Het leven is een bitch, je moet haar achter het raam zetten.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef YokiKater het volgende:
Life's a bitch, dus ik woon in een bordeel.
Zeg meneer de moderator, moet dit topic niet dicht?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het leven is een bitch, je moet haar achter het raam zetten.
Zeg meneer de radiofaler, moet dat niet in FB?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg meneer de moderator, moet dit topic niet dicht?
NWS / IS smokkelt militanten in vluchtelingenboten naar Europa
quote:Op zondag 17 mei 2015 @ 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
LTVDK had me bijna om, maar die slotalinea bracht me toch weer op andere gedachten. Voorlopig blijf ik fijn in Zwollywood.
Ja dat topic had ik net ontvolgt, ik kwam hem toevallig tegen, en van de week zag ik een soortgelijk topic dicht gaanquote:Op zondag 17 mei 2015 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg meneer de radiofaler, moet dat niet in FB?
Ga het dan weer lekker volgen joh. Straks komen al die mongolen uit FB ook ineens hierheen. Dank je de koekoekquote:Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat topic had ik net ontvolgt, ik kwam hem toevallig tegen, en van de week zag ik een soortgelijk topic dicht gaan
Die is overal actief, lurkt zelfs in LIF.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
En aangezien specularium hier toch actief was
Kwam hem net ook tegen in KPD, we schijnen dezelfde fetisj te hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is overal actief, lurkt zelfs in LIF.
Dat wens je niemand toequote:Op zondag 17 mei 2015 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou hij naar Belgie komen? [ afbeelding ]
Hoe ging het gesprek met je begeleiders van de weekquote:Op zondag 17 mei 2015 13:28 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik straks even wat gelderse schijven naar binnen ga werken, voor dat Rambo gevoel. Vanavond eet ik spaghetti en daarna fiets ik naar huis.
Ja gewoon, beetje er zijn voor elkaar als 1 grote familie.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeuren joh, pikkenlikker
Je noemt specularium één keer de rare oom van de NWS SC en meteen zijn we allemaal familiequote:Op zondag 17 mei 2015 13:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja gewoon, beetje er zijn voor elkaar als 1 grote familie.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor Johannes en Mani: ze bestaan echt
[ afbeelding ]
Ik was trouwens bij een locatie die jou, Specularium, Uccie en waarschijnlijk ook Tem zullen aanspreken.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was trouwens bij een locatie die jou, Specularium, Uccie en waarschijnlijk ook Tem zullen aanspreken.
Ik ga een fotootje uploaden.
Ga je er ook mee onder de douche?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn korte broek lijkt verdacht veel op die van Tobias.
Daar houdt de vergelijking gelukkig op.quote:
Een opgezette giraffe! Dit kan maar een ding betekenen...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De paspop moet je er zelf bij bedenken, maar die was er wel.
Ja goed, dat was even kort om het nieuwe begeleidingsplan te bespreken want ik heb nu meer uren toegewezen gekregen. Er komt nu iedere doordeweekse dag iemand langs, ook steeds vroeger om mijn bioritme weer te wijzigen. Dan bespreken we even wat er moeilijk gaat of niet en gaan we even een stukje wandelen of misschien zelfs boodschappen doen ( daar werken we naar toe). En aanstaande donderdag ga ik maar weer eens langs de psychiater.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe ging het gesprek met je begeleiders van de week
De stamkroeg van Tem in Utrecht inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een opgezette giraffe! Dit kan maar een ding betekenen...
Tem nog gespot?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De stamkroeg van Tem in Utrecht inderdaad.
Ik weet niet hoe die er uit ziet, dus dat gaat lastig. Ik stel me een beetje bozige vader voor.quote:
Zijn het nu ook andere begeleiders dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja goed, dat was even kort om het nieuwe begeleidingsplan te bespreken want ik heb nu meer uren toegewezen gekregen. Er komt nu iedere doordeweekse dag iemand langs, ook steeds vroeger om mijn bioritme weer te wijzigen. Dan bespreken we even wat er moeilijk gaat of niet en gaan we even een stukje wandelen of misschien zelfs boodschappen doen ( daar werken we naar toe). En aanstaande donderdag ga ik maar weer eens langs de psychiater.
Daar zit het natuurlijk vol mee in die kroeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die er uit ziet, dus dat gaat lastig. Ik stel me een beetje bozige vader voor.
Nee, al komt er misschien wel 1 nieuwe. Maar in juli komt als het goed is weer mijn oude begeleidster terug in het team, dus die kan dan hopelijk weer inspringen.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn het nu ook andere begeleiders dan?
Boos maar hip = Lebowskiquote:Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zit het natuurlijk vol mee in die kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |