quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind dat wel opwindend. Ik vind paardenmevrouwuh geil!
Die onderste mag gewoon mee. Zwak voor, niet uit te leggen.quote:
Nee gewoon die, niet al te jonge, dingen die hier lekker over de ruiterpaden denderen met hun tetters en hun billen in een strakke broek. Zit zat leuk spul tussen.quote:
Teringbende was het hier in het dorp. Anderhalf uur gestaan met de gedachte dat hele groepen elkaar door gingen maken maar dat viel mee.quote:
Ik bedoel op het forum, maar je zit ook mobiel?quote:Op zondag 27 april 2014 01:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Teringbende was het hier in het dorp. Anderhalf uur gestaan met de gedachte dat hele groepen elkaar door gingen maken maar dat viel mee.
Wat een complete randdebielen komen er naar buiten op dit soort dagen, sjeez.
Beetje idem ditoquote:Op zondag 27 april 2014 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje dronken door willydag, hoest met jou?
Ai, ok maar je bent positief, dat is goed.quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beetje idem dito, stond net nog iemand voor de deur met nieuw bier.. Zit wel ff in een kutperiode (afgelopen weekend nog in het gesticht) maar gaat goed hoor, zit nu weer in mijn eigen huisje en problemen worden ook aangepakt.
En ik heb een baantje heh, proefperiode en "stage" etc.. kan ook gewoon via VPN, ik timmer lekker aan de weg.
Ik zit nu gewoon achterover gehangen achter de computer en kijk zo nu en dan hoe ze de klerebende op aan het ruimen zijn, en jij?quote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel op het forum, maar je zit ook mobiel?
Herhaling van Youp kijken, had hem eerder vanavond deels gemist.quote:Op zondag 27 april 2014 01:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon achterover gehangen achter de computer en kijk zo nu en dan hoe ze de klerebende op aan het ruimen zijn, en jij?
Oh ja, kan ook nog.quote:Op zondag 27 april 2014 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Herhaling van Youp kijken, had hem eerder vanavond deels gemist.
Dat woord moet je nooit gebruiken, enige uitzondering kan zijn als je de plee schoon wil maken.quote:Op zondag 27 april 2014 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als er geen Ajax wordt gebruikt om de page te refreshen
Of een brandje blussen..quote:Op zondag 27 april 2014 01:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat woord moet je nooit gebruiken, enige uitzondering kan zijn als je de plee schoon wil maken.
Oh. Ik zapte er langs en dacht is dat nu nog steeds bezig?quote:Op zondag 27 april 2014 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Herhaling van Youp kijken, had hem eerder vanavond deels gemist.
Youp is vrij lang van stof.quote:Op zondag 27 april 2014 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Ik zapte er langs en dacht is dat nu nog steeds bezig?
Ik ben een fan van Youp.quote:
110% Anti-Freek.quote:Op zondag 27 april 2014 01:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben een fan van Youp.
Schijnt elitair gezien tegenwoordig zo te zijn dan je dan een kutlul bent, maar prima, ik kom er gewoon voor uit, ik ben fan.
Ieder zijn eigen ding, fuck de kudde!quote:Op zondag 27 april 2014 01:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben een fan van Youp.
Schijnt elitair gezien tegenwoordig zo te zijn dan je dan een kutlul bent, maar prima, ik kom er gewoon voor uit, ik ben fan.
Ik heb 15 euro betaald en 7,50 gewonnen.. Willy blij, ik een klein beetje..quote:Op zondag 27 april 2014 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk gewoon TLC over mensen die een loterij hebben gewonnen. Ik zou gaan reizen.
Freek, ik heb een aantal jaar terug nog een keer een serieus goede show van hem gezien. Eerlijk, was gewoon goed. Maar als ik hem nu zie concludeer ik dat hij lekker met Witteman in de opvang rustig de pamper vol moet kakken en dat dit het ook meteen is.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 01:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb 15 euro betaald en 7,50 gewonnen.. Willy blij, ik een klein beetje..
Ik doe mee met de postcodeloterij (want die weten je echt een schuldgevoel aan te praten) en af en toe koop ik een staatslot. 10.000 euro per maand voor 30 jaar lang klonk mij wel goed in de oren.quote:Op zondag 27 april 2014 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik koop nooit staatsloten, speel mee met de lotto. Heb het eens een keer geprobeerd op te zeggen, maar de telefoonmiep was te overtuigend. En ergens vind ik het wel leuk om er over te kunnen fantaseren ook.
Op afstand je wasmachine starten, zo-iets.quote:Op zondag 27 april 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh niet alles denk ik. Het gevoel van thuiskomen hoort er ook bij.
Hey.. stop.. dat pattent heb ik nog in mijn kop en moet nog aangevraagd worden........quote:Op zondag 27 april 2014 01:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op afstand je wasmachine starten, zo-iets.
Sry, ik constateer slechts problemen.quote:Op zondag 27 april 2014 01:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey.. stop.. dat pattent heb ik nog in mijn kop en moet nog aangevraagd worden........
Ik ken het.. idem met de interactieve recorder.. die moet ik ook ff pakken.. desnoods schrijf ik het zelf, het is technisch haalbaar.quote:Op zondag 27 april 2014 02:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sry, ik constateer slechts problemen.
FIELDFUCK!!!quote:Op zondag 27 april 2014 02:04 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gister Jarhead weer gekeken, die is wel erg sterk.
2 girls 1 blowjob ? en klaar komen in een potje.quote:Op zondag 27 april 2014 02:04 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gister Jarhead weer gekeken, die is wel erg sterk.
quote:Op zondag 27 april 2014 02:08 schreef Drugshond het volgende:
hahhahahahahha, en wat is er mis met hamsters.
Volgens google bestaat er niet zo'n film.quote:Op zondag 27 april 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond amarillo heftig. En nog een film maar ik kom niet op de titel. Volgens mij was het zweeds ofzo. Of dat was juist Amarillo dan weet ik nog weinig van die ander Ik dacht dat het de titel had van die jongen die dood ging.
http://en.wikipedia.org/wiki/Restrepo_%28film%29quote:Op zondag 27 april 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iets met teppo erin volgens mij. Wat irritant dit.
Docu? Ik dacht echt dat het zo heette. Maar misschien ben ik in de war met die youtube dan.quote:Op zondag 27 april 2014 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens google bestaat er niet zo'n film.
Ja! Dank je. Nu die ander nog, kan het zijn dat het iets is met going back to...quote:Op zondag 27 april 2014 02:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Restrepo_%28film%29
Keihard en precies zoals het is.. mijn broer kan dit bevestigen.
quote:Op zondag 27 april 2014 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Docu? Ik dacht echt dat het zo heette. Maar misschien ben ik in de war met die youtube dan.
2 docu's over Irak geloof ik in ieder geval. Beiden vond ik heftig.
Back to the future.quote:Op zondag 27 april 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dank je. Nu die ander nog, kan het zijn dat het iets is met going back to...
Ik weet het niet en ik kan er niet tegen. Het was wel een bekende in ieder geval.
Als het Irak is dan is het waarschijnlijk over Fallujah.quote:Op zondag 27 april 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dank je. Nu die ander nog, kan het zijn dat het iets is met going back to...
Ik weet het niet en ik kan er niet tegen. Het was wel een bekende in ieder geval.
Ik vond het zo heftig om te zien hoe ze als jongetjes weg gingen, afscheid van familie enzo en hoe ze terug kwamen. Ze geloofden niet meer in de wereld.quote:Op zondag 27 april 2014 02:17 schreef YokiKater het volgende:
Restrepo is echt de hardste moderne oorlog docu die je maar voor je kiezen kan krijgen, 100% realistisch en zoals het is.. prima docu, oorlog is niet leuk.
quote:
Nope.quote:Op zondag 27 april 2014 02:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het Irak is dan is het waarschijnlijk over Fallujah.
Geniaal.quote:
I know.. oorlog is niet leuk.quote:Op zondag 27 april 2014 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het zo heftig om te zien hoe ze als jongetjes weg gingen, afscheid van familie enzo en hoe ze terug kwamen. Ze geloofden niet meer in de wereld.
Ik heb Jan Peter Pannenkoek gemist dus ik weet niet of hij een waardige vervanger was.quote:Op zondag 27 april 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou echte humor, een inspiratiebron voor Pieter Jan zelfs.
Tegenwoordig hebben we Peter Pannekoek voor dit.quote:Op zondag 27 april 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou echte humor, een inspiratiebron voor Pieter Jan zelfs.
Ik heb hem ergens op schijf, geen idee waar. Anders wist ik de andere titel ook wel.quote:Op zondag 27 april 2014 02:28 schreef Specularium het volgende:
Ik kan geen lekkere bron vinden voor dat Restrepo, jongens.
The Rzhev - Soviet Storm. Nergens zie ik deze veldslag tegen komen in onze (alsook .ru) historie boekjes, Is wel een belangrijke en gruwelijke.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 02:31 schreef Specularium het volgende:
Rambo 3 gaat ook over Afghanistan. aalistan.
Als Sylvana de eerste is die er op mag is het goed.quote:Op zondag 27 april 2014 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de elektrische stoel bedoelde ik natuurlijk.
Zou d'r kapsel van opknappen.quote:Op zondag 27 april 2014 02:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Als Sylvana de eerste is die er op mag is het goed.
Spikes.quote:Op zondag 27 april 2014 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou d'r kapsel van opknappen.
De rest van de wereld knapt ook op dan.quote:
Win win situatie.quote:Op zondag 27 april 2014 02:39 schreef OProg het volgende:
[..]
De rest van de wereld knapt ook op dan.
Mopperkont.quote:Op zondag 27 april 2014 02:39 schreef OProg het volgende:
[..]
De rest van de wereld knapt ook op dan.
Daarom kijk ik ook DWDD, om te kunnen schelden.quote:
grimmshow?quote:
Zonder topic hadden ze nog maar 23 kijkers.quote:Op zondag 27 april 2014 02:42 schreef OProg het volgende:
DWDD, het is 90% van de tijd ook echt AIDS in de meest pure vorm heden ten dagen,
Topic is de enige reden dat ik kijk. Beetje digitaal zeiken. Verder kut.quote:Op zondag 27 april 2014 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder topic hadden ze nog maar 23 kijkers.
die acteert nog als ze thee drinktquote:Op zondag 27 april 2014 02:46 schreef OProg het volgende:
Toch moet ik eerlijk zeggen dat als ik Halina wel eens zie zitten ik concludeer dat ze te doen is.
Hier gaan 5 stoplichten op rood.Nee dus.quote:Op zondag 27 april 2014 02:46 schreef OProg het volgende:
Toch moet ik eerlijk zeggen dat als ik Halina wel eens zie zitten ik concludeer dat ze te doen is.
Deze was echt heel erg slecht.quote:Op zondag 27 april 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die acteert nog als ze thee drinkt
[ afbeelding ]
Na veel alcohol zou dat kunnen.quote:Op zondag 27 april 2014 02:46 schreef OProg het volgende:
Dan kan je hem prima her en der in prikken.quote:
40-45 kilo.quote:Op zondag 27 april 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 07:54 schreef arjan1112 het volgende:
sinds wanneer heeft iedereen admin rechten ??
alle users zijn rood
quote:Op zondag 27 april 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahhquote:Op zondag 27 april 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
Weer een nieuwe aanwinst in huize vogelvreugde...er is een ei uitgekomen bij de kanarie van mijn moeder. Het is net een alien
Hell And Back.. ?quote:Op zondag 27 april 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Expres?quote:Op zondag 27 april 2014 12:12 schreef arjan1112 het volgende:
het mooiste is als ajax vandaag expres verliest en volgende week 0-0 speelt
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zet de tv niet eens meer aan zo de komende maanden. Het zal weer erger dan ooit worden.
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.
Ik vind het wel gezellig. Ik woon echt in een tokkiestraat en dan is de hele straat oranje. Een buurman van veel verderop hangt ze voor iedereen op. Lekker saamhorig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.
Ik vind het zo ontzettend stom gedoe.
Het is wel samenhorig nadat zo ongeveer alle zuilen zijn verdwenen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Ik woon echt in een tokkiestraat en dan is de hele straat oranje. Een buurman van veel verderop hangt ze voor iedereen op. Lekker saamhorig.
Topwijf.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal maar vind WK enzo juist wel leuk. Ga ik ook weer oranje vlaggetjes aan mijn huis hangen.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef Specularium het volgende:
Huilen jullie joh, ik ga even vragen of jullie een half jaar oranje kunnen blijven.
Oranje staat je goed trouwens. /nohommoquote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef Specularium het volgende:
Huilen jullie joh, ik ga even vragen of jullie een half jaar oranje kunnen blijven.
Pics van de kanarie van je moeder.quote:Op zondag 27 april 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
Weer een nieuwe aanwinst in huize vogelvreugde...er is een ei uitgekomen bij de kanarie van mijn moeder. Het is net een alien
Gewoon schuurpapier gebruiken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb me eens op laten maken bij zo'n make-up zaak. Toen had ik opeens een supergave egale huid. Mooie dag was dat
Yupquote:Op zondag 27 april 2014 17:32 schreef Specularium het volgende:
Heeft Ajax gewoon die laffe 1-1 gedaan?
.
Mini-alien:quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pics van de kanarie van je moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mini-alien:Ahh wat een klein hummeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mini-alien:AaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi van lelijkheid
Ooit een nest merels gehad die op ooghoogte nestelden, kon ik mooi hun ontwikkeling volgen
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op zondag 27 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kun je ook naast een AZC gaan wonen.
Ja, dat weet ik zelfsquote:
Neen, hoogstens Oranje en dan moeten ze nog goed spelen ookquote:
Jij hebt dus sinds 1974 geen voetbal meer gekeken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neen, hoogstens Oranje en dan moeten ze nog goed spelen ook
'88 vergeten?quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dus sinds 1974 geen voetbal meer gekeken.
Nu krijg je weer een heel lulverhaal dat dat toch geen goed voetbal was.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
'88 vergeten?
die waren ook best goed he
Toen hadden ze zulke lelijke shirts, dat telt niet mee als Oranje.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
'88 vergeten?
die waren ook best goed he
Toen was ik in de maak, nog niet helemaal afquote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dus sinds 1974 geen voetbal meer gekeken.
Ze hebben sowieso een hele zware loting, omdat ze zo ongeveer de slechtste rating hebben van alle clubs.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
F'noord heeft de voorronde champions leage binnen
als ze nu geluk hebben met de loting ( en dus de groepsfase halen !! ) dan zijn alle problemen met de financien voorbij en willen er ook meer betere spelers bij feyenoord spelen en blijven.
..
dat wist ik nietquote:Op zondag 27 april 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso een hele zware loting, omdat ze zo ongeveer de slechtste rating hebben van alle clubs.
Dat wordt dus spelen tegen de nummer 4 van Engeland, Spanje, Duitsland oid.
Ben je toevallig gemaakt tijdens dat toernooi?quote:Op zondag 27 april 2014 19:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Toen was ik in de maak, nog niet helemaal af
Ehm, ik vermoed de 30e april, 40 jaar geledenquote:Op zondag 27 april 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je toevallig gemaakt tijdens dat toernooi?
Oranje euforie baby.
Toch die oranje -euforie!quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, ik vermoed de 30e april, 40 jaar geleden
Eerder vrije dag + bier denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch die oranje -euforie!![]()
Ik ben een vakantie product. 194 jaar geleden.
Ik doe niks Corriestylequote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoppa Corrie style! Lekker SBS'en op zondag
Je post iig niet in het TV topic, dat scheelt.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik doe niks Corriestyle
Gewoon Takkiestyle
Ik ben nog aan de koffiequote:Op zondag 27 april 2014 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je post iig niet in het TV topic, dat scheelt.
Heb je een pak wijn?
En je rookt ook niet, toch? Ok.. dat is geen Corriestyle.quote:Op zondag 27 april 2014 21:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben nog aan de koffie
Straks misschien glaasje rode wijn uit een fles...
Of een glaasje whisky
Je bent weer zwart met oranje tag.quote:Op zondag 27 april 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Dit is allemaal al op Discovery geweest.
BNN weer in de bocht met hun grote aankondiging vantevoren.
Ja, 10.000 keer.quote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Takaiki het volgende:
Ik gebruik mn tablet, niks veranderd
Wat is dat TV topic lame: herhalen wat ze op tv zeggen_!
Ik vond alleen die harde oranje achtergrond irritant.. daar kon ik echt niet tegen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier oranje blauw, dat switcht de hele tijd.
Dat kan inderdaad heel leuk zijn, gezellig met zijn allen TV kijken.. maar dat centrale topic is echt tyfus druk en gewoon niet bij te houden. Dat is posten om het posten.quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
Lekker alles afzeiken in TV topics,.
Klopt, net als livetopics bij voetbalwedstrijden, nauwelijks te doen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad heel leuk zijn, gezellig met zijn allen TV kijken.. maar dat centrale topic is echt tyfus druk en gewoon niet bij te houden. Dat is posten om het posten.
Of het ESF topic....dat gaat echt helemaal nergens over.quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, net als livetopics bij voetbalwedstrijden, nauwelijks te doen.
Ik vond dat filmpje van die meet wel leuk.. ultiem meeleven, maar die hebben ze snel verwijderd.quote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of het ESF topic....dat gaat echt helemaal nergens over.
ESF is tofquote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ow, rakel dat niet opquote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond dat filmpje van die meet wel leuk.. ultiem meeleven, maar die hebben ze snel verwijderd.
ESF is zeker tof. Maar dat topic is gewoon niet te volgen, laat staan dat je kan meeposten.quote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ESF is tof
Alleen elke scheet posten is gewoon lame
Heb jij altijd zulke goede ideeënquote:
Niet dat ik weet, iig niet bij de geemotioneerdenquote:Op zondag 27 april 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stond jij daar ook op dan?Was echt een mooi filmpje.
Ik kan mij wel een vrouw met flinke tetten herinneren, heb je een bril?quote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, iig niet bij de geemotioneerden
Niet als ik uitgaquote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan mij wel een vrouw met flinke tetten herinneren, heb je een bril?
De hoofdrolspelers deden het hem toch hoorquote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral van mensen die er niet op stonden.
Ik kom niet in veel topics, maar voor mij iig welquote:
quote:
Ardmorequote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu nog de vraag wat t gaat worden...
Glenlivet Nadurra, Glenmorangie Quinta Ruban, Caol Ila, Glenfiddich, black grouse, of tullamore dew?
quote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ardmore
In de stokerij van Glenmorangie ben ik geweest
Die staat nog op t verlanglijstjequote:
Jezus, gelukkig maar. Kaarsjes aangehad?quote:
Eurovisie songfestival.quote:
Nee de lampen deden het wel.quote:Op zondag 27 april 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jezus, gelukkig maar. Kaarsjes aangehad?
Geen betaling gedaan hopelijk?quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
er was vandaag ook een storing bij ideal en bij de rabobank
hm
Graagquote:
Gaat in zomerreces ofzo? Zag vorige week een compilatie van eerdere afleveringenquote:Op zondag 27 april 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen is aan het afhaken, vrijdag was er nog niet eens een topic volgeluld.
Ja dat was echt raar. Zag het achteraf, ik had ook niet gekeken. Maar hrt wordt ook wel echt steeds minder, zowel dwdd als dat topic.quote:Op zondag 27 april 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was met pasenquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gaat in zomerreces ofzo? Zag vorige week een compilatie van eerdere afleveringen
Dat zal de zondagcompilatie wel geweest zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gaat in zomerreces ofzo? Zag vorige week een compilatie van eerdere afleveringen
Dan kan ik binnenkort weer eens een kijkje gaan nemen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pleinvrees?quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan kan ik binnenkort weer eens een kijkje gaan nemen.
Dat ging vooral over het nieuws.quote:
Dat gaat gewoon te snel.quote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben smartf00nsquote:Op zondag 27 april 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon te snel.
En dan zijn de grootste fanatici van FOK! nog ergens verzameld in Rotterdam, kan je nagaan.
Toch niet alle FOK!kers gaan ook daadwerkelijk op FOK! in gezelschap. Het is natuurlijk hartstikke eng al die mensen om je heen, dat snap ik.quote:
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Tijd dat Barend en van Dorp weer terugkomen.
Ik was erbij, er zijn er genoeg die het niet kunnen laten Fok! te checken en iets te postenquote:Op maandag 28 april 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch niet alle FOK!kers gaan ook daadwerkelijk op FOK! in gezelschap. Het is natuurlijk hartstikke eng al die mensen om je heen, dat snap ik.
De meerderheid.quote:Op maandag 28 april 2014 00:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik was erbij, er zijn er genoeg die het niet kunnen laten Fok! te checken en iets te posten
Ik heb een enkele keer wat FOK!kers ontmoet, en 1 van de 2 kon ook niet van FOK! afblijven.quote:Op maandag 28 april 2014 00:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik was erbij, er zijn er genoeg die het niet kunnen laten Fok! te checken en iets te posten
Ik vind dit nog steeds grappig.quote:Op zondag 27 april 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
er is een ei uitgekomen bij de kanarie van mijn moeder.
quote:Op maandag 28 april 2014 06:30 schreef Specularium het volgende:
Zo Njovelenianne, heb je de autistische augurk er al weer uit gehaald?
Oh, had niet in de gaten dat het weg was, zit mobiel. Maar wat een opluchting inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 06:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je er weer mee om kunt gaan omdat het verschrikkelijke kleurtje weg is.
Nu geloof ik al 2quote:
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 28 april 2014 06:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, ik heb nu de slappe lachGoedemorgen!
quote:
Als jij ergens midden 30 bent, dan zijn er wrs ook weinig users die zitten te wachten op pics van je moeders kont.quote:Op maandag 28 april 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]nou je ziet niet veel...ze blijft er met haar dikke reet op zitten....de kanarie, niet mijn moeder.
En NEE geen pics van de kont van mijn moeder.
Nee, tuurlijk wil niemand dat echt zien...maar daarom komt de vraag hier nog weleens voorbij.quote:Op maandag 28 april 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij ergens midden 30 bent, dan zijn er wrs ook weinig users die zitten te wachten op pics van je moeders kont.
Nee joh....niet hier! Dat gebeurt alleen in van die paupertopics als NWS-SC ofzo....niet in dit soort hoogstaande topics!quote:Op maandag 28 april 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk wil niemand dat echt zien...maar daarom komt de vraag hier nog weleens voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |