Nah, waarom niet? omdat ik zwart ben zekerquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, spannende tijden dit. Met én zonder toyboys. Ik weet alleen wel dat ik Fokker niet ga knuffelen.
Weet ik ik heb hem weleens geknuffeld dus ik snap dat hij een herhaling wilquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim wil jou anders ook wel even knuffelen![]()
Spannend verhaal ditquote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ik heb hem weleens geknuffeld dus ik snap dat hij een herhaling wil
Ik hoop dat hij tyfus aan zijn teelbal krijgt zodat hij nooit meer kan fietsen zonder helse pijn te lijdenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Topickapende paardenlul die Mani, net zo erg als Fielaks
En wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die spannende botten tegen mijn vetjes aanquote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn teelballen het inmiddels toch niet meer doen, dus ik vind het prima.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tyfus aan zijn teelbal krijgt zodat hij nooit meer kan fietsen zonder helse pijn te lijden
Lekker zacht, voor mij dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die spannende botten tegen mijn vetjes aan
Misschien moet je dan in Groningen ook een hond kopen, en dan noem je hem Mani. Of Jessica.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang hij of zij mij maar lief heeft want dat kom ik een beetje te kort.
Dat vind ik ook prima. Bij sommige mensen is het beter dat ze zich niet voortplanten.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn teelballen het inmiddels toch niet meer doen, dus ik vind het prima.
Honden kunnen niet zo goed alleen zijn en ik ben niet alle weekenden in Groningen dus dat wordt niks.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan in Groningen ook een hond kopen, en dan noem je hem Mani. Of Jessica.
Kinderen staan bovenaan mijn lijst van meest gehate objecten op deze planeet, dus voortplanten ging ik toch al niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima. Bij sommige mensen is het beter dat ze zich niet voortplanten.
Over welke randmongool hebben we het nu?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niet wachten tot Tem die randmongool eindelijk weggepest heeft.
wiequote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha. Tem.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
quote:
quote:
Een ieder die met een ongezonde obsessie voor sport en/of zijn lichaamsgewicht zijn overduidelijke psychische problemen poogt te maskerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |