Ik ben mooi en ouderwetsquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een mooi ouderwets woord Johannes: verguisd.
Misschien had dit wel een fittie kunnen worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijd
Ik ga niet kijken, ik ga party hardy doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Karina het volgende:
Bedtijd voor ouwe wijven, voor mij dus.
Morgen ga ik trouwens VH1 kijken Johannes. Laptop aan de tv terwijl ik schoonmaak en zo.
Het zal ook meer luisteren dan kijken worden denk ik. Party hardy doen doe ik al jaren niet meer natuurlijk.lquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik ga party hardy doen.
Ik zou bijna denken dat je mijn natte appeltaart wil proeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijd
Autist als ik ben gedij ik het best als kluizenaar, ik kan dat derhalve niet als belediging opvatten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.
Tem is nu jaloers haha.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je mijn natte appeltaart wil proeven.
Heb je de diagnose al gehad ja?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Autist als ik ben gedij ik het best als kluizenaar, ik kan dat derhalve niet als belediging opvatten.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Elflettering komt hier zo gevat zeggen dat we hier geen andere users moeten gaan bespreken denk ik
Je natte 'appeltaart'?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog niet, volgende week vrijdag krijg ik tekst en uitleg. Ik ben benieuwd.quote:
Als ze nou dikke tetten had gehad, hadden we nog een béétje geprobeerd te doen of ie er lekker uitzietquote:
Natte appeltaart is toch gewoon appeltaart?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die taart lekker vinden snap ik sowieso niet, alle taart is gewoon enorm goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |