Ehm, ik vermoed de 30e april, 40 jaar geledenquote:Op zondag 27 april 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je toevallig gemaakt tijdens dat toernooi?
Oranje euforie baby.
Toch die oranje -euforie!quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, ik vermoed de 30e april, 40 jaar geleden
Eerder vrije dag + bier denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch die oranje -euforie!![]()
Ik ben een vakantie product. 194 jaar geleden.
Ik doe niks Corriestylequote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoppa Corrie style! Lekker SBS'en op zondag
Je post iig niet in het TV topic, dat scheelt.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik doe niks Corriestyle
Gewoon Takkiestyle
Ik ben nog aan de koffiequote:Op zondag 27 april 2014 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je post iig niet in het TV topic, dat scheelt.
Heb je een pak wijn?
En je rookt ook niet, toch? Ok.. dat is geen Corriestyle.quote:Op zondag 27 april 2014 21:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben nog aan de koffie
Straks misschien glaasje rode wijn uit een fles...
Of een glaasje whisky
Je bent weer zwart met oranje tag.quote:Op zondag 27 april 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Dit is allemaal al op Discovery geweest.
BNN weer in de bocht met hun grote aankondiging vantevoren.
Ja, 10.000 keer.quote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Takaiki het volgende:
Ik gebruik mn tablet, niks veranderd
Wat is dat TV topic lame: herhalen wat ze op tv zeggen_!
Ik vond alleen die harde oranje achtergrond irritant.. daar kon ik echt niet tegen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier oranje blauw, dat switcht de hele tijd.
Dat kan inderdaad heel leuk zijn, gezellig met zijn allen TV kijken.. maar dat centrale topic is echt tyfus druk en gewoon niet bij te houden. Dat is posten om het posten.quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
Lekker alles afzeiken in TV topics,.
Klopt, net als livetopics bij voetbalwedstrijden, nauwelijks te doen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad heel leuk zijn, gezellig met zijn allen TV kijken.. maar dat centrale topic is echt tyfus druk en gewoon niet bij te houden. Dat is posten om het posten.
Of het ESF topic....dat gaat echt helemaal nergens over.quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, net als livetopics bij voetbalwedstrijden, nauwelijks te doen.
Ik vond dat filmpje van die meet wel leuk.. ultiem meeleven, maar die hebben ze snel verwijderd.quote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of het ESF topic....dat gaat echt helemaal nergens over.
ESF is tofquote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of het ESF topic....dat gaat echt helemaal nergens over.
Ow, rakel dat niet opquote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond dat filmpje van die meet wel leuk.. ultiem meeleven, maar die hebben ze snel verwijderd.
ESF is zeker tof. Maar dat topic is gewoon niet te volgen, laat staan dat je kan meeposten.quote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ESF is tof
Alleen elke scheet posten is gewoon lame
Heb jij altijd zulke goede ideeënquote:
Niet dat ik weet, iig niet bij de geemotioneerdenquote:Op zondag 27 april 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stond jij daar ook op dan?Was echt een mooi filmpje.
Ik kan mij wel een vrouw met flinke tetten herinneren, heb je een bril?quote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, iig niet bij de geemotioneerden
Niet als ik uitgaquote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan mij wel een vrouw met flinke tetten herinneren, heb je een bril?
De hoofdrolspelers deden het hem toch hoorquote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral van mensen die er niet op stonden.
Ik kom niet in veel topics, maar voor mij iig welquote:
quote:
Ardmorequote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu nog de vraag wat t gaat worden...
Glenlivet Nadurra, Glenmorangie Quinta Ruban, Caol Ila, Glenfiddich, black grouse, of tullamore dew?
quote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ardmore
In de stokerij van Glenmorangie ben ik geweest
Die staat nog op t verlanglijstjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |