Dit ging over een andere meet. Niet de nws meet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent vaste poster en je hebt niet zoveel geld, dus of iedereen gaat naar Adam of iedereen helpt mee om een treinkaartje voor je te kopen![]()
Amsterdam is trouwens wel leuker dan Rotterdam.
Ohhh nevermind danquote:Op maandag 23 februari 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ging over een andere meet. Niet de nws meet.
Mutant?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Die nepturk kan ik dus echt niet meer serieus nemen hè
Ja zo haal je me natuurlijk nooit over om weer een keer naar ROtterdam te komen he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Amsterdam leuker dan RotterdamDan heb je echt zuurstof tekort gehad bij de geboorte
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Amsterdam leuker dan RotterdamDan heb je echt zuurstof tekort gehad bij de geboorte
Ik denk dat die PVV'er die zei dat de soort als wie jij je voordoet genetisch inferieur was eerst zo'n uitspraak las. Dan snap ik het welquote:
Deze zin loopt niet echt...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat die PVV'er die zei dat de soort als wie jij je voordoet genetisch inferieur was eerst zo'n uitspraak las. Dan snap ik het wel
Wat is dit voor een zin?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat die PVV'er die zei dat de soort als wie jij je voordoet genetisch inferieur was eerst zo'n uitspraak las. Dan snap ik het wel
Wees blij anders gingen al die Amsterdammers in Rotterdam wonenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn dus gewoon serieus mensen die Amsterdam leuker vinden dan Rotterdam. Dan heb je het leven echt niet begrepen
Dan nog begrijpt alleen de entiteit waarover jij spreekt deze zin waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Het is gewoon een kloppende zin. Allees 'was' had 'is' moeten zijn
Als een PVV'er het wel snapt en jij niet, zegt dat natuurlijk meer over jou dan over mijquote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog begrijpt alleen de entiteit waarover jij spreekt deze zin waarschijnlijk.
Maak jij mij nou uit voor inferieur aan een PVV'er jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een PVV'er het wel snapt en jij niet, zegt dat natuurlijk meer over jou dan over mij
Dat deed je zelfquote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak jij mij nou uit voor inferieur aan een PVV'er ja
Ik vind dit matig, je zal mijn post wel weer geëdit hebben Recepquote:
Ik vond vanmiddag negervink wel een leuk woordquote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Zitten leuke dames in het publiek bij Jinek
Sp3c is altijd negerlink als ie boos isquote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond vanmiddag negervink wel een leuk woord.
Edit: en dan lekker editen hequote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c is altijd negerlink als ik boos isben
Inb4 onder of boven.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je merkt dat ik minder scherp ben op dit tijdstip.
Ik ben niet boos. Met Jinek is de aandacht wegquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je merkt dat ik minder scherp ben op dit tijdstip.
Het is ook wel een matig nieuwsavondje, weinig boeiendsquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hier, dit is toch NWS-SC
Ik wil nieuws!
Maar laat maar heb al wat gevonden
Ik heb toch alleen maar raar nieuws.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook wel een matig nieuwsavondje, weinig boeiends
Ik geef hem weinig kans, wel een kek berichtjequote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb toch alleen maar raar nieuws.
Ben hier nu mee bezig.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ege-Vrouwendag.dhtml
Wie gaat hier nou voor betalen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb toch alleen maar raar nieuws.
Ben hier nu mee bezig.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ege-Vrouwendag.dhtml
Ik kan anders wel even een aanslag gaan plegen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook wel een matig nieuwsavondje, weinig boeiends
Ik bied 450 euro!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Corrie heeft haar badjas al op marktplaats gezet om geld in te zamelen m te kunnen bieden
Dat is alleen Fatima, maar dat komt door haar cultuurverrijkende achtergrond.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog niemand, daarom zet ik het bericht maar op FOK! die vrouwen hier sporen toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |