SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gamespot.com/a(...)ponent/1100-6419164/
Dat eerste weten ze dan ook helemaal niet, laat je niet zo bang maken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:47 schreef John5 het volgende:
Apart, dankzij de slappe rug van Den Haag weet Amerika wanneer ik aan m'n hol zit te krabben, maar als iemand in Amerika met Skype naar de politie belt hebben ze ineens moeite om de dader te vinden.
Ok, bij-wijze-van-fucking-spreken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat eerste weten ze dan ook helemaal niet, laat je niet zo bang maken.
Kijk eens naar de PI van el matadorquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:18 schreef Rurik het volgende:
[..]
Uit de context van die post kun je niet opmaken dat het sarcasme is.
Je weet niet achter wat voor verbinding die gozer zit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:47 schreef John5 het volgende:
Apart, dankzij de slappe rug van Den Haag weet Amerika wanneer ik aan m'n hol zit te krabben, maar als iemand in Amerika met Skype naar de politie belt hebben ze ineens moeite om de dader te vinden.
Als je de lijn van jouw zicht op de boom lang genoeg doortrekt, zit er vast wel ergens een terrorist.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef El_Matador het volgende:
Goed, ik zal het proberen uit te leggen; al die bangmakerij van dat "de VSAmerikanen!!!1!!!EINZ!! exact zouden weten wat jij doet, met wie je praat en wat voor boeken jij leest" is onzin.
Dat de CIA, FBI, NSA, etc. dat allemaal willen kunnen weten, is een ander verhaal. Dat is dan ook waar die Snowdenleaks over gaan.
De bangmakerij voor die diensten als almachtige alziende ogen in de wereld is net zo dom als de maniertjes van de tegenstander die stellen dat achter elke boom een terrorist schuilgaat.
genoeg tools om je identiteit te verbergenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:47 schreef John5 het volgende:
Dat valt vies tegen hoor, helemaal als je de politie belt via Skype.quote:Op maandag 28 april 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
genoeg tools om je identiteit te verbergen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |