Oh dat is wel kut ja. Hmmm ja kan me voorstellen dat je dan niet komt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel maar heb nog steeds last van een stevig gevalletje agorafobie.
Ik ga daar waar het spoor mij naartoe leidt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom fotografeer jij stiekem mensen op het station?
Mooi.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je afmelding in het lijstje verwerkt. Wijs besluit.
Sinds zijn camera's in de dameskleedkamers door het land ontmanteld zijn moet hij toch watquote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom fotografeer jij stiekem mensen op het station?
Uitgerangeerd...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga daar waar het spoor mij naartoe leidt.
En nu moet ik weer aan Guus denken. Kedekedeng.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da;s meestal onder de treinquote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er nog een bij corrie in de douchequote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef sp3c het volgende:
mogen camera's in dameskleedkamers nu ook al niet meer?
onze cultuur is nu helemaal kapot!!!
In de mannenkleedkamers mag het nog welquote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef sp3c het volgende:
mogen camera's in dameskleedkamers nu ook al niet meer?
onze cultuur is nu helemaal kapot!!!
gewoon 48quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er nog een bij corrie in de douche
Ook dat ie slo-mo opneemt?quote:
Hmm komt Tem wel dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet zo goed of ik durf als Tem er is....
nee slomo is matigquote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook dat ie slo-mo opneemt?
Zou niet downloaden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |