LTVDK: alleen als Yasmin23 ook gaat en hij naast haar mag zitten
Karina: alleen als ze niet naast Specularium hoeft te zitten in de kring
Fylax: alleen als hij voor het donker weer thuis is
johannes_vermeer: alleen als de meet in Groningen is en als GGMM niet gaat.
Mani89: alleen als Mutant01 ook gaat
Yasmin23: alleen als LTVDK ook gaat
Uccie: gaat sowieso (!!!)![]()
Elfletterig: alleen als zowel Mani89, Mutant01, timmmmmm, johannes_vermeer en GGMM gaan.
Matrix is me te veel werk.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Het idee van Elfentering was ook wel goed trouwens.
Nu ben ik de makkelijke snolquote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mutant01: alleen als de 37 mensen met wie hij een 'persoonlijke vete' heeft niet komen
Elfletterig: alleen als zowel Mani89, Mutant01, timmmmmm, johannes_vermeer en GGMM gaan.
Ja en ik voel de bui alweer hangen, dan is mutant zo boos op mij terwijl ik dit nergens gezegd heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Zul je zien, ben ik net weet aan de zware medicatie, ben ik er alsnog niet.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er staat toch niet 'komt sowieso'
Of moet je uitgerekend die dag je haar wassen, zul je net zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zul je zien, ben ik net weet aan de zware medicatie, ben ik er alsnog niet.
Dat sowieso, daarom ben ik wat later.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of moet je uitgerekend die dag je haar wassen, zul je net zien.
Onder of boven?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of moet je uitgerekend die dag je haar wassen, zul je net zien.
Onder, anders was ik wel op tijd.quote:
Jij ging al niet, Wibi.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef anonymoussie het volgende:
Bedankt voor deze![]()
Ik ga gewoon helemaal niet meer.
Ah, het werkt!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef anonymoussie het volgende:
Bedankt voor deze![]()
O, dan vind ik het ineens wel interessanter worden om te gaanquote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef anonymoussie het volgende:
Bedankt voor deze![]()
ja nu kan het weer news sc meet zijn denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, dan vind ik het ineens wel interessanter worden om te gaan
Nee joh, ik kots op dat geforceerde kliekjesgezeikquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu kan het weer news sc meet zijn denk ik
ja nu ga jij ook nog even moeilijk doenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg. Want er gaan meer mensen als jij wel gaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, dan vind ik het ineens wel interessanter worden om te gaan
Lijkt mij wel leuk als je komt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mwa, stiekum twijfelde ik nog.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, ik kots op dat geforceerde kliekjesgezeik
Ik heb je afmelding in het lijstje verwerkt. Wijs besluit.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg. Want er gaan meer mensen als jij wel gaat.
Ik ben niet zo populair.
We kunnen het ook stiekem UTO-meet noemen, dan blijven er nog meer weg.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die dag ben ik ziekquote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
We kunnen het ook stiekem UTO-meet noemen, dan blijven er nog meer weg.
7 maart. NWS-crashen allesquote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef sp3c het volgende:
wanneer was die matige fp meet eigenlijk ook weer timtim
Oh das toch niet erg? Ik compenseer dat wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Naar verluidt alleen in afgeslankte vorm.
Nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Komt Yokikater ook?
Heb perrongeluk een kuiken getypt....![]()
in Utrecht nog steeds?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Komt Yokikater ook?
Heb perrongeluk een kuiken getypt....![]()
Oh dat is wel kut ja. Hmmm ja kan me voorstellen dat je dan niet komt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel maar heb nog steeds last van een stevig gevalletje agorafobie.
Ik ga daar waar het spoor mij naartoe leidt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom fotografeer jij stiekem mensen op het station?
Mooi.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je afmelding in het lijstje verwerkt. Wijs besluit.
Sinds zijn camera's in de dameskleedkamers door het land ontmanteld zijn moet hij toch watquote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom fotografeer jij stiekem mensen op het station?
Uitgerangeerd...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga daar waar het spoor mij naartoe leidt.
En nu moet ik weer aan Guus denken. Kedekedeng.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da;s meestal onder de treinquote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er nog een bij corrie in de douchequote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef sp3c het volgende:
mogen camera's in dameskleedkamers nu ook al niet meer?
onze cultuur is nu helemaal kapot!!!
In de mannenkleedkamers mag het nog welquote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef sp3c het volgende:
mogen camera's in dameskleedkamers nu ook al niet meer?
onze cultuur is nu helemaal kapot!!!
gewoon 48quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er nog een bij corrie in de douche
Ook dat ie slo-mo opneemt?quote:
Hmm komt Tem wel dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet zo goed of ik durf als Tem er is....
nee slomo is matigquote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook dat ie slo-mo opneemt?
Zou niet downloaden,
Een elektrische blikopener?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef YokiKater het volgende:
Mijn drone pendelt tussen Uccie en Corrie. 1080p quality.
[ afbeelding ]
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 22:11:21 ]
Ik vind jou echt een vies wijf.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NeeOh een radiografisch bestuurbare kurkentrekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Beetje cliché niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij dan anders wel gewoon een romantische strandwandeling
Zou ik er wel van kunnen maken denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh een radiografisch bestuurbare kurkentrekker
Hij moet zijn haar wassen die avond.quote:
Onder of boven?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij moet zijn haar wassen die avond.
Ik heb een Pimp-account van Yoki gekregen, ik kijk even of mijn #hosselfaals zo minder zijnquote:
Onder, daarom heeft hij de hele avond nodig.quote:
Was mij nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een Pimp-account van Yoki gekregen, ik kijk even of mijn #hosselfaals zo minder zijn
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onder, daarom heeft hij de hele avond nodig.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was mij nog niet eens opgevallen
Ik zou dit soort posts ook kunnen deleten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij dan anders wel gewoon een romantische strandwandeling
Of edittenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou dit soort posts ook kunnen deleten.
Zou wel een beetje vals zijn Specuevil.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitzwaaimeet op Schiphol?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik stel als datum 20 april voor trouwens!
Corrie zou dit kopen, maar alleen als de wijn zichzelf dan ook zou inschenkenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh een radiografisch bestuurbare kurkentrekker
Dit zou ik erg jammer vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik liever een leuke ober.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie zou dit kopen, maar alleen als de wijn zichzelf dan ook zou inschenken
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigsquote:
Of zoiets.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigs
8/10quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zoiets.
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zoiets.
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen
Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruikquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigs
Zoals gewoonlijk weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruik.
Dat is mijn tweede naamquote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sla hem tim! Dumpen per dm is gewoon matig. Zeeeer matig.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben zojuist door sp3c gedumpt in DM
Precies, dat moet via whatsapp.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sla hem tim! Dumpen per dm is gewoon matig. Zeeeer matig.
De naakte mol toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
Dit beestje straks bij Humberto:
[ afbeelding ]
Ik vind het er maar typisch uitzien.
Ja molrat noemden ze het.quote:
Die naakte.quote:
En het mooie is dat jij het niet terug kan editten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Konijn van Henk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
Dit beestje straks bij Humberto:
[ afbeelding ]
Ik vind het er maar typisch uitzien.
Ik wel maar ik vraag 10 euro per editquote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het mooie is dat jij het niet terug kan editten.
Yasmin is natuurlijk ook wel een beetje viesquote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het mooie is dat jij het niet terug kan editten.
Sorry?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yasmin is natuurlijk ook wel een beetje vies![]()
Heb je toch weer een paar biertjes voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wel maar ik vraag 10 euro per edit
Dude.. dat is dus niet PIMP hèquote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Da hek toch glad nie kut!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wel maar ik vraag 10 euro per edit
Onder of boven?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij is nu wel nuchter.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is LTVDK gehackt jongens....
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is LTVDK gehackt jongens....
quote:
quote:
Ik neem het weer terug.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind Specularium echt de beste mod ever!!!![]()
![]()
En timmmmm is ook zo'n geweldig goede jongen
![]()
![]()
Jij bent echt een slijmbal hequote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind Specularium echt de beste mod ever!!!![]()
![]()
En timmmmm is ook zo'n geweldig goede jongen
![]()
![]()
Ik lees het morgen wel, ik ga mijn bed opzoeken. Morgen moet ik vroeg opquote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ook. Maar iets is er aan de hand...
Je krijgt de liefelijke groetjes van timmmmmquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel, ik ga mijn bed opzoeken. Morgen moet ik vroeg op.
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel, ik ga mijn bed opzoeken. Morgen moet ik vroeg op.
Voor tim heb ik wel een zwak natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt de liefelijke groetjes van timmmmm
Daarom kom je ook gewoon met me sjoelen! O WACHT NEE, je laat me gewoon zittenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor tim heb ik wel een zwak natuurlijk.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Specularium is een fascistIk ga mutant, bansheeboy en xa1pt hierheen halen hoor als je zo doorgaat
Tja je kunt niet alles hebben natuurlijk tim. En sjoelen gaat beter staand hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom kom je ook gewoon met me sjoelen! O WACHT NEE, je laat me gewoon zitten
fapfapfapquote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Specularium is een hele lieve jongenIk ga mutant, bansheeboy en xa1pt hierheen halen hoor als je zo doorgaat, hete herenliefde met zijn vijven
Verlater, sp3c loopt te janken over zijn ijsvoetbal met stokken, wat is jouw excuusquote:Op maandag 23 februari 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja je kunt niet alles hebben natuurlijk tim. En sjoelen gaat beter staand hoor.
Heb ik toch al gezegd, iets met geld en ver weg en zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verlater, sp3c loopt te janken over zijn ijsvoetbal met stokken, wat is jouw excuus
Krijg je een paar biertjes van mijquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik toch al gezegd, iets met geld en ver weg en zo.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik toch al gezegd, iets met geld en ver weg en zo.
Nee man dat wil ik niet. Het is ook dat ik er geen zin in heb anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor eventjes wat drinken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijg je een paar biertjes van mij
Die is altijd in Rotterdam. Vandaar. En Amsterdam is weer voor andere mensen ver weg natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom is die meet dan niet in Amsterdam? Is toch ook een goede stad?
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Amsterdam en goede stad in één zin ja?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van kaasquote:Op maandag 23 februari 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pas nou op, die man opent zakjes kaas met zijn tanden!
Ja maar jij bent vaste poster en je hebt niet zoveel geld, dus of iedereen gaat naar Adam of iedereen helpt mee om een treinkaartje voor je te kopenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is altijd in Rotterdam. Vandaar. En Amsterdam is weer voor andere mensen ver weg natuurlijk.
Dit ging over een andere meet. Niet de nws meet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent vaste poster en je hebt niet zoveel geld, dus of iedereen gaat naar Adam of iedereen helpt mee om een treinkaartje voor je te kopen![]()
Amsterdam is trouwens wel leuker dan Rotterdam.
Ohhh nevermind danquote:Op maandag 23 februari 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ging over een andere meet. Niet de nws meet.
Mutant?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Die nepturk kan ik dus echt niet meer serieus nemen hè
Ja zo haal je me natuurlijk nooit over om weer een keer naar ROtterdam te komen he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Amsterdam leuker dan RotterdamDan heb je echt zuurstof tekort gehad bij de geboorte
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Amsterdam leuker dan RotterdamDan heb je echt zuurstof tekort gehad bij de geboorte
Ik denk dat die PVV'er die zei dat de soort als wie jij je voordoet genetisch inferieur was eerst zo'n uitspraak las. Dan snap ik het welquote:
Deze zin loopt niet echt...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat die PVV'er die zei dat de soort als wie jij je voordoet genetisch inferieur was eerst zo'n uitspraak las. Dan snap ik het wel
Wat is dit voor een zin?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat die PVV'er die zei dat de soort als wie jij je voordoet genetisch inferieur was eerst zo'n uitspraak las. Dan snap ik het wel
Wees blij anders gingen al die Amsterdammers in Rotterdam wonenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn dus gewoon serieus mensen die Amsterdam leuker vinden dan Rotterdam. Dan heb je het leven echt niet begrepen
Dan nog begrijpt alleen de entiteit waarover jij spreekt deze zin waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Het is gewoon een kloppende zin. Allees 'was' had 'is' moeten zijn
Als een PVV'er het wel snapt en jij niet, zegt dat natuurlijk meer over jou dan over mijquote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog begrijpt alleen de entiteit waarover jij spreekt deze zin waarschijnlijk.
Maak jij mij nou uit voor inferieur aan een PVV'er jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een PVV'er het wel snapt en jij niet, zegt dat natuurlijk meer over jou dan over mij
Dat deed je zelfquote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak jij mij nou uit voor inferieur aan een PVV'er ja
Ik vind dit matig, je zal mijn post wel weer geëdit hebben Recepquote:
Ik vond vanmiddag negervink wel een leuk woordquote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Zitten leuke dames in het publiek bij Jinek
Sp3c is altijd negerlink als ie boos isquote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond vanmiddag negervink wel een leuk woord.
Edit: en dan lekker editen hequote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c is altijd negerlink als ik boos isben
Inb4 onder of boven.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je merkt dat ik minder scherp ben op dit tijdstip.
Ik ben niet boos. Met Jinek is de aandacht wegquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je merkt dat ik minder scherp ben op dit tijdstip.
Het is ook wel een matig nieuwsavondje, weinig boeiendsquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hier, dit is toch NWS-SC
Ik wil nieuws!
Maar laat maar heb al wat gevonden
Ik heb toch alleen maar raar nieuws.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook wel een matig nieuwsavondje, weinig boeiends
Ik geef hem weinig kans, wel een kek berichtjequote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb toch alleen maar raar nieuws.
Ben hier nu mee bezig.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ege-Vrouwendag.dhtml
Wie gaat hier nou voor betalen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb toch alleen maar raar nieuws.
Ben hier nu mee bezig.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ege-Vrouwendag.dhtml
Ik kan anders wel even een aanslag gaan plegen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook wel een matig nieuwsavondje, weinig boeiends
Ik bied 450 euro!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Corrie heeft haar badjas al op marktplaats gezet om geld in te zamelen m te kunnen bieden
Dat is alleen Fatima, maar dat komt door haar cultuurverrijkende achtergrond.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog niemand, daarom zet ik het bericht maar op FOK! die vrouwen hier sporen toch niet.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen Fatima, maar dat komt door haar cultuurverrijkende achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |