quote:Op zondag 17 mei 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, mannen jagen op mij.Met een harpoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik niet hoor, behalve al die vluggertjes dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt Tem toch wel eens ontmoet?
Of wil Tem exclusief met Specularium op terrasjes zitten.
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, mannen jagen op mij.Pek en veren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het donker zie je zijn gezicht natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik niet hoor, behalve al die vluggertjes dan.
waarom sta ik er niet bijquote:Op zondag 17 mei 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Wie moet er weg?
• Tem
• Mani
• Ik hoop dat iedereen hier snel dood gaat
• Pjohannes (op de BBQ)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, het is de angst om de controle over je lichaam te verliezen.. Dat vind ik in huis al kut, laat staan midden op straat tussen de mensen. En juist daarover schijnt die docu te gaan, dat is tenminste wat ik begrepen heb. Hij begint nu op NPO3.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee.. Wist niet dat je angstproblemen daaruit voortkwamen, heftig hoor.
Goed geraden, Arjan.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:53 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is een DILF nou weer Daddy i like to ?
Dinosaur I Like Toquote:Op zondag 17 mei 2015 22:53 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is een DILF nou weer Daddy i like to ?
Noem je Tem nou een dinosaurus?quote:
Hmm ook maar eens kijken, ook wel eens een soort van last van gehad (soms nog steeds wel eens)quote:Op zondag 17 mei 2015 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het is de angst om de controle over je lichaam te verliezen.. Dat vind ik in huis al kut, laat staan midden op straat tussen de mensen. En juist daarover schijnt die docu te gaan, dat is tenminste wat ik begrepen heb. Hij begint nu op NPO3.
Hoor je dat Corrie, tim wil je toyboy zijnquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor je dat Corrie, tim wil je toyboy zijn.
Ik wil hem wel even knuffelen. Platonisch,meer niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor je dat Corrie, tim wil je toyboy zijn.
Ik zou ook wel eens met jou willen knuffelen Karina, gewoon, voor de gezelligheid.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even knuffelen. Platonisch,meer niet.
Tim wil jou anders ook wel even knuffelenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even knuffelen. Platonisch,meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |