Van dezelfde mod of van meerdere?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets van 30 notes in 1x gekregen. Dat slaat dan natuurlijk nergens meer op.
Zal je het wel naar gemaakt hebben dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets van 30 notes in 1x gekregen. Dat slaat dan natuurlijk nergens meer op.
Ik was toen niet echt vriendelijk inderdaad. Maar daar heb ik ook een ban voor gehad.quote:
Voor deze zou je er al één moeten krijgen. Maar ik note hier niet.quote:
Als kiespijnquote:
Ik denk dat je niet ver van een ban vandaan zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij zit specularium met zijn iets te kleine pikkie in zijn hand als hij weer een note mag geven.
Is geen kwestie van notes tellen, dat je bij 10 notes een ban krijgt ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was toen niet echt vriendelijk inderdaad. Maar daar heb ik ook een ban voor gehad.
Vraag me alleen af wat voor effect het dan nog heeft als je er 30 in 1x geeft.
Oh maar ik mag die man wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet ver van een ban vandaan zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |