Nee stageleef gaat voor FOK! mod leef.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar wel speciaal vrij voor zou nemen. Gelukkig had je je modpowers nog.
Ik wilde de lapo helemaal niet in het vorige deel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we trouwens even afspreken dat elflettering geen TT's meer mag verzinnen
okquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo helemaal niet in het vorige deel.
Zonde, want ik deed wel mijn bestquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Tussen haakjes heb je geen kleine letters.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Moet ik het zelf weer verzinnen zeker?
Zo zie je maar weer.. mijn TT was gewoon in één keer goed en die van timmmmm moet worden aangepast.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
TT moet wel even anders, lijkt nu teveel op feedback.
Ja, doe eens alsof je creatief bent.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Moet ik het zelf weer verzinnen zeker?
Zelfs Frankrijk heeft zijn positieve kanten.quote:
Nee, ik gebruik geen onnodig Engels.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is bij Elflettering thuis denk ik.
Groot gat tussen die borsten.quote:
Heb je wel zo'n witte vogel?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen onnodig Engels.
Ik hoop dat 'ie een beetje trouw is aan deel 2. Tom Hardy is wel een goede keuze als hoofdrolspeler eigenlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Mad Max: Fury Road lijkt me wel een toffe film eigenlijk.
Krijgt overal 10/10's. De originele films waren ook geweldig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Ja, zijn inderdaad geweldige films.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgt overal 10/10's. De originele films waren ook geweldig.
Net even de trailer gezien, ziet er wel uit als een een vermakelijk film avondje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie een beetje trouw is aan deel 2. Tom Hardy is wel een goede keuze als hoofdrolspeler eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Dat moet je gewoon zien.quote:Max, a man of action and of few words
Het was gewoon een onschuldig grapje... Topictitel gaat over Vogels...quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Niet over users hier beginnen die niet kunnen posten.
Nee hoor, het is al vaker gezegd dat het hier niet hoeft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was gewoon een onschuldig grapje... Topictitel gaat over Vogels...
Jullie zijn echt een paar tandjes te zenuwachtig...
Nee, ik postte een plaatje dat veel lijkt op de UI van KoosVogels, verder niks. Geen woord.quote:
Precies.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
Doe nu maar weer wat lekkere wijven ofzo
Walgelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
Uuuu Ieeee, zoals een sirene. Een UI doe je door je eten.
Of in je moeder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
Uuuu Ieeee, zoals een sirene. Een UI doe je door je eten.
Nee hoor, zonder uitje kun je geen lekker stoofvlees makenquote:
Eet je wel eens patat stoofvlees?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder uitje kun je geen lekker stoofvlees maken.
Nee, meestal met rijst. Friet stoofvlees alleen in Belsquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies.
Post eens wat lekkere wijve Eflteling. Dat is leuker dan menig UI.
Ik ga volgende week.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Ik wil naar die show van Micha Wertheim.
Zal wel weer geniaal zijn.
Ja geinigquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Ik wil naar die show van Micha Wertheim.
Zal wel weer geniaal zijn.
Ik zie het op de speellijst staan.quote:
Nee, niet geinig.quote:
Ja, best beroerde plekken. Zag een aantal weken geleden in de krant dat er nog een paar kaarten waren in Rotterdam, toen gelijk besteld. We zitten vrij bovenin, maarja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het op de speellijst staan.
Snel uitverkocht allemaal? Ben zelfs bereid om naar Amsterdam te gaan.
Utrecht is pas 2016, beetje te ver weg allemaal.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, best beroerde plekken. Zag een aantal weken geleden in de krant dat er nog een paar kaarten waren in Rotterdam, toen gelijk besteld. We zitten vrij bovenin, maarja.
Binnen een minuut al Emo Beelen bashenquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen een minuut al Emo Beelen bashen.
Okequote:Op donderdag 14 mei 2015 06:17 schreef arjan1112 het volgende:
Veel te vroeg wakker, hoesten en moest door dat hoesten bijna over me nek.
Gisteren 1,5 liter bier op
Dit kreeg ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik vanochtend een bericht van hem op Trivia Crack.
[ afbeelding ]
Wel pics maken van de kraan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kreeg ik ook.
Vanavond een spannende date, ben benieuwd of dit echt is.
Ja, die heb ik ook ontvangen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik vanochtend een bericht van hem op Trivia Crack.
[ afbeelding ]
LTDVK mag zich met recht een hosselaar noemen.quote:
Op mij nog steeds.quote:
Jwtquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK mag zich met recht een hosselaar noemen.
Hij zet wel hoog in met Specularium, jou en mij alle drie in een poging.
Je kan het!quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef moemoe het volgende:
Ik ga het gewoon nog 1 keer proberen johannes_vermeer.
Uit de Emmeloordse klei getrokken, niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag gisteren een hete foto van Fokker in ONZ.
Maar die is gewoon nog dikker dan timmm.
Lekker kort wel.quote:
Ik heb iets gevonden wat jij leuk vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Bastiaan heeft er sinds zijn boyband tijd ook 3 kinnen bij gekregen.
Ik ben nu even in hogere sferen, mijn dank is groot Johannes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden wat jij leuk vindt.
[ afbeelding ]
Van harte.
Hoe noem je een lesbo met veel geld op de bank?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt Elflettering straks weer een hilarische woordgrap maken waar niemand om moet lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 18:49:34 ]
Die is geradicaliseerd en naar Syrië vertrokkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:57 schreef arjan1112 het volgende:
Waar is Peunage gebleven komt die nog weleens
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe noem je een lesbo met veel geld op de bank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoiler was niet nodig want die grap zag ik van tien kilometer aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je ook met de moede...quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die spoiler was niet nodig want die grap zag ik van tien kilometer aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt tegen dit...quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
Mijn paps vervoert mijn zus morgen naar het gemeentehuis voor de trouwerij. Anderhalf uur bezig geweest de auto van binnen en buiten smetteloos te maken. Is ie net klaar en binnen met een kopje koffie, zien we vanaf de keuken een vogel op de auto schijten.
Toen moest ik een beetje giechelen.
Dit was mijn verhaal en daar moet je het mee doen
Zo weet je dat ze goed zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Valt tegen dit...
Hoe moet ik je nu met zo'n sterk verhaal irriteren?
Wat is jouw profiel, dan voeg ik je even toequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu iets leuks gevonden voor LTKDV.
https://www.vriendenvoorhetleven.nl/
.
Misschien wil vaduz wel een wijntje met jou drinken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
ik weet niet wat om toeter betekent. dronken? nee ik niet iig
Denk het niet. Ik ben niet zo gezellig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wil vaduz wel een wijntje met jou drinken.
Hahahaha!quote:toeter is die wêreld se eerste Afrikaanse sosiale media platform - veelsydig, vry en sonder grense. Hier kan liefhebbers van die taal gesels, skerts, spog of vuur spoeg. toeter maak die tonge los en laat die poppe dans! Deur middel van #magnete laat toeter almal uit een mond saampraat en bied hy ’n platform vir Jan Alleman om sy stem dik te maak. Dit is ook ’n grasgroen bemarkingsweiveld en ’n bron van inspirasie vir almal wat ’n voorliefde vir Afrikaans koester.
Jaaa!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahaha!
Hier versta ik helemaal niks van.
Ontmoetingsplek ofzo denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
Het enige wat ik niet begrijp is dit woord:
bemarkingsweiveld
Haha nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jaaa!
Isketchen in het Zuid-Afrikaans! Dat is echt leuk!
Ik ben niet bekend met dergelijke dingen, omdat vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dan ineens heel iets anders doen.
Ja denk het ook inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ontmoetingsplek ofzo denk ik.
Even opzoeken.
Ik moest aan een weiland denken. 'Weiveld' maar dat heeft ook weer met een veestapel te maken natuurlijk. Allemaal schapen die elkaar volgen of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een markeringsveld, alsof je gewoon een veestapel bent.
Wat ook wel klopt.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
Post allen in het groote Bennie Joling FanTopic!![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
![]()
![]()
Vooruit dan maar. Al heb ik geen idee wie Bennie Joling is man. Kruizing tussen Bennie Jolink en Gerard Joling zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
![]()
![]()
Bennie Joling niet kennenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Al heb ik geen idee wie Bennie Joling is man. Kruizing tussen Bennie Jolink en Gerard Joling zeker.
De zwager van Herman Fikkers!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
SorryHeb hem gegoogeld maar kon niks vinden over de goede man.
Ja, gaat over die datingsite voor verstandelijk beperkten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Pauw! Dolle pret gegarandeerd. Zijn er leuke gasten vanavond?
Geen idee de laatste tijd doezel ik half weg bij Pauw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Pauw! Dolle pret gegarandeerd. Zijn er leuke gasten vanavond?
Herman Fikkers! Niet Herman Finkers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik ken de stamboom van Herman Finkers niet
Kom dan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:
Wat is dit nou weer voor kut TT. Sowieso vogels.
Fokker gaat ook kijken dus?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gaat over die datingsite voor verstandelijk beperkten.
Het is ook allemaal wel een beetje ingewikkeld hè, geeft niet hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee de laatste tijd doezel ik half weg bij Pauw.
Het is vooral nogal laat. En ja je hebt gelijk ingewikkeld voor een onopgeleide.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wel een beetje ingewikkeld hè, geeft niet hoor
Hoe gaat het eigenlijk met de banenjacht?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vooral nogal laat. En ja je hebt gelijk ingewikkeld voor een onopgeleide.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vooral nogal laat. En ja je hebt gelijk ingewikkeld voor een onopgeleide.
je kan ook om 4 uur smiddags kijken hequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Uhhh, het is 2015. Je kan elk moment van de dag kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
je kan ook om 4 uur smiddags kijken he
Slecht. Zal te maken hebben met hetzelfde: onopgeleidequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de banenjacht?
Dat vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
je kan ook om 4 uur smiddags kijken he
Je kan toch gewoon op je PC/laptop kijken joh. Die ik overigens regelmatig op TV aansluitquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef arjan1112 het volgende:
Heb jij je tv op internet aangesloten?
Gewoon laptop aan je tv hangen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ik hang mijn laptop aan mijn tv als ik iets wil kijken wat op mijn laptop staat (of als ik iets via internet wil kijken).quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ik kijk dat gewoon lekker op de laptop, tussendoor schakelen naar FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hang mijn laptop aan mijn tv als ik iets wil kijken wat op mijn laptop staat (of als ik iets via internet wil kijken).
Ik heb een oude tv EN een oude laptop. Dus dat uitzoeken was niet zo moeilijk eigenlijk. Kabeltje voor het geluid en eentje voor het beeld.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dan heb je een snoer nodig en een tv waarbij dat kan ofzo
Moet ik dat eerst helemaal uitzoeken
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is Sophie van der Enk hier deskundig in? Ik dacht altijd dat dat gewoon zo'n domme TV-kut was
Nou nou nou nou nouquote:Ze studeerde in 2006 af aan de Rijksuniversiteit Groningen in de amerikanistiek.
Op mijn laptop kijken vind ik niet zo lekker kijken. Beetje te klein beeld.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk dat gewoon lekker op de laptop, tussendoor schakelen naar FOK!
Mijn ogen zijn dan ook 3 generaties jongerquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn laptop kijken vind ik niet zo lekker kijken. Beetje te klein beeld.
Byebyequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben best moe
veel gedaan en om half 6 al op
bye bye
Dat is ze ook wel een beetje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is Sophie van der Enk hier deskundig in? Ik dacht altijd dat dat gewoon zo'n domme TV-kut was
Denk dat de mijne jonger zijn door het laserenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn dan ook 3 generaties jonger
Een USB kabel?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dan heb je een snoer nodig en een tv waarbij dat kan ofzo
Moet ik dat eerst helemaal uitzoeken
Zorgen dat der mond vol isquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang ze maar niet veel praat.
HDMI sowieso, maar als je laptop of tv dan geen HDMI poort heeft dan is er een USB kabel die je kan koppelen aan de HDMI kabel.quote:
Is het weer zo ver?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Lubach heeft echt niks nuttigs te vertellen, die eigengeilende mongool kan zoveel woorden gebruiken om zo weinig te vertellen. En hij komt nog ontzettend dom over ook
JE hebt er wel meteen het hele topic weer door verpest hequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stel me graag aan. Hoort een beetje bij het klagen.
Zo rol ik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JE hebt er wel meteen het hele topic weer door verpest he
Dat is misschien het enige verschil ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige houden van ijshockey en andere niet.
Lekker met een stick spelenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige houden van ijshockey en andere niet.
Ik geloof het dan ook nog steeds niet, dat die hommel zijn armen geschoren heeftquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat voelt zo raar als het weer gaat groeien, stekels op je armen
Zo raar is dat niet hoor, voelt best plezant.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat voelt zo raar als het weer gaat groeien, stekels op je armen
Toen ik onder de douche mijn benen en oksels en borsthaar aan het scheren was kreeg ik opeens een ingeving.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof het dan ook nog steeds niet, dat die hommel zijn armen geschoren heeft
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
ijshockey is natuurlijk wel lachen
[ afbeelding ]
Ben je belg?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor, voelt best plezant.
Ik kijk teveel wielrennen op de Belg denk ik.quote:
het is Canadees kutquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Amerikaanse sporten
Op zich valt het wel mee jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
ijshockey is natuurlijk wel lachen
[ afbeelding ]
Vooral hommels die hommo zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Fylax lijkt me wel zo'n figuur dat bijen en hommels doodslaat.
.
Terwijl echte mannen gewoon negerjongetjes en joden doodslaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Fylax lijkt me wel zo'n figuur dat bijen en hommels doodslaat.
.
Elflettering is nu trots op je.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn juist de besten. Die steken elkaar
Geen vrouwen? Valt me alweer mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terwijl echte mannen gewoon negerjongetjes en joden doodslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste chefs zijn mannen he? Dus ....quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je alle vrouwen doodslaat, wie moet er dan koken?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op 1 barkruk?Te makkelijk, spoiler was niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Komt omdat vrouwen hun eigen keuken niet uitmogenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
De beste chefs zijn mannen he? Dus ....
Ik zit anders nu niet in de keuken hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen hun eigen keuken niet uitmogen
Worst. frikandel, hoe je het noemen wil.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over eerder genoemde worst?
Dat komt omdat jij levensgevaarlijk in de keuken bentquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit anders nu niet in de keuken hoor.
jij bent nog veel erger mafkeesquote:
Ja dat klopt wel. Heb weleens iets in de fik gestokenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij levensgevaarlijk in de keuken bent
Nou en.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent nog veel erger mafkees
op de schilderijen van de oud hollandse meesters kunt u trouwens ook al ijshockey waarnemen en die zijn van voor Canada
dit is een waar verhaal
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij levensgevaarlijk in de keuken bent
Weetje:quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent nog veel erger mafkees
op de schilderijen van de oud hollandse meesters kunt u trouwens ook al ijshockey waarnemen en die zijn van voor Canada
dit is een waar verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |