quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind dat wel opwindend. Ik vind paardenmevrouwuh geil!
Die onderste mag gewoon mee. Zwak voor, niet uit te leggen.quote:
Nee gewoon die, niet al te jonge, dingen die hier lekker over de ruiterpaden denderen met hun tetters en hun billen in een strakke broek. Zit zat leuk spul tussen.quote:
Teringbende was het hier in het dorp. Anderhalf uur gestaan met de gedachte dat hele groepen elkaar door gingen maken maar dat viel mee.quote:
Ik bedoel op het forum, maar je zit ook mobiel?quote:Op zondag 27 april 2014 01:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Teringbende was het hier in het dorp. Anderhalf uur gestaan met de gedachte dat hele groepen elkaar door gingen maken maar dat viel mee.
Wat een complete randdebielen komen er naar buiten op dit soort dagen, sjeez.
Beetje idem ditoquote:Op zondag 27 april 2014 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje dronken door willydag, hoest met jou?
Ai, ok maar je bent positief, dat is goed.quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beetje idem dito, stond net nog iemand voor de deur met nieuw bier.. Zit wel ff in een kutperiode (afgelopen weekend nog in het gesticht) maar gaat goed hoor, zit nu weer in mijn eigen huisje en problemen worden ook aangepakt.
En ik heb een baantje heh, proefperiode en "stage" etc.. kan ook gewoon via VPN, ik timmer lekker aan de weg.
Ik zit nu gewoon achterover gehangen achter de computer en kijk zo nu en dan hoe ze de klerebende op aan het ruimen zijn, en jij?quote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel op het forum, maar je zit ook mobiel?
Herhaling van Youp kijken, had hem eerder vanavond deels gemist.quote:Op zondag 27 april 2014 01:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon achterover gehangen achter de computer en kijk zo nu en dan hoe ze de klerebende op aan het ruimen zijn, en jij?
Oh ja, kan ook nog.quote:Op zondag 27 april 2014 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Herhaling van Youp kijken, had hem eerder vanavond deels gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |