Het engelse woord voor krom is crooked. Het engelse woord voor haak is hook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weetje:
Het Engelse woord voor krom is “hook’’. Het spel heette dan ook”hoockie’’.
Wat een lelijk schilderij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef sp3c het volgende:
ja deze
[ afbeelding ]
dan mag je vanaf nu je kop houden
Ja ik zat snel even te googelenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het engelse woord voor krom is crooked. Het engelse woord voor haak is hook.
Dit krijg je dus als ze de keuken uitkomen, het gaat helemaal mis
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles moet snel bij mij heVandaar het opwarmen en zo.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Zeg eens eerlijk jongens, zouden jullie die gehandicapte op 1 doen?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wie durft er nu toe te geven dat ie een vreemd soort erectie heeft?
Wie is vivian nou weer? Ik ga echt niet op die namen letten joh.quote:
Nee die meid die nog single is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is vivian nou weer? Ik ga echt niet op die namen letten joh.
Die lelijke dikke zeker #oedipuscomplex
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op 1 barkruk?De barkruk omdraaien was een logischer antwoord geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat vooraf ging in goede downie slechte downie
Als je je armen scheert, is het wel een beetje laat om gek te wordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely is hier op de radio. Mani en Johannes zouden helemaal gek worden.
Wat wordt hier precies geinsinueerd?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely is hier op de radio. Mani en Johannes zouden helemaal gek worden.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely
Dat je zielig alleen bent? En Mani ook?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wordt hier precies geinsinueerd?
Dat de grootsheid van de BSB's door een enkeling hier erkend wordt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wordt hier precies geinsinueerd?
En zo komen we weer bij downiedaten en zo is het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Specularium kan je het niet kwalijk nemen dat hij daar geen fan van is. Hij moet dan meteen denken aan bansheeboy
Backstreetboy is wel een goeie bijnaam.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Specularium kan je het niet kwalijk nemen dat hij daar geen fan van is. Hij moet dan meteen denken aan bansheeboy
Ik moest even denken wat het was. Ik moest aan BBS denken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat de grootsheid van de BSB's door een enkeling hier erkend wordt.
Ik vind het wel jammer dat je zo slecht denkt over Snavelaarquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.
Pittige tante die Njosnavelin, maar als single man ben ik het gewend om te worden verguisd door de dames #TeamOpzijquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je zielig alleen bent? En Mani ook?
Die speelde vanmiddag op mijn mp3 speler tijdens het fietsen, ik ging gelijk 40 per uurquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zou wel goed werken inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kan ze een natte appeltaart bakken om je gekwetste gevoelens te lijmen
Wat een mooi ouderwets woord Johannes: verguisd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pittige tante die Njosnavelin, maar als single man ben ik het gewend om te worden verguisd door de dames #TeamOpzij
Hahaha. Nee dat bedoelde ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijdquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahaha. Nee dat bedoelde ik natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |