Corrie zou dit kopen, maar alleen als de wijn zichzelf dan ook zou inschenkenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh een radiografisch bestuurbare kurkentrekker

Dit zou ik erg jammer vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou dit soort posts ook kunnen deleten.

Heb ik liever een leuke ober.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie zou dit kopen, maar alleen als de wijn zichzelf dan ook zou inschenken

Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigsquote:

Of zoiets.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigs

8/10quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zoiets.
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen

quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zoiets.
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen

Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruikquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel edits voor. Elke keer dat je iets misselijkmakends zegt, editten specularium en ik het zo dat het lijkt of je zegt dat je haar helemaal onder wil smeren met je eigen schijt of zo iets smerigs
 .
.

Zoals gewoonlijk weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruik.

Dat is mijn tweede naamquote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon machtsmisbruik.

Sla hem tim! Dumpen per dm is gewoon matig. Zeeeer matig.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben zojuist door sp3c gedumpt in DM

Precies, dat moet via whatsapp.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sla hem tim! Dumpen per dm is gewoon matig. Zeeeer matig.

De naakte mol toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
Dit beestje straks bij Humberto:
[ afbeelding ]
Ik vind het er maar typisch uitzien.

Ja molrat noemden ze het.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |