Dat gaat gewoon te snel.quote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of het ESF topic....dat gaat echt helemaal nergens over.
Die hebben smartf00nsquote:Op zondag 27 april 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon te snel.
En dan zijn de grootste fanatici van FOK! nog ergens verzameld in Rotterdam, kan je nagaan.
Toch niet alle FOK!kers gaan ook daadwerkelijk op FOK! in gezelschap. Het is natuurlijk hartstikke eng al die mensen om je heen, dat snap ik.quote:
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Tijd dat Barend en van Dorp weer terugkomen.
Ik was erbij, er zijn er genoeg die het niet kunnen laten Fok! te checken en iets te postenquote:Op maandag 28 april 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch niet alle FOK!kers gaan ook daadwerkelijk op FOK! in gezelschap. Het is natuurlijk hartstikke eng al die mensen om je heen, dat snap ik.
De meerderheid.quote:Op maandag 28 april 2014 00:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik was erbij, er zijn er genoeg die het niet kunnen laten Fok! te checken en iets te posten
Ik heb een enkele keer wat FOK!kers ontmoet, en 1 van de 2 kon ook niet van FOK! afblijven.quote:Op maandag 28 april 2014 00:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik was erbij, er zijn er genoeg die het niet kunnen laten Fok! te checken en iets te posten
Ik vind dit nog steeds grappig.quote:Op zondag 27 april 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
er is een ei uitgekomen bij de kanarie van mijn moeder.
quote:Op maandag 28 april 2014 06:30 schreef Specularium het volgende:
Zo Njovelenianne, heb je de autistische augurk er al weer uit gehaald?
Oh, had niet in de gaten dat het weg was, zit mobiel. Maar wat een opluchting inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 06:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je er weer mee om kunt gaan omdat het verschrikkelijke kleurtje weg is.
Nu geloof ik al 2quote:
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 28 april 2014 06:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, ik heb nu de slappe lachGoedemorgen!
quote:
Als jij ergens midden 30 bent, dan zijn er wrs ook weinig users die zitten te wachten op pics van je moeders kont.quote:Op maandag 28 april 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]nou je ziet niet veel...ze blijft er met haar dikke reet op zitten....de kanarie, niet mijn moeder.
En NEE geen pics van de kont van mijn moeder.
Nee, tuurlijk wil niemand dat echt zien...maar daarom komt de vraag hier nog weleens voorbij.quote:Op maandag 28 april 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij ergens midden 30 bent, dan zijn er wrs ook weinig users die zitten te wachten op pics van je moeders kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |