Ik moest aan een weiland denken. 'Weiveld' maar dat heeft ook weer met een veestapel te maken natuurlijk. Allemaal schapen die elkaar volgen of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een markeringsveld, alsof je gewoon een veestapel bent.
Wat ook wel klopt.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
Post allen in het groote Bennie Joling FanTopic!![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
![]()
![]()
Vooruit dan maar. Al heb ik geen idee wie Bennie Joling is man. Kruizing tussen Bennie Jolink en Gerard Joling zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
![]()
![]()
Bennie Joling niet kennenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Al heb ik geen idee wie Bennie Joling is man. Kruizing tussen Bennie Jolink en Gerard Joling zeker.
De zwager van Herman Fikkers!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
SorryHeb hem gegoogeld maar kon niks vinden over de goede man.
Ja, gaat over die datingsite voor verstandelijk beperkten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Pauw! Dolle pret gegarandeerd. Zijn er leuke gasten vanavond?
Geen idee de laatste tijd doezel ik half weg bij Pauw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Pauw! Dolle pret gegarandeerd. Zijn er leuke gasten vanavond?
Herman Fikkers! Niet Herman Finkers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik ken de stamboom van Herman Finkers niet
Kom dan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:
Wat is dit nou weer voor kut TT. Sowieso vogels.
Fokker gaat ook kijken dus?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gaat over die datingsite voor verstandelijk beperkten.
Het is ook allemaal wel een beetje ingewikkeld hè, geeft niet hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee de laatste tijd doezel ik half weg bij Pauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |