Het engelse woord voor krom is crooked. Het engelse woord voor haak is hook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weetje:
Het Engelse woord voor krom is “hook’’. Het spel heette dan ook”hoockie’’.
Wat een lelijk schilderij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef sp3c het volgende:
ja deze
[ afbeelding ]
dan mag je vanaf nu je kop houden
Ja ik zat snel even te googelenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het engelse woord voor krom is crooked. Het engelse woord voor haak is hook.
Dit krijg je dus als ze de keuken uitkomen, het gaat helemaal mis
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles moet snel bij mij heVandaar het opwarmen en zo.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Zeg eens eerlijk jongens, zouden jullie die gehandicapte op 1 doen?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wie durft er nu toe te geven dat ie een vreemd soort erectie heeft?
Wie is vivian nou weer? Ik ga echt niet op die namen letten joh.quote:
Nee die meid die nog single is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is vivian nou weer? Ik ga echt niet op die namen letten joh.
Die lelijke dikke zeker #oedipuscomplex
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op 1 barkruk?De barkruk omdraaien was een logischer antwoord geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat vooraf ging in goede downie slechte downie
Als je je armen scheert, is het wel een beetje laat om gek te wordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely is hier op de radio. Mani en Johannes zouden helemaal gek worden.
Wat wordt hier precies geinsinueerd?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely is hier op de radio. Mani en Johannes zouden helemaal gek worden.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely
Dat je zielig alleen bent? En Mani ook?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wordt hier precies geinsinueerd?
Dat de grootsheid van de BSB's door een enkeling hier erkend wordt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wordt hier precies geinsinueerd?
En zo komen we weer bij downiedaten en zo is het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Specularium kan je het niet kwalijk nemen dat hij daar geen fan van is. Hij moet dan meteen denken aan bansheeboy
Backstreetboy is wel een goeie bijnaam.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Specularium kan je het niet kwalijk nemen dat hij daar geen fan van is. Hij moet dan meteen denken aan bansheeboy
Ik moest even denken wat het was. Ik moest aan BBS denken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat de grootsheid van de BSB's door een enkeling hier erkend wordt.
Ik vind het wel jammer dat je zo slecht denkt over Snavelaarquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.
Pittige tante die Njosnavelin, maar als single man ben ik het gewend om te worden verguisd door de dames #TeamOpzijquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je zielig alleen bent? En Mani ook?
Die speelde vanmiddag op mijn mp3 speler tijdens het fietsen, ik ging gelijk 40 per uurquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zou wel goed werken inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kan ze een natte appeltaart bakken om je gekwetste gevoelens te lijmen
Wat een mooi ouderwets woord Johannes: verguisd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pittige tante die Njosnavelin, maar als single man ben ik het gewend om te worden verguisd door de dames #TeamOpzij
Hahaha. Nee dat bedoelde ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijdquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahaha. Nee dat bedoelde ik natuurlijk niet.
Ik ben mooi en ouderwetsquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een mooi ouderwets woord Johannes: verguisd.
Misschien had dit wel een fittie kunnen worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijd
Ik ga niet kijken, ik ga party hardy doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Karina het volgende:
Bedtijd voor ouwe wijven, voor mij dus.
Morgen ga ik trouwens VH1 kijken Johannes. Laptop aan de tv terwijl ik schoonmaak en zo.
Het zal ook meer luisteren dan kijken worden denk ik. Party hardy doen doe ik al jaren niet meer natuurlijk.lquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik ga party hardy doen.
Ik zou bijna denken dat je mijn natte appeltaart wil proeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijd
Autist als ik ben gedij ik het best als kluizenaar, ik kan dat derhalve niet als belediging opvatten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tem is nu jaloers haha.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je mijn natte appeltaart wil proeven.
Heb je de diagnose al gehad ja?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Autist als ik ben gedij ik het best als kluizenaar, ik kan dat derhalve niet als belediging opvatten.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Elflettering komt hier zo gevat zeggen dat we hier geen andere users moeten gaan bespreken denk ik
Je natte 'appeltaart'?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog niet, volgende week vrijdag krijg ik tekst en uitleg. Ik ben benieuwd.quote:
Als ze nou dikke tetten had gehad, hadden we nog een béétje geprobeerd te doen of ie er lekker uitzietquote:
Natte appeltaart is toch gewoon appeltaart?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die taart lekker vinden snap ik sowieso niet, alle taart is gewoon enorm goor.
Heb je het ook zo gezegd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist mijn zus veel plezier gewenst met het vieren van de dag dat ze met haar gezicht tegen de vagijn van haar moeder wreef.
Zo doen wij dat
Houd je bek over Stijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:07 schreef timmmmm het volgende:
Ajacied is in the house, tijd om naar bed te gaan
Oh spannend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog niet, volgende week vrijdag krijg ik tekst en uitleg. Ik ben benieuwd.
Waarschijnlijk willen ze me lekker volstoppen met anti depressiva, gaat weer een spannend avontuur worden allemaal.quote:
Ligt een beetje aan je diagnose he?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze me lekker volstoppen met anti depressiva, gaat weer een spannend avontuur worden allemaal.
Ik ben alweer weg, engnek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:07 schreef timmmmm het volgende:
Ajacied is in the house, tijd om naar bed te gaan
Boven of onder?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze me lekker volstoppen
Nou ja daar begon de psychiater ter plaatse al voor het onderzoek over, leek me echt zo'n extremistische pillenhoer. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je diagnose he?
Maar als je zelf al denkt dat het die richting op gaat.
Ook met een diagnose kan je gewoon een second opinion halen he. Ik zou niet aan al die rotzooi willen, tenzij het echt niet anders kanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja daar begon de psychiater ter plaatse al voor het onderzoek over, leek me echt zo'n extremistische pillenhoer. Ik zie wel hoe het loopt.
Autisme en depressie zijn niet hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja daar begon de psychiater ter plaatse al voor het onderzoek over, leek me echt zo'n extremistische pillenhoer. Ik zie wel hoe het loopt.
Probleem is dat ik zelfs met al jaren psychologische hulp en de verbeteringen die ik daarvan ondervind nog steeds tegen een muur oploop qua bepaalde dingen waardoor ik maar niet ver kom in het leven. Dus ik begin steeds meer te denken dat ik een hulpmiddel nodig heb.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook met een diagnose kan je gewoon een second opinion halen he. Ik zou niet aan al die rotzooi willen, tenzij het echt niet anders kan
Passende therapievorm zoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik zelfs met al jaren psychologische hulp en de verbeteringen die ik daarvan ondervind nog steeds tegen een muur oploop qua bepaalde dingen waardoor ik maar niet ver kom in het leven. Dus ik begin steeds meer te denken dat ik een hulpmiddel nodig heb.
Het is ook gewoon meer een soort angststoornis die zich in allerlei manieren uit waardoor ik van eigenlijk alles van de leg raak en daardoor heel vaak vastloop in dingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Autisme en depressie zijn niet hetzelfde natuurlijk.
Gaan wel vaak samen.
Maar jij hoeft je niet vol te laten stoppen met pillen. Dat kan niet.
Dan snap ik wel iets beter dat ze over medicijnen begint.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon meer een soort angststoornis die zich in allerlei manieren uit waardoor ik van eigenlijk alles van de leg raak en daardoor heel vaak vastloop in dingen.
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan snap ik wel iets beter dat ze over medicijnen begint.
Kan in zo'n geval wel een goed hulpmiddel zijn.
Heet hij toevallig Antoine?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:23 schreef timmmmm het volgende:
gelukkig kan je altijd de rijdende rechter kijken
http://www.eerstehulpbijr(...)-ongeluk-gecastreerd
een man die graag met de balletjes van zijn hond speelde maar dat niet meer kan
Er zijn genoeg andere opties. Dat lorazepam niet geschikt was betekent niet dat alle medicatie slecht is. Maar eerst maar de diagnose en voorstel voor aanpak afwachten he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.
Ik denk dat de groningse buitenlucht ook goed werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.
Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
In ieder geval beter dan je helemaal kapot zuipen. Ik noem geen namenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen dat jezelf helemaal kapotfietsen en water eten je geestelijk ook niet helpen.
Nee natuurlijk, ik sta voor alles open hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere opties. Dat lorazepam niet geschikt was betekent niet dat alle medicatie slecht is. Maar eerst maar de diagnose en voorstel voor aanpak afwachten he.
Nou ja dat astma kuchje na de Mollema brug voelde niet al te gezond, maar ik na die fietsrit was ik als herboren!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de groningse buitenlucht ook goed werkt.
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over onze Cnor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan je helemaal kapot zuipen. Ik noem geen namen
Dat moet je niet al te serieus nemen, ik vreet mezelf voor zo'n fietsrit natuurlijk helemaal de tyfus. En je wil niet weten wat een geweldig gevoel van euforie je de rest van de dag hebt als je jezelf 2,5 uur lang helemaal de tering fietst.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen dat jezelf helemaal kapotfietsen en water eten je geestelijk ook niet helpen.
Ja maar dat heb ik er dan ook nog bovenop natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Therapie werkt beter als therapie dan fietsen
therapie bovenop de fiets lijkt me wel een ervaringquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik er dan ook nog bovenop natuurlijk.
Sporten helpt ook goed. Maar je behandelt er niks mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Therapie werkt beter als therapie dan fietsen
Inderdaad, het is meer als heroïne spuiten, maar dan zonder de nare bijwerkingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sporten helpt ook goed. Maar je behandelt er niks mee.
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit topic al Tiiimmmimiimimimimim proof?
Behalve ik. Ik ben zelden op mijn teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.
Anders doe je even niet zo interessant joh, paardenanus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders doe je even niet zo interessant joh, paardenanus.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
LTKDV gaat zometeen toch weer matige muziek posten.
Harry is allang gaan pitten. Die leest dit straks aan het einde van de ochtend en gaat dan allemaal vuige opmerkingen over ons plaatsen. Daarna komt timmmmm langs om chagrijnig te doen. Vervolgens zegt Fylax hoi en moet hij van Fokker89 oprotten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
Ga jij nou matige Youtubes posten? Dat begrijpt Harry toch helemaal niet, die is nu in de war.
Ik vind dat harry wel wat laat is... Ik ben er al wel klaar voor om chagrijnig te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is allang gaan pitten. Die leest dit straks aan het einde van de ochtend en gaat dan allemaal vuige opmerkingen over ons plaatsen. Daarna komt timmmmm langs om chagrijnig te doen. Vervolgens zegt Fylax hoi en moet hij van Fokker89 oprotten.
Dauwtrappen was gisteren hoor...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 05:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat harry wel wat laat is... Ik ben er al wel klaar voor om chagrijnig te doen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 04:35 schreef Fylax het volgende:
Ik ga nu slapen, als je morgen een schouder of een knuffel nodig hebt ben ik er voor je.
Waarom ga jij trouwens niet ook slapen?![]()
Zit je nou speciaal in de postgeschiedenis van Fylax te kijken? Of was dat gewoon toevallig, dat je toevallig ook dat topic aanklikte?quote:
Om half 7 was ik lekker aan het badFOK!ken. Dan moet je niet kritisch zijn want zoveel topics zijn er niet. Dan gluur ik zélfs incidenteel in R&P.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit je nou speciaal in de postgeschiedenis van Fylax te kijken? Of was dat gewoon toevallig, dat je toevallig ook dat topic aanklikte?
Welk topic?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:49 schreef arjan1112 het volgende:
Reageer eens in mijn topic in GC Elfletterig.
Het is niet in ONZ maar ok
Op welke pagina sta jij?quote:
Jammer voor die vriend van Theo Maassen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:26 schreef Specularium het volgende:
KLB / Een groots drama voor hetero-mannen!
Geen zin in een baaifaai worstje?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt he. Ik heb opeens geen honger meer.
Nee ik heb nachtdienst gehad dus ben vandaag vrij.quote:
Slapen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet zo lang geslapen.
Maar yolo he
Ik heb mezelf al ingedektquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert heeft het geen zin meer als ik zeg: je bent zelf een oud wijf.
Waren er nog leuke mannen wakker geworden toen jij langsliep ?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik heb nachtdienst gehad dus ben vandaag vrij.
Hou op over India.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wie was die verpleegster dan? Die Indiase prinses soms ?
Slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat LTKDV 13 uur per dag slaapt?
Moet je even uitzoomen.quote:
Had je geen kinderen moeten nemenquote:
Uccie is een slimme kantoorvrouw.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wie was die verpleegster dan? Die Indiase prinses soms ?
Krijgen we straks nog meer prinsenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Njosnavelin heeft allerlei kikkers verzorgd en die een kusje gegeven.
Ik snap sowieso niet waarom mensen opgewonden worden van een geslachtsdeel op een foto.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote pikken zien er sowieso niet geweldig uit.
Aangeklede pikken wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote pikken zien er sowieso niet geweldig uit.
Dat is dan ook één van de subfora waar ik nog nooit heb gepost, en dat zal voorlopig wel zo blijven.quote:
Ik ook niet hoor. Geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook één van de subfora waar ik nog nooit heb gepost, en dat zal voorlopig wel zo blijven.
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen opgewonden worden van een geslachtsdeel op een foto.
Dat is meer lachwekkend eigenlijk.quote:
Waar gaat het daar eigenlijk over? Moeders die gezellig babbelen over kinderkleertjes en klagen over hun kinderen die te lang op internet zitten?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:25 schreef Tem het volgende:
Ik hoorde dat Johannes Vermeer een sensuele chocoprins is.
Er posten ook vaders. Lekker met de meiden meekwekken over het ouderschap.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar gaat het daar eigenlijk over? Moeders die gezellig babbelen over kinderkleertjes en klagen over hun kinderen die te lang op internet zitten?
Adriaan gaat dit straks even precies uitleggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isik snap het niet.
Raakte jij anders niet geïnspireerd door de teksten van Morrisey?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, jongen. Dat bi/hommel gedoe schijnt iets van jullie generatie te zijn.
Denk niet dat ik het alsnog ga begrijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan gaat dit straks even precies uitleggen.
Morrissey is de grootste aansteller op deze aardkloot, daarom is het zo'n baas.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raakte jij anders niet geïnspireerd door de teksten van Morrissey?
Bovenkant is interessanter inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isik snap het niet.
Ik denk dat ik er erg ongelukkig van zou worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er posten ook vaders. Lekker met de meiden meekwekken over het ouderschap.
Die boeit mij persoonlijk ook niet eigenlijk. Maar de plaatjes die ik zag vond ik nogal onsmakelijk zelfs .quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bovenkant is interessanter inderdaad.
Ligt een beetje aan je bovenkant.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De achterkant is anders ook best interessant.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een prachtige sfeerfotoquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef sp3c het volgende:
ja deze
[ afbeelding ]
dan mag je vanaf nu je kop houden
Oja, minstens een D cup natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je bovenkant.
[ afbeelding ]
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De achterkant is anders ook best interessant.
Waarom?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, minstens een D cup natuurlijk.
Geen idee, heb ik niet verzonnen.quote:
Dan hebben ze het wel slecht getroffen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen met kleiner dan D cup schijnen geen karakter te hebben. Toch?
Toch?
Dat klopt idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen met kleiner dan D cup schijnen geen karakter te hebben. Toch?
Toch?
Pittig karakter. Dus minstens D.quote:
Niks met verlegen te maken. Zou niet weten wat het er toe doet en waarom iemand het überhaupt zou willen weten.quote:
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:53 schreef Tem het volgende:
Van de week was er een vrouw op tv met cupmaat K.
Iets met de verhouding tussen een cupmaat en de gradatie van pittigheidquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks met verlegen te maken. Zou niet weten wat het er toe doet en waarom iemand het überhaupt zou willen weten.
Dat slaat natuurlijk sowieso nergens op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iets met de verhouding tussen een cupmaat en de gradatie van pittigheid
Het was te proberen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk sowieso nergens op.
Ik denk dat Shirma ook ongeveer die maat heeft. Heb er geen verstand van maar haar tetten zijn ook gigantisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag er nogal bizar uit. Maarja ik hou sowieso niet van dikke tieten, te intimiderend.
De borsten moeten natuurlijk gewoon een beetje in verhouding zijn met het lichaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag er nogal bizar uit. Maarja ik hou sowieso niet van dikke tieten, te intimiderend.
En het zit alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Bedankt Roy.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De borsten moeten natuurlijk gewoon een beetje verhouding zijn met het lichaam.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou zo langzamerhand beter moeten weten natuurlijk
Dit was ook een negerin. Ze kreeg een borstcorrectie waarbij de tepel werd verplaatst. Geloof dat mijn vriendin bijna out ging.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat Shirma ook ongeveer die maat heeft. Heb er geen verstand van maar haar tetten zijn ook gigantisch.
Dat moet er heel apart uitgezien hebben, even een tepel erafhalen en ergens anders weer vastnaaienquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit was ook een negerin. Ze kreeg een borstcorrectie waarbij de tepel werd verplaatst. Geloof dat mijn vriendin bijna out ging.
Volgens mij doen ze dat bij Felix.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
Deden ze op het schoolplein ook wel eens, je hele tepel omdraaien.
Ik heb precies die.quote:
Is Marianne weer bezig?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:33 schreef Tem het volgende:
Wil degene die mij anoniem probeert te bellen dat laten of gewoon een berichtje achterlaten. Bedankt.
Neem dan ook eens op, Tem.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:33 schreef Tem het volgende:
Wil degene die mij anoniem probeert te bellen dat laten of gewoon een berichtje achterlaten. Bedankt.
Vind dit een van je mindere verhalen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteren ofzo was er een stukje vrouwen worstelen op eurosport..
al snel kwamen de mannen weer
Ik zou wel een berichtje achterlaten hoor. Hihi.quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben net thuis en toch heb ik maar anderhalf uur gewerkt
Half grammetje coke natuurlijk, de gemiddelde bijrijder klust wel wat bij.quote:
2 keer de helftquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Yoki als je dit leest , hoe lang duurd mijn abo nog
Heb je je notes al gelezen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Yoki als je dit leest , hoe lang duurd mijn abo nog
Een eckte hosselaar verkoopt het dan ook alleenquote:
Niet zeuren, ik heb er minstens 25 van specularium gekregen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wel.
Die was van jou zeker die 1 na laatsteb
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wel.
Die was van jou zeker die 1 na laatsteb
Waarom nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Ga ik natuurlijk niks over zeggen, paardenlul.
Nu is Fokker89 beledigd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Ga ik natuurlijk niks over zeggen, paardenlul.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik heb er minstens 25 van specularium gekregen.
Het is niet voor niks een besloten systeem.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom nietDenk je anders dat ik je kom opzoeken ofzo
Dat moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een besloten systeem.
Ik ga niks over notes zeggen.
quote:27-07-2012 @ 07:48
User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
16-01-2013 @ 09:03
03-11-2013 @ 16:08
05-04-2014 @ 13:03
14-09-2014 @ 12:41
23-09-2014 @ 09:30
22-11-2014 @ 23:23
Mag je volgens de policy notes eigenlijk publiceren?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het laatste halfjaar geen ban meer gehad, ik ben dan ook vrij braaf geworden
Pas maar op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb volgens mij nog nooit een ban gehad
Geen idee. de werkelijke inhoud niet geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Mag je volgens de policy notes eigenlijk publiceren?
quote:13-02-2015 @ 09:29
User verplaatst naar groep Crew - Frontpage
Welkom bij de FP crew.
05-05-2015 @ 16:19
User verplaatst naar groep Algemeen - Member
Die posts zijn niet zomaar verwijderd, denk even na.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Mag je volgens de policy notes eigenlijk publiceren?
Het is natuurlijk niet standaard dat een post dan ook verwijderd is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die posts zijn niet zomaar verwijderd, denk even na.
Nou en.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet standaard dat een post dan ook verwijderd is.
Precies, kan Marianne gewoon weer pics van haat tetters posten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is dit topic bijna vol, kan iedereen weer normaal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |