Ook goed, ga ik met tim en sp3c wat drinken op een terras. Moet het wel mooi weer zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien mag jij wel helemaal niet komen van Elflettering zijn lijstje.
De meet waar ik was niet, maar volgens mij was dat de voorronde of de halve finale of hoe je dat ook noemt bij het songfestivalquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je daar gerust 25 man bij op kunt tellen
Okee, maar dan begrijp ik niet zo goed waarom het per se een algemene NWS meet moet zijn, als je doelgroep blijkbaar toch niet zo verschillend is. Kunnen we er net zo goed een algemene FOK! meet van maken, om niemand buiten te sluiten.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het bij ONZ gaat dus daar kan ik niks over zeggen. En ik denk dat wat Elf zegt gewoon klopt, users die misschien weleens 'hier' hebben gepost zullen eerder geneigd zijn te komen dan 'overige' users uit NWS. Maar dan kan het dus gewoon een NWS meet zijn.
We gingen binnenkort toch ook weer sjoelen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed, ga ik met tim en sp3c wat drinken op een terras. Moet het wel mooi weer zijn.
geen idee waarom dat in zoveel rondes moet eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De meet waar ik was niet, maar volgens mij was dat de voorronde of de halve finale of hoe je dat ook noemt bij het songfestival
Vorig jaar of 2013 ofzo was er nog een ONZ meet met 60 mensen oid.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Daar waren ook max 25 man en volgens mij was dat de drukste meet van de afgelopen jaren
Bek dicht nepturkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
De titel van deze SC klopt gewoon echt met de inhoud.
Ga je snor in de fik steken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Gezellig he, kom je ook?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
De halve NWS SC komt nu en zo'n 5 anderen als je het een algemene NWSmeet maaktquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorig jaar of 2013 ofzo was er nog een ONZ meet met 60 mensen oid.
die nu binnenkort komt kan ik iig niet ivm werk en shitquote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We gingen binnenkort toch ook weer sjoelen?
Ik zeg niet dat het moet ik zeg alleen dat ik het leuker vind als er meer dan 5 man komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar dan begrijp ik niet zo goed waarom het per se een algemene NWS meet moet zijn, als je doelgroep blijkbaar toch niet zo verschillend is. Kunnen we er net zo goed een algemene FOK! meet van maken, om niemand buiten te sluiten.
Jawel joh, krijg je er een paar van mij. Niks mis mee. Heb ook vaak zat van jou geschooidquote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
die nu binnenkort komt kan ik iig niet ivm werk en shit
ik houd er niet van maar bier is niet gratis
het is meer dat de wekker heel vroeg gaat en die maand nogal druk is bij ons ivm moederdag, vrouwendag, weet ik veel wat voor onzindag etc.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel joh, krijg je er een paar van mij. Niks mis mee. Heb ook vaak zat van jou geschooid
Ik heb afgezegd tim. Beetje veel reizen voor even drinken en geld groeit mij momenteel ook niet op mijn rug.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We gingen binnenkort toch ook weer sjoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |