Ja hoepel nou maar op met je oranje-adoratie.quote:
Het hele forum en de users zijn oranje, maar dat zie jij natuurlijk weer niet op je telefoon.quote:Op zondag 27 april 2014 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja hoepel nou maar op met je oranje-adoratie.
ABO mensen zien het ook niet.. ik zie niets oranje..quote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele forum en de users zijn oranje, maar dat zie jij natuurlijk weer niet op je telefoon.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele forum en de users zijn oranje, maar dat zie jij natuurlijk weer niet op je telefoon.
Ik heb ook een abo en zie het wel.quote:Op zondag 27 april 2014 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ABO mensen zien het ook niet.. ik zie niets oranje..
Nee die oranje achtergrond komt te hard binnen, ik kan er niet tegen.. ik ga het eruit slopen.quote:
Volgens mij kan dat niet.quote:Op zondag 27 april 2014 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee die oranje achtergrond komt te hard binnen, ik kan er niet tegen.. ik ga het eruit slopen.
quote:
Geen peuner zonder paardquote:Op zondag 27 april 2014 00:43 schreef Peunage het volgende:
Geen koning zonder baard. Moet even gezegd worden.
Voor wat?quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet waar. Maar een baard is wel pré.
Geen prins op het witte paard?quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet waar. Maar een baard is wel pré.
quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet je wel trimmen hoor, /brotip
Heb je een paard? Serieus?quote:Op zondag 27 april 2014 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zelfs mijn baard heeft paar...mijn paard heeft een baard.
Ik vind dat wel opwindend. Ik vind paardenmevrouwuh geil!quote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het altijd een raar gezicht als iemands kont op en neer gaat bij het paardrijden.
Randstadvolkquote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Insha'Allah a sahbi, je weet zelf.. polderjihadisten, multiculti, alles.
Merries heten die toch....quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind dat wel opwindend. Ik vind paardenmevrouwuh geil!
Ik wil niets van de rechter en de jury horenquote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef Peunage het volgende:
Fuk de polies justitie burgemester alles zus dit dat zo
Ik heb niks met paardenquote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lekker op het randje leven.quote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef Peunage het volgende:
Ik dubbelpost gewoon waar de mods bij zijn.
Look daddy! I'm an artist!!quote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
Over paarden gesproken.
Jullie moeten 'Freddy got fingered' kijken.
quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |