Met je vlasbaardje, ga je schamen.quote:
Een maat van mij is ook een baard aan het kweken, die wil er van die vikingstaarten in.quote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef sp3c het volgende:
trimmen zou wel topshow zijn
wel hulk hogan stilo
anders gewoon laten staan en de kaap varen
mutant wil het maar het lukt hem nietquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Specularium het volgende:
Mutant zal ook wel zo'n gore baard hebben met stukjes cornflakes erin.
Moslims hebben altijd van die enge vlasbaardjes, net als sp3c.quote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Specularium het volgende:
Mutant zal ook wel zo'n gore baard hebben met stukjes cornflakes erin.
Nou ik heb weleens een snor gezien die ik best eng vondquote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef sp3c het volgende:
baardjes zijn niet eng mani
soms een beetje vies maar nooit eng
homo
Onder of boven?quote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb weleens een snor gezien die ik best eng vond
Ik vind het goor, en mijn moeder vindt dat ook. Jullie zien er uit als landlopers.quote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef sp3c het volgende:
baardjes zijn niet eng mani
soms een beetje vies maar nooit eng
homo
hahaquote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb weleens een snor gezien die ik best eng vond
Dat effect heeft WoW op de mensen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het goor, en mijn moeder vindt dat ook. Jullie zien er uit als landlopers.
Nee die was niet super episch die was gewoon eng.quote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef sp3c het volgende:
die snor was wel superepisch
timmmmtim was onder de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |