Heet hij toevallig Antoine?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:23 schreef timmmmm het volgende:
gelukkig kan je altijd de rijdende rechter kijken
http://www.eerstehulpbijr(...)-ongeluk-gecastreerd
een man die graag met de balletjes van zijn hond speelde maar dat niet meer kan
Er zijn genoeg andere opties. Dat lorazepam niet geschikt was betekent niet dat alle medicatie slecht is. Maar eerst maar de diagnose en voorstel voor aanpak afwachten he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.
Ik denk dat de groningse buitenlucht ook goed werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.
Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely is hier op de radio. Mani en Johannes zouden helemaal gek worden.
In ieder geval beter dan je helemaal kapot zuipen. Ik noem geen namenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen dat jezelf helemaal kapotfietsen en water eten je geestelijk ook niet helpen.
Nee natuurlijk, ik sta voor alles open hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere opties. Dat lorazepam niet geschikt was betekent niet dat alle medicatie slecht is. Maar eerst maar de diagnose en voorstel voor aanpak afwachten he.
Nou ja dat astma kuchje na de Mollema brug voelde niet al te gezond, maar ik na die fietsrit was ik als herboren!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de groningse buitenlucht ook goed werkt.
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over onze Cnor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan je helemaal kapot zuipen. Ik noem geen namen
Dat moet je niet al te serieus nemen, ik vreet mezelf voor zo'n fietsrit natuurlijk helemaal de tyfus. En je wil niet weten wat een geweldig gevoel van euforie je de rest van de dag hebt als je jezelf 2,5 uur lang helemaal de tering fietst.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen dat jezelf helemaal kapotfietsen en water eten je geestelijk ook niet helpen.
Ja maar dat heb ik er dan ook nog bovenop natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Therapie werkt beter als therapie dan fietsen
therapie bovenop de fiets lijkt me wel een ervaringquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik er dan ook nog bovenop natuurlijk.
Sporten helpt ook goed. Maar je behandelt er niks mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Therapie werkt beter als therapie dan fietsen
Inderdaad, het is meer als heroïne spuiten, maar dan zonder de nare bijwerkingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sporten helpt ook goed. Maar je behandelt er niks mee.
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit topic al Tiiimmmimiimimimimim proof?
Behalve ik. Ik ben zelden op mijn teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.
Anders doe je even niet zo interessant joh, paardenanus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders doe je even niet zo interessant joh, paardenanus.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
LTKDV gaat zometeen toch weer matige muziek posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |