Een elektrische blikopener?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef YokiKater het volgende:
Mijn drone pendelt tussen Uccie en Corrie. 1080p quality.
[ afbeelding ]
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 22:11:21 ]
Ik vind jou echt een vies wijf.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NeeOh een radiografisch bestuurbare kurkentrekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Beetje cliché niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij dan anders wel gewoon een romantische strandwandeling
Zou ik er wel van kunnen maken denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh een radiografisch bestuurbare kurkentrekker
Hij moet zijn haar wassen die avond.quote:
Onder of boven?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij moet zijn haar wassen die avond.
Ik heb een Pimp-account van Yoki gekregen, ik kijk even of mijn #hosselfaals zo minder zijnquote:
Onder, daarom heeft hij de hele avond nodig.quote:
Was mij nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een Pimp-account van Yoki gekregen, ik kijk even of mijn #hosselfaals zo minder zijn
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onder, daarom heeft hij de hele avond nodig.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was mij nog niet eens opgevallen
Ik zou dit soort posts ook kunnen deleten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij dan anders wel gewoon een romantische strandwandeling
Of edittenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou dit soort posts ook kunnen deleten.
Zou wel een beetje vals zijn Specuevil.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitzwaaimeet op Schiphol?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik stel als datum 20 april voor trouwens!
Corrie zou dit kopen, maar alleen als de wijn zichzelf dan ook zou inschenkenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh een radiografisch bestuurbare kurkentrekker
Dit zou ik erg jammer vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik liever een leuke ober.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie zou dit kopen, maar alleen als de wijn zichzelf dan ook zou inschenken
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigsquote:
Of zoiets.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigs
8/10quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zoiets.
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zoiets.
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen
Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruikquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigs
Zoals gewoonlijk weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruik.
Dat is mijn tweede naamquote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruik.
Sla hem tim! Dumpen per dm is gewoon matig. Zeeeer matig.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben zojuist door sp3c gedumpt in DM
Precies, dat moet via whatsapp.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sla hem tim! Dumpen per dm is gewoon matig. Zeeeer matig.
De naakte mol toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
Dit beestje straks bij Humberto:
[ afbeelding ]
Ik vind het er maar typisch uitzien.
Ja molrat noemden ze het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |