Het leven is een bitch, je moet haar achter het raam zetten.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef YokiKater het volgende:
Life's a bitch, dus ik woon in een bordeel.
Zeg meneer de moderator, moet dit topic niet dicht?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het leven is een bitch, je moet haar achter het raam zetten.
Zeg meneer de radiofaler, moet dat niet in FB?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg meneer de moderator, moet dit topic niet dicht?
NWS / IS smokkelt militanten in vluchtelingenboten naar Europa
quote:Op zondag 17 mei 2015 @ 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
LTVDK had me bijna om, maar die slotalinea bracht me toch weer op andere gedachten. Voorlopig blijf ik fijn in Zwollywood.
Ja dat topic had ik net ontvolgt, ik kwam hem toevallig tegen, en van de week zag ik een soortgelijk topic dicht gaanquote:Op zondag 17 mei 2015 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg meneer de radiofaler, moet dat niet in FB?
Ga het dan weer lekker volgen joh. Straks komen al die mongolen uit FB ook ineens hierheen. Dank je de koekoekquote:Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat topic had ik net ontvolgt, ik kwam hem toevallig tegen, en van de week zag ik een soortgelijk topic dicht gaan
Die is overal actief, lurkt zelfs in LIF.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
En aangezien specularium hier toch actief was
Kwam hem net ook tegen in KPD, we schijnen dezelfde fetisj te hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is overal actief, lurkt zelfs in LIF.
Dat wens je niemand toequote:Op zondag 17 mei 2015 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou hij naar Belgie komen? [ afbeelding ]
Hoe ging het gesprek met je begeleiders van de weekquote:Op zondag 17 mei 2015 13:28 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik straks even wat gelderse schijven naar binnen ga werken, voor dat Rambo gevoel. Vanavond eet ik spaghetti en daarna fiets ik naar huis.
Ja gewoon, beetje er zijn voor elkaar als 1 grote familie.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeuren joh, pikkenlikker
Je noemt specularium één keer de rare oom van de NWS SC en meteen zijn we allemaal familiequote:Op zondag 17 mei 2015 13:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja gewoon, beetje er zijn voor elkaar als 1 grote familie.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor Johannes en Mani: ze bestaan echt
[ afbeelding ]
Ik was trouwens bij een locatie die jou, Specularium, Uccie en waarschijnlijk ook Tem zullen aanspreken.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was trouwens bij een locatie die jou, Specularium, Uccie en waarschijnlijk ook Tem zullen aanspreken.
Ik ga een fotootje uploaden.
Ga je er ook mee onder de douche?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn korte broek lijkt verdacht veel op die van Tobias.
Daar houdt de vergelijking gelukkig op.quote:
Een opgezette giraffe! Dit kan maar een ding betekenen...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De paspop moet je er zelf bij bedenken, maar die was er wel.
Ja goed, dat was even kort om het nieuwe begeleidingsplan te bespreken want ik heb nu meer uren toegewezen gekregen. Er komt nu iedere doordeweekse dag iemand langs, ook steeds vroeger om mijn bioritme weer te wijzigen. Dan bespreken we even wat er moeilijk gaat of niet en gaan we even een stukje wandelen of misschien zelfs boodschappen doen ( daar werken we naar toe). En aanstaande donderdag ga ik maar weer eens langs de psychiater.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe ging het gesprek met je begeleiders van de week
De stamkroeg van Tem in Utrecht inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een opgezette giraffe! Dit kan maar een ding betekenen...
Tem nog gespot?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De stamkroeg van Tem in Utrecht inderdaad.
Ik weet niet hoe die er uit ziet, dus dat gaat lastig. Ik stel me een beetje bozige vader voor.quote:
Zijn het nu ook andere begeleiders dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja goed, dat was even kort om het nieuwe begeleidingsplan te bespreken want ik heb nu meer uren toegewezen gekregen. Er komt nu iedere doordeweekse dag iemand langs, ook steeds vroeger om mijn bioritme weer te wijzigen. Dan bespreken we even wat er moeilijk gaat of niet en gaan we even een stukje wandelen of misschien zelfs boodschappen doen ( daar werken we naar toe). En aanstaande donderdag ga ik maar weer eens langs de psychiater.
Daar zit het natuurlijk vol mee in die kroeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die er uit ziet, dus dat gaat lastig. Ik stel me een beetje bozige vader voor.
Nee, al komt er misschien wel 1 nieuwe. Maar in juli komt als het goed is weer mijn oude begeleidster terug in het team, dus die kan dan hopelijk weer inspringen.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn het nu ook andere begeleiders dan?
Boos maar hip = Lebowskiquote:Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zit het natuurlijk vol mee in die kroeg.
Ik denk niet dat dat goed afloopt.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een hitsige 1 op 1 meet met hem organiseren.
Go home Fred you're drunk!quote:Op zondag 17 mei 2015 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Op naar de vierde plaats vandaag met opa Joris
Oh okee. Nou wel fijn dat jullie een nieuw plan hebben opgesteld, met intensievere begeleiding.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, al komt er misschien wel 1 nieuwe. Maar in juli komt als het goed is weer mijn oude begeleidster terug in het team, dus die kan dan hopelijk weer inspringen.
Nee dat hadden ze daar niet natuurlijk, past niet bij het boze imago.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jammer dat ik geen 30 seconds heb kunnen spelen dit weekend. Dat had de ervaring compleet kunnen maken.
Ja, maar ik was op meerdere locaties dus ik had goede hoop dat er ergens alsnog gelegenheid was.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze daar niet natuurlijk, past niet bij het boze imago.
Kon je ze niet richting het Gras sturen dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik was op meerdere locaties dus ik had goede hoop dat er ergens alsnog gelegenheid was.
We kunnen het ook hebben over de laatste keer dat jij buiten was, maar dan gaat het alsnog over 30 seconds, Lebowski en het Gras.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:09 schreef Specularium het volgende:
Dus Johannes was buiten en daar gaan we het nu 23 topics over hebben?
Ik was met mensen die meenden meer verstand van Utrecht te hebben dan ikquote:Op zondag 17 mei 2015 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kon je ze niet richting het Gras sturen dan?
Ik was vorige week met Tem op het terras. Zonder kutspelletjes natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen het ook hebben over de laatste keer dat jij buiten was, maar dan gaat het alsnog over 30 seconds, Lebowski en het Gras.
Oh, ik ook wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was vorige week met Tem op het terras. Zonder kutspelletjes natuurlijk.
Mani en Marianne waren jaloers.
Wel lekker autistisch, alleen naar tenten gaan die je kent.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kon je ze niet richting het Gras sturen dan?
Van binnen zijn we allemaal autist.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel lekker autistisch, alleen naar tenten gaan die je kent.
Het terras bij het Voorhuys?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel een keer met specularium op het terras
Geen spelletjes? Nee dan ben ik niet jaloers.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was vorige week met Tem op het terras. Zonder kutspelletjes natuurlijk.
Mani en Marianne waren jaloers.
Utrecht heeft erg veel spelletjeswinkels viel mij op.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen spelletjes? Nee dan ben ik niet jaloers.
Lijkt me wel leuk, weer eens naar Groningen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel.
Jullie zijn van harte welkom op het Groninge terras natuurlijk.
Ik denk dat er iets geregeld kan worden in juniquote:Op zondag 17 mei 2015 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, weer eens naar Groningen.
Dit is een supergoed idee voor een meet!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel een keer met specularium op het terras
Zeker waarquote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een supergoed idee voor een meet!
Utrecht ligt ook veel centraler dan Groningen.
Maar ik woon in Groningen en Mani komt graag naar Groningen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een supergoed idee voor een meet!
Utrecht ligt ook veel centraler dan Groningen.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen spelletjes? Nee dan ben ik niet jaloers.
Haha ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Specularium zou ik ook nog op het spoor gooien,
Moet je zeker doen, net 2 uur gebeuld op de fiets, daar krijg je echt een gigantische mentale schop onder je reet van. Echt heerlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik me vanavond helemaal de tyfus ga trainen mensen, ik heb er zin in.
Ik heb gehoord dat Fylax' moeder wel houdt van een spoorbiels in der reet, telt dat ook?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Specularium zou ik ook nog op het spoor gooien, de lijst wordt wel lang zo. Nog meer mensen interesse?
Die mag jij voor je rekening nemen als MILFhunter van dit topic.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fylax' moeder wel houdt van een spoorbiels in der reet, telt dat ook?
quote:
Hahahha@!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet als je met drie loten meedeed.
Sterke teksten ditquote:Op zondag 17 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Go home Fred you're drunk!
ExitFred
Ik heb nog nooit vieze dingen gedaan met een dame die ouder is dan ik eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mag jij voor je rekening nemen als MILFhunter van dit topic.
Vanmorgen heb ik ook heerlijk getraind. Meteen geboost voor de hele dag.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik me vanavond helemaal de tyfus ga trainen mensen, ik heb er zin in.
Zeker alleen maar vieze gedachten over een dame die ouder is dan jou.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vieze dingen gedaan met een dame die ouder is dan ik eigenlijk
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster wasquote:Op zondag 17 mei 2015 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeker alleen maar vieze gedachten over een dame die ouder is dan jou.
Omdat ze zo lekker vrouwelijk zijn vaak.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster was
Niets mis met voetbalsters, lekker fit.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster was
Zelfde reden als dat je op die kapster viel, waarschijnlijk lesbisch.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kapster zou jij het ook gewoon op doen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat je op die kapster viel, waarschijnlijk lesbisch.
Wie zou op een gelijkenis van Dark Snow vallen?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Vond haar eigenlijk eruit zien als een typische lesbi met die dikke kop en dat korte gestekelde kapsel...
Dit komt uit een heel ander topic, Wibi.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wie zou op een gelijkenis van Dark Snow vallen?
Als je zijn kuiten weer belachelijk maakt ja, trapt hij je er zo onder.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Tem het volgende:
Daar ga ik niet heen, voor je het weet duwt Mani me onder de trein.
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit komt uit een heel ander topic, Wibi.
Zonder pics kan ik daar niet over oordelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kapster zou jij het ook gewoon op doen hoor
Want jij hebt eisen.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder pics kan ik daar niet over oordelen.
Dat is ook weer zo jaquote:
Beetje raar uitgerekte foto.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
Eigenlijk is ze ook helemaal niet lelijk.
[ afbeelding ]
Hm, beetje vierkant gezicht.quote:
Die heb ik gewoon in de Dictator's Cut op BR liggenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Iron Sky komt dinsdag op TV, ik heb er nu al zin in.
Deze aflevering is in IJmuiden, nog geen 500 meter bij mij vandaanquote:Op zondag 17 mei 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Door dat 'Bonje met de buren' wil je ook geen ruzie met je buren meer. Voor je het weet staat Patty Brard voor je deur![]()
.
Ken je dat schorriemorrie ook?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze aflevering is in IJmuiden, nog geen 500 meter bij mij vandaan
Ben nog blijer dat ik die opnames niet heb meegemaakt, al ging dat toen wel meteen het gehucht door hier.quote:
Het zijn wel erg typische mensen overigensquote:Op zondag 17 mei 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben nog blijer dat ik die opnames niet heb meegemaakt, al ging dat toen wel meteen het gehucht door hier.
Patty heeft zitten vreten in de snackbar vlakbij, ik kom daar niet meer.
Fox ?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Iron Sky komt dinsdag op TV, ik heb er nu al zin in.
Daar hebben we er hier heul veul vanquote:Op zondag 17 mei 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn wel erg typische mensen overigens
Tokkietownquote:
Die klaagster zag er nog normaal uit, die had dan alleen wel een varken als huisdierquote:
Normale mensen hebben we ook wel hoor, maar het grootste deel is gewoon apart volk. Dat is bijna algemeen bekend.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die klaagster zag er nog normaal uit, die had dan alleen wel een varken als huisdier
Ja ik kom daar dus nooit in de buurt, daar heb ik dus geen weet vanquote:Op zondag 17 mei 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normale mensen hebben we ook wel hoor, maar het grootste deel is gewoon apart volk. Dat is bijna algemeen bekend.
Heb je vaker last van nachtmerries?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik droomde vannacht over Patty Brard. Serieus.
Sterktequote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Vertel!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Af en toe, maar Patty is wel een nieuwe speler.quote:
Dat zou jij zo gewonnen hebben natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
Haha. Een mens kan raar dromen. Ik had vorige week een droom over Ben Saunders, die wilde een gevecht met mij in de ring.
Ook niet als je s nachts wakker wordt?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
ik herrinner me mijn dromen vrijwel nooit. ik weet er nog wel 1 maar die was echt van toen ik 10 was ofzo
Wie is Theo?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik droomde laatst dat ik samen met Theo Wesselo en een vriend naar het Foo Fighters concert ging, dat was op zich niet zo erg ware het niet dat Theo erop stond dat hij zou rijden, om een lang verhaal kort te maken haalden we de Ziggodome niet en vouwde Theo de auto onderweg ergens tegen een boom. En toen waren wel alle 3 dood. Bedankt Theo.
Dat wel, maar toch kneep ik hem best even. Hij was erg opgefokt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zou jij zo gewonnen hebben natuurlijk.
Dat staat toch echt in de post zelf.quote:
Was ik die vriend?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik droomde laatst dat ik samen met Theo Wesselo en een vriend naar het Foo Fighters concert ging, dat was op zich niet zo erg ware het niet dat Theo erop stond dat hij zou rijden, om een lang verhaal kort te maken haalden we de Ziggodome niet en vouwde Theo de auto onderweg ergens tegen een boom. En toen waren we alle 3 dood. Bedankt Theo.
Ik hoop dat het weer goed met je komtquote:Op zondag 17 mei 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Af en toe, maar Patty is wel een nieuwe speler.
nee, dat heb ik nooit ja ik word wel wakker enzo maar als ik slaap leg ik echt in coma, soms slaap ik gewoon door de wekker heen en die staat erg hardquote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook niet als je s nachts wakker wordt?
Dat weet ik niet meer, maar ik gun jou een iets minder luguber einde.quote:
Oh dacht dat het een bekend iemand was ofzoquote:
Ja, dat is hij ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dacht dat het een bekend iemand was ofzo
Dankjewel, ltkvdquote:Op zondag 17 mei 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer goed met je komt [ afbeelding ]. Opdat dit nimmer meer mag gebeuren, opdat wij dit nooit vergeten!
Dan slaap je dus echt overal doorheen. Kan ook een voordeel zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee, dat heb ik nooit ja ik word wel wakker enzo maar als ik slaap leg ik echt in coma, soms slaap ik gewoon door de wekker heen en die staat erg hard
Theo is waarschijnlijk de uitbater van de bowlingbaan van Sassem.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dacht dat het een bekend iemand was ofzo
Dat vaste slapen heb ik ook last van ondanks dat ik een wekker op standje luchtalarm heb staan. Ze zouden mij van mijn bed kunnen lichten zonder dat ik het door zou hebben denk ikquote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee, dat heb ik nooit ja ik word wel wakker enzo maar als ik slaap leg ik echt in coma, soms slaap ik gewoon door de wekker heen en die staat erg hard
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo is waarschijnlijk de uitbater van de bowlingbaan van Sassem.
Ik heb zijn achternaam er toch netjes achter gezet.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo is waarschijnlijk de uitbater van de bowlingbaan van Sassem.
Doe eens even rustig. Ik ken die vent gewoon niet.quote:
Dat vind ik redelijk teleurstellend, maar niemand is perfect natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe eens even rustig. Ik ken die vent gewoon niet.
Wie wil dat nou niet inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel een keer naar de bowlingbaan van Sassem
Teveel moeitequote:Op zondag 17 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staat Mani er op dat we Theo Wesselo gaan googlen.
Het idee is dat je ons allemaal uitnodigt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk teleurstellend, maar niemand is perfect natuurlijk.
[..]
Wie wil dat nou niet inderdaad.
Ok, maar wie is allemaal?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het idee is dat je ons allemaal uitnodigt.
Vergeet Specularium en LTDVK niet.
Oh die van rembo en rembo. Geen wonder dat jullie tegen een boom knalden.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Nou dan zal ik je tegemoetkomen, ontmoet mijn jeugdidool en grote inspirator.
Heb Jij epilepsie?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt er een docu over leven met epilepsie, dat ga ik wel even kijken. Ik neem het iig op.
Ok dan mogen jullie allemaal komen, behalve Tem.quote:
Hou toch je bek man, paardensnikkel.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vaste slapen heb ik ook last van ondanks dat ik een wekker op standje luchtalarm heb staan. Ze zouden mij van mijn bed kunnen lichten zonder dat ik het door zou hebben denk ik. Gelukkig droom ook wel altijd
Wat voor vorm?quote:
Wil je ook gewoon even een knuffel hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou toch je bek man, paardensnikkel.
Ja, maar in Sassem heeft de bowlingbaan dus geen railtjes aan de zijkant.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben heel goed in bowlen, vorige keer had ik drie strikes achter elkaar. Dus nodig mij maar niet uit.
Dat wordt gezellig!quote:Op zondag 17 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan mogen jullie allemaal komen, behalve Tem.
Wil je hem bewaren voor een intieme date?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Railtjes? Van die lange slingers?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar in Sassem heeft de bowlingbaan dus geen railtjes aan de zijkant.
[..]
Dat wordt gezellig!
Ik ga hem wurgen met mijn kuiten.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je hem bewaren voor een intieme date?
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie wel voor me hoe Mani zich plotseling omdraait en een bowlingbal naar het hoofd van Tem gooit, mist en mij dood gooit en dan gaat Tem paella koken op mijn begrafenis.
Ik zou je graf nog aanstampen. Ik hoop dat jouw nabestaanden deze grap zullen waarderen op de begrafenis.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie wel voor me hoe Mani zich plotseling omdraait en een bowlingbal naar het hoofd van Tem gooit, mist en mij dood gooit en dan gaat Tem paella koken op mijn begrafenis.
Oja dat hadden wij vroeger ook, maar dan waren het van die slurven.quote:
Ik word nog liever door 6 grote negers verkracht, opgesloten, vermoord en in stukken gehakt om vervolgens in de vriezer bewaard te worden omdat een van de negers kontvingeren geiler vindt als de vinger bevroren isquote:Op zondag 17 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je wel een foto van Nick Carter op mijn graf zetten als mijn familieleden dat vergeten?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou je graf nog aanstampen. Ik hoop dat jouw nabestaanden deze grap zullen waarderen op de begrafenis.
Net of ik er ook maar enige interesse in zou hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk scenario inderdaad, misschien beter als tem niet komt dan.
Whehe, dat heb ik nog nooit gezien. Wel dat ze er van die aluminiumslingers in gooien.quote:
Jij hebt teveel haat in je systeem voor iemand van 24, het leven moet een feest zijn timmmmm.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever door 6 grote negers verkracht, opgesloten, vermoord en in stukken gehakt om vervolgens in de vriezer bewaard te worden omdat een van de negers kontvingeren geiler vindt als de vinger bevroren is
Dus jij wil geen paella koken op mijn begrafenis? Wel een beetje hard.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of er ook maar enige interesse in zou hebben.
Ik ga "I Want It That Way" zingen op je begrafenis, in mijn korte spijkerbroek.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je wel een foto van Nick Carter op mijn graf zetten als mijn familieleden dat vergeten?
En ook wel eentje van Tobias voor de goede smaak.
Toen je jarig was, hadden je kuiten toen eigen feesthoedjes?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt teveel haat in je systeem voor iemand van 24, het leven moet een feest zijn timmmmm.
Misschien kunnen ze ook de lichten uit en dat er dan kleurenledverlichting in die rails zit. Wow vet gaaf.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik nog nooit gezien. Wel dat ze er van die aluminiumslingers in gooien.
Vraag maar aan je lintworm.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij wil geen paella koken op mijn begrafenis? Wel een beetje hard.
Je bent ook niet welkom.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of ik er ook maar enige interesse in zou hebben.
jij hebt teveel fantasie timquote:Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever door 6 grote negers verkracht, opgesloten, vermoord en in stukken gehakt om vervolgens in de vriezer bewaard te worden omdat een van de negers kontvingeren geiler vindt als de vinger bevroren is
Toen heb ik mijn kuiten ingevet voor een speciale fotoshoot, het resultaat hangt hier naast mij, prachtig ingelijst.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen je jarig was, hadden je kuiten toen eigen feesthoedjes?
Voor jou is er toch niet zoveel fantasie nodig om je voor te stellen hoe het is om gekontvingerd te orden door een neger?quote:
Met van die korsten?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu op facebook iemand die een foto heeft gedeeld van een soort herpes op haar lip.
Boven.
Ik vind goor.
Ga eens weg, Tem.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen nog steeds niet ingenomen?
Oké, timmmm wil dus niet komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen fylax' moeder zich invette voor fotoshootsquote:Op zondag 17 mei 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen heb ik mijn kuiten ingevet voor een speciale fotoshoot, het resultaat hangt hier naast mij, prachtig ingelijst.
Van mijn kont blijven ze af man zelfs in mijn fantasie.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor jou is er toch niet zoveel fantasie nodig om je voor te stellen hoe het is om gekontvingerd te orden door een neger?
Algeheel, sinds november 2011 .. toen heb ik een zwaar insult gehad. En daardoor ben ik ook naar de klote gegaan want ik heb die tot het moment van flauwvallen bewust meegemaakt met convulsies en alles en ik dacht dat ik dood ging.quote:
Nee, zodra ik hier mijn naam weer in allemaal posts voorbij zie komen. Kom ik er gezellig bijzitten.quote:
Hard to get, goeie tactiek.quote:
Ja, doe dat. Nog een paar verwensingen erbij graag en dan is het bijna rond.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we even roddelen over Tem nu hij er niet is?
Oké ik begin. Tem is oud.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Nog een paar verwensingen erbij graag en dan is het bijna rond.
Oh wow, kan me voorstellen dat dat een klap is geweest. Zoiets bewust meemakenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Algeheel, sinds november 2011 .. toen heb ik een zwaar insult gehad. En daardoor ben ik ook naar de klote gegaan want ik heb die tot het moment van flauwvallen bewust meegemaakt met convulsies en alles en ik dacht dat ik dood ging.
Daarna heb ik niet meer zo'n insult gehad. Misschien wel kleintjes s'nachts, maar dat staat niet vast. Iig geen een keer meer met tongbeet. Ik heb toen 2/3 maanden na dat insult een neurologisch onderzoek gehad met EEG en MRI, alleen de EEG met slaapdeprivatie heb ik niet ondergaan omdat ik dat niet aandurf/aankon/kan. Ik durf het nu nog steeds niet aan; zo'n EEG met slaapdeprivatie.
Maar het staat dus sindsdien wel officieel in mijn EPD, en dan gewoon als "Epilepsie". De medicijnen die ik nu slik tegen de angst/paniekstoornis die daaruit is ontstaan helpen ook om een insult te voorkomen. Clonazepam/Rivotril.
Uccie en ik hopen dat je vogelgriep krijgt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Wie moet er weg?
• Tem
• Mani
• Ik hoop dat iedereen hier snel dood gaat
• Pjohannes (op de BBQ)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat uccie een beetje verliefd op mij is, dus dit is natuurlijk niet correctquote:Op zondag 17 mei 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uccie en ik hopen dat je vogelgriep krijgt.
Hou pjohannes hier eens buiten joh, dat onschuldige vogeltje.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
• Tem
• Mani
• Pjohannes (op de BBQ)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gewoon ook even op de nieuwe pagina
Uccie houdt duizend maal meer van Pjohannes dan van jou.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat uccie een beetje verliefd op mij is, dus dit is natuurlijk niet correct
Nee, maar ik kan tegenwoordig niet meer goed tegen felle/snelle lichten. Dat is eigenlijk het enige wat ik er aan merk, dat ik daar heel erg gevoelig voor ben geworden. Ik game dan ook niet meer. En die angst/paniekstoornis dan, dat komt door dat insult. Maar daar zijn we mee bezig.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wow, kan me voorstellen dat dat een klap is geweest. Zoiets bewust meemaken
Gelukkig is het tot nu toe bij die ene aanval geblreven. Heb je last van die aanvallen s nachts?
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat uccie een beetje verliefd op mij is, dus dit is natuurlijk niet correct
Hunter klinkt een beetje wanhopig.quote:
Als ik Mani mag geloven wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij lekker?
In tegenstelling tot jou heb ik geen hete pics van hem ontvangen.
Klinkt mij super #TeamOpzij in de oren, jagers zijn toch meestal mannen.quote:
Njos is geen jager maar verzamelaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt mij super #TeamOpzij in de oren, jagers zijn toch meestal mannen.
Mijn kuiten alleen wegen al 30 kilo, de rest iets minder. Maar toch.quote:
Okee.. Wist niet dat je angstproblemen daaruit voortkwamen, heftig hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan tegenwoordig niet meer goed tegen felle/snelle lichten. Dat is eigenlijk het enige wat ik er aan merk, dat ik daar heel erg gevoelig voor ben geworden. Ik game dan ook niet meer. En die angst/paniekstoornis dan, dat komt door dat insult. Maar daar zijn we mee bezig.
Precies, mannen jagen op mij.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Njos is geen jager maar verzamelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, mannen jagen op mij.Met een harpoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik niet hoor, behalve al die vluggertjes dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt Tem toch wel eens ontmoet?
Of wil Tem exclusief met Specularium op terrasjes zitten.
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, mannen jagen op mij.Pek en veren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het donker zie je zijn gezicht natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik niet hoor, behalve al die vluggertjes dan.
waarom sta ik er niet bijquote:Op zondag 17 mei 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
• Tem
• Mani
• Pjohannes (op de BBQ)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja, het is de angst om de controle over je lichaam te verliezen.. Dat vind ik in huis al kut, laat staan midden op straat tussen de mensen. En juist daarover schijnt die docu te gaan, dat is tenminste wat ik begrepen heb. Hij begint nu op NPO3.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee.. Wist niet dat je angstproblemen daaruit voortkwamen, heftig hoor.
Goed geraden, Arjan.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:53 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is een DILF nou weer Daddy i like to ?
Dinosaur I Like Toquote:Op zondag 17 mei 2015 22:53 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is een DILF nou weer Daddy i like to ?
Noem je Tem nou een dinosaurus?quote:
Hmm ook maar eens kijken, ook wel eens een soort van last van gehad (soms nog steeds wel eens)quote:Op zondag 17 mei 2015 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het is de angst om de controle over je lichaam te verliezen.. Dat vind ik in huis al kut, laat staan midden op straat tussen de mensen. En juist daarover schijnt die docu te gaan, dat is tenminste wat ik begrepen heb. Hij begint nu op NPO3.
Hoor je dat Corrie, tim wil je toyboy zijnquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor je dat Corrie, tim wil je toyboy zijn.
Ik wil hem wel even knuffelen. Platonisch,meer niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor je dat Corrie, tim wil je toyboy zijn.
Ik zou ook wel eens met jou willen knuffelen Karina, gewoon, voor de gezelligheid.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even knuffelen. Platonisch,meer niet.
Tim wil jou anders ook wel even knuffelenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even knuffelen. Platonisch,meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |