Van dezelfde mod of van meerdere?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets van 30 notes in 1x gekregen. Dat slaat dan natuurlijk nergens meer op.
Zal je het wel naar gemaakt hebben dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets van 30 notes in 1x gekregen. Dat slaat dan natuurlijk nergens meer op.
Ik was toen niet echt vriendelijk inderdaad. Maar daar heb ik ook een ban voor gehad.quote:
Voor deze zou je er al één moeten krijgen. Maar ik note hier niet.quote:
Als kiespijnquote:
Ik denk dat je niet ver van een ban vandaan zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij zit specularium met zijn iets te kleine pikkie in zijn hand als hij weer een note mag geven.
Is geen kwestie van notes tellen, dat je bij 10 notes een ban krijgt ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was toen niet echt vriendelijk inderdaad. Maar daar heb ik ook een ban voor gehad.
Vraag me alleen af wat voor effect het dan nog heeft als je er 30 in 1x geeft.
Oh maar ik mag die man wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet ver van een ban vandaan zit.
Nog bezig of zijn ze naar het hotel om te rampetampen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb specularium een selfiw gestuurd, mag ie uploaden
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De borrels hebben gesmaakt?quote:
Nog een paar bruidsmeidjes achter het altaar uit elkaar getrokken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes, die komen toch alleen in films voor?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar bruidsmeidjes achter het altaar uit elkaar getrokken?
Ik wilde een grapje maken over je moeder vannacht maar toen bedacht ik me dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij zit specularium met zijn iets te kleine pikkie in zijn hand als hij weer een note mag geven.
Zou best kunnen hoor, ieder zijn hobbyquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over je moeder vannacht maar toen bedacht ik me dat dat niet kon.
Wat schattig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:38 schreef arjan1112 het volgende:
Geen idee, ik heb er nog nooit een in het echt gezien.
ja van die kleine kinderen ofzo
Maar ja
me zusje ging toen een liedje zingen ofzo toen mijn ouders 12 jaar getrouwd waren
Precies.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fokker doet alles vertelde hij een keer.
Wil je niet, schijnt uit Schiedam te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
Plaats zelf maar een foto van je vriendin ofzo
Hou je bek joh.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:43 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft niemand dan Devil's Knot gezien??
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
Plaats zelf maar een foto van je vriendin ofzo
wie is fok?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Fok denkt dat ik bij de Lidl wil gaan werken als hulpkracht
Denk ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Fok denkt dat ik bij de Lidl wil gaan werken als hulpkracht
18 mei.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Yoki als je dit leest , hoe lang duurd mijn abo nog
Beroepsazijnpisser.quote:
Uiteindelijk gaat toch iedereen dood dus maakt niet uit wat je doet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:53 schreef arjan1112 het volgende:
zo komt die film met die duitse jongeren in de 2de wereldoorlog, al eens gezien mja
kijk misschien toch
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
Zo zeg, de beledigingen vliegen me om de oren hier.
als je niet eet, ga je dood.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
Ja waarom zou je eigenlijk opstaan en je tanden poetsen en waarom zou je eten, je kan ook gewoon 20 uur per dag in je bed liggen rotten
20 uur slapen? Of gewoon FOK!ken vanuit bed?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
Ja waarom zou je eigenlijk opstaan en je tanden poetsen en waarom zou je eten, je kan ook gewoon 20 uur per dag in je bed liggen rotten
één keer in de 3 dagen wat water drinken en om de 30 dagen een boterham eten, blijf je wel in levenquote:
Die was wel aardig, geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef Tem het volgende:
The Place Beyond the Pines zit ik nu te kijken.
?quote:
valt vies tegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
één keer in de 3 dagen wat water drinken en om de 30 dagen een boterham eten, blijf je wel in leven
Ik heb mijn ogen op de kapsterquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar bruidsmeidjes achter het altaar uit elkaar getrokken?
Is die ook op de bruiloft?quote:
Die is wel geknipt voor je zeker ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die is gewoon nog slechter dan die van mijquote:
Done. Bet doen of je een selfie neemt. Is wel n matige foroquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur mij eens een stiekeme pic.
Zo een die je om het hoekje neemt.
Nou zit ik daar even naar te kijken, maar daar lijkt niet veel mis mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Done. Bet doen of je een selfie neemt. Is wel n matige foro
Daarom zwker wen 8.5quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou zit ik daar even naar te kijken, maar daar lijkt niet veel mis mee.
Ik vond deze matig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef Tem het volgende:
The Place Beyond the Pines zit ik nu te kijken.
Stuur eens naar mij door.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
8,5 weet ik niet.
Lijkt een beetje op Marianne Thieme.
Nee, geloof mij maarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
8,5 weet ik niet.
Lijkt een beetje op Marianne Thieme.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand vindt dit leuk, stop er maar gewoon mee.
Wanneer ga je toeslaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Vanochtend zonder drank gezien en nog een 8.5. Maar nu is der vriendin ook gearriveerd #deceptie
Hm, zou ze niet zo leuk vinden.quote:
We zijn net een tweeling he?quote:
Oh jammer, dus je kan die foto's gewoon hier posten.quote:
Jij blijkbaar dus ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Whatsapp.
Alleen Marianne gebruikt het.
Ohja, dat was het.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Whatsapp.
Alleen Marianne gebruikt het.
Je hebt het dus alleen om mijn foto's in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat wel op de telefoon maar niemand gebruikt het verder dus daar heb je helemaal niks aan.
Pics van je zusje vooral.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt het dus alleen om mijn foto's in de gaten te houden.
Die was altijd al een beetje vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Caro Emerald is best veel aangekomen volgens mij. Ze zingt nu bij Humberto, klinkt redelijk hetzelfde als haar eerdere nummers.
Gewoon viesdik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was altijd al een beetje vol natuurlijk.
Nee hoor ze is best wel geilmollig, maar dat is wel een dunne lijn.quote:
Nee, niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor ze is best wel geilmollig, maar dat is wel een dunne lijn.
In de gevangenis is dit een teken aan je medegevangenen dat je open staat voor seksuele contacten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor Johannes en Mani: ze bestaan echt
[ afbeelding ]
gezeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de gevangenis is dit een teken aan je medegevangenen dat je open staat voor seksuele contacten.
Nu weet ik niet of je de AD-referentie door had.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de gevangenis is dit een teken aan je medegevangenen dat je open staat voor seksuele contacten.
Wat een rare vragen. Nee ik kom niet lang genoeg buiten om in de problemen te komen.quote:
Ben je hem daar toevallig tegengekomen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
Vaatdoek zal zelf wel in een TBS-instelling zitten.
Dat zou iedereen wel willen, denk ik.quote:
Ik stuitte er toevallig opquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit jij te googlen op dit soort dingen?
http://forum.fok.nl/topic/2194612quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Toevallig? Je bezoekt viespeukerij webplekken.
Dat dus, daar heb ik geen toegang tot. Dat is alleen voor mensen die Danny intieme foto's sturen, om daar dus viespeukerij te bedrijven.quote:
Ik moest hier aan denken: NWS / [SC] Pijpen moet je proberenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Geschikte kandidaat voor het taalneuzelaarstopique.
Eventjes een kwartiertje aan op het gas en klaar.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eventjes een kwartiertje aan op het gas en klaar.
Gewoon een beetje kruiden erover en het smaakt primaquote:
Een beetje husselen met azijn werkt ook prima. Je houdt alleen een J over.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje kruiden erover en het smaakt prima.
Matige grap, dan had je beter over wijnazijn kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje husselen met azijn werkt ook prima. Je houdt alleen een J over.
Kijk maar uit dat Harry dit niet leest. Die trekt dit soort humor vrij slecht.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige grap, dan had je beter over wijnazijn kunnen beginnen.
Ik zou 'm instellen als je UI. Heb je eindelijk ook eens een UI.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[ afbeelding ] Wat vinden jullie van mijn nieuwe Bennie Joling Smiley?
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
Die trekt elke vorm van humor slecht, dat is niet echt bepaald een goede graadmeter.
Die discussie hadden we al gevoerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou 'm instellen als je UI. Heb je eindelijk ook eens een UI.
In welk land speelt die club?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet weten dat Bennie Joling bij FC Overijsel speelt.
[ afbeelding ]
Het is nooit te laat om de discussie opnieuw te openen. Discussies opnieuw voeren is de kurk waar FOK! op drijft.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Die discussie hadden we al gevoerd.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik op de kaart keek lag Overijssel nog in Nederland.quote:
Een stoma is vaak een prima oplossing, waarmee je prima kunt leven.quote:
Daarom nooit op fok! typen, terwijl je een in het russisch vertaalt boek over de verschillen tussen zweeds en andere europeese talen leest.quote:
Je vergeet je drugsgebruik te noemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daarom nooit op fok! typen, terwijl je een in het russisch vertaalt boek over de verschillen tussen zweeds en andere europeese talen leest.
U zegt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vergeet je drugsgebruik te noemen.
Is niet zo heel lang geleden, hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:55 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt een prachtig nostalgisch tijdsbeeld filmpje. Waren mensen toen echt zo aardig tegen elkaar?
Heel die vaatdoek slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:07 schreef Mani89 het volgende:
Die Bennie Jolink icoontjes slaan nergens op!
Ik zou nog liever alle nu verloren zieltjes uit het Syrië topic hier asiel bieden.quote:
Heb ik weer een rel gemist?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou nog liever alle nu verloren zieltjes uit het Syrië topic hier asiel bieden.
Misschien wil hij wel aan je billetjes zitten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het maar een schimmig figuur.
Die infiltranten hebben blijkbaar iets beters te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:18 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Syrië topic is NWS wel gelijk 50% minder leuk.
Die kans is wel gegroeid nu jij geen sterretje meer hebt. Wat zegt Afschrift ervan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel aan je billetjes zitten.
Hij antwoordt opeens met hele zinnen ipv gifjes, dit is verontrustend ...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:21 schreef Mani89 het volgende:
Maar nu heeft Specularium wel meer tijd over om sjelly te woord staan.
Ik zou gewoon dat Jean-Claude van Damme-gifje met "LOL, didn't read" gedaan hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij antwoordt opeens met hele zinnen ipv gifjes, dit is verontrustend ...
De welke?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou gewoon dat Jean-Claude van Damme-gifje met "LOL, didn't read" gedaan hebben.
Dat JCVD gifje vindt hij kut omdat hij er niet zelf mee is gekomenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou gewoon dat Jean-Claude van Damme-gifje met "LOL, didn't read" gedaan hebben.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kans is wel gegroeid nu jij geen sterretje meer hebt. Wat zegt Afschrift ervan?
Het post je muurpapiertje topique is de andere kant op.quote:
Je bent zelf de andere kant op.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:38 schreef vaduz het volgende:
[..]
Het post je muurpapiertje topique is de andere kant op.
Wat betekent die ondertitel van jou? Is er iets dat je ons moet vertellen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
Dolf was wel heel grappig bij Pauw vandaag.
Dat is WaaiFraai in Auschwitzquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:42 schreef Specularium het volgende:
Het is wiefie.
Waaifaai hebben ze in Auschwitz.
Hey, we zijn het eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:07 schreef Mani89 het volgende:
Die Bennie Jolink icoontjes slaan nergens op!
Mooi zo timmmmm, je zal er vast fantastisch uitzien!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zat behoorlijk goed zelfs, niet eens strak. Mooi overhemdje
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi zo timmmmm, je zal er vast fantastisch uitzien!
Pics?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zat behoorlijk goed zelfs, niet eens strak. Mooi overhemdje
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelen
gewoon imgur, veel beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelen
Hoeveel notes heb jij?quote:
Dat is meer dan 9000.quote:
Mijn beeldscherm, wat doe je.quote:
Doe dit voortaan gewoon in een spoiler.quote:
Dat is gewoon eng. Botst ook wel met zijn zure imago natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef Tem het volgende:
Geintje hoor, Timmmmm. Die vrolijkheid is natuurlijk wel een beetje eigenaardig.
Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:08 schreef timmmmm het volgende:
ik zou mezelf in ieder geval keihard doen
Waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik maak regelmatig foto's van mijn eigen benen.
Omdat ik mijn benen mooi vind, en ik ben daar fier op.quote:
Post maar een foto dan, als je zo fier bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik mijn benen mooi vind, en ik ben daar fier op.
Dat was vanwege de kapster natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng. Botst ook wel met zijn zure imago natuurlijk.
Ah, toen wist hij zeker nog niet dat de kapster ook van andere scharen wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was vanwege de kapster natuurlijk.
Is de kapster gay?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, toen wist hij zeker nog niet dat de kapster ook van andere scharen was.
Dat maakte ik uit Tim's wartaal gisterenavond wel op ja.quote:
Ik weet niet of daar wel interesse voor is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post maar een foto dan, als je zo fier bent.
Span je nou je kuitspieren aan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Maar ok ik ben de beroerdste niet, veel plezier er mee Njos.
[ afbeelding ]
Mijn anus doet gewoon pijn bij het zien van deze fotoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een spierziekte?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik de foto bij mijn sollicitatiebrief ga sturen naar een bekende supermarktketen. Vor als het niks wordt met Rachid
Rachid? Je bent nog eerder de jongere opvolger van Harry Piekema.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik de foto bij mijn sollicitatiebrief ga sturen naar een bekende supermarktketen. Vor als het niks wordt met Rachid
Dat bedoelt hij ook, althans dat maak ik er uit op.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rachid? Je bent nog eerder de jongere opvolger van Harry Piekema.
Ik zie de reclames al voor me: timmmmm, gewoon bij Albert Heijnnnnn.
Ja dat heb ik ook regelmatig, moest een tijdje terug toen ik in een museum was ongeveer om het half uur gaan zitten door de pijn en liep geen moment lekker rond. Ook niet zo fijn als je wil gaan fietsen enzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef YokiKater het volgende:
En ik heb de afgelopen dagen weer eens vreselijk last van mijn onderrug, godver de godver. Vanmorgen zakte ik zelfs door mijn poten. Dus ik ga lekker veel ibubrofen nemen en allemaal rare oefeningen doen.
Inderdaad, Henk heeft het niet door.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij ook, althans dat maak ik er uit op.
Sodeknettersquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hypertrofie van de kuitspieren is een teken van de ziekte van Duchenne, denk dat tem daar op doelt.quote:
Ik denk dat Tem gewoon een misselijke paardenmongool is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hypertrofie van de kuitspieren is een teken van de ziekte van Duchenne, denk dat tem daar op doelt.
Note.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tem gewoon een misselijke paardenmongool is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |