Je bent ook niet welkom.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of ik er ook maar enige interesse in zou hebben.
jij hebt teveel fantasie timquote:Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever door 6 grote negers verkracht, opgesloten, vermoord en in stukken gehakt om vervolgens in de vriezer bewaard te worden omdat een van de negers kontvingeren geiler vindt als de vinger bevroren is
Toen heb ik mijn kuiten ingevet voor een speciale fotoshoot, het resultaat hangt hier naast mij, prachtig ingelijst.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen je jarig was, hadden je kuiten toen eigen feesthoedjes?
Voor jou is er toch niet zoveel fantasie nodig om je voor te stellen hoe het is om gekontvingerd te orden door een neger?quote:
Met van die korsten?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu op facebook iemand die een foto heeft gedeeld van een soort herpes op haar lip.
Boven.
Ik vind goor.
Ga eens weg, Tem.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen nog steeds niet ingenomen?
Oké, timmmm wil dus niet komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever door 6 grote negers verkracht, opgesloten, vermoord en in stukken gehakt om vervolgens in de vriezer bewaard te worden omdat een van de negers kontvingeren geiler vindt als de vinger bevroren is
Ik dacht dat alleen fylax' moeder zich invette voor fotoshootsquote:Op zondag 17 mei 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen heb ik mijn kuiten ingevet voor een speciale fotoshoot, het resultaat hangt hier naast mij, prachtig ingelijst.
Van mijn kont blijven ze af man zelfs in mijn fantasie.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor jou is er toch niet zoveel fantasie nodig om je voor te stellen hoe het is om gekontvingerd te orden door een neger?
Algeheel, sinds november 2011 .. toen heb ik een zwaar insult gehad. En daardoor ben ik ook naar de klote gegaan want ik heb die tot het moment van flauwvallen bewust meegemaakt met convulsies en alles en ik dacht dat ik dood ging.quote:
Nee, zodra ik hier mijn naam weer in allemaal posts voorbij zie komen. Kom ik er gezellig bijzitten.quote:
Hard to get, goeie tactiek.quote:
Ja, doe dat. Nog een paar verwensingen erbij graag en dan is het bijna rond.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we even roddelen over Tem nu hij er niet is?
Oké ik begin. Tem is oud.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Nog een paar verwensingen erbij graag en dan is het bijna rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |