Voor tim heb ik wel een zwak natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt de liefelijke groetjes van timmmmm
Daarom kom je ook gewoon met me sjoelen! O WACHT NEE, je laat me gewoon zittenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor tim heb ik wel een zwak natuurlijk.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Specularium is een fascistIk ga mutant, bansheeboy en xa1pt hierheen halen hoor als je zo doorgaat
Tja je kunt niet alles hebben natuurlijk tim. En sjoelen gaat beter staand hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom kom je ook gewoon met me sjoelen! O WACHT NEE, je laat me gewoon zitten
fapfapfapquote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Specularium is een hele lieve jongenIk ga mutant, bansheeboy en xa1pt hierheen halen hoor als je zo doorgaat, hete herenliefde met zijn vijven
Verlater, sp3c loopt te janken over zijn ijsvoetbal met stokken, wat is jouw excuusquote:Op maandag 23 februari 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja je kunt niet alles hebben natuurlijk tim. En sjoelen gaat beter staand hoor.
Heb ik toch al gezegd, iets met geld en ver weg en zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verlater, sp3c loopt te janken over zijn ijsvoetbal met stokken, wat is jouw excuus
Krijg je een paar biertjes van mijquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik toch al gezegd, iets met geld en ver weg en zo.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik toch al gezegd, iets met geld en ver weg en zo.
Nee man dat wil ik niet. Het is ook dat ik er geen zin in heb anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor eventjes wat drinken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijg je een paar biertjes van mij
Die is altijd in Rotterdam. Vandaar. En Amsterdam is weer voor andere mensen ver weg natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom is die meet dan niet in Amsterdam? Is toch ook een goede stad?
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Amsterdam en goede stad in één zin ja?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van kaasquote:Op maandag 23 februari 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pas nou op, die man opent zakjes kaas met zijn tanden!
Ja maar jij bent vaste poster en je hebt niet zoveel geld, dus of iedereen gaat naar Adam of iedereen helpt mee om een treinkaartje voor je te kopenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is altijd in Rotterdam. Vandaar. En Amsterdam is weer voor andere mensen ver weg natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |