Wat is jouw profiel, dan voeg ik je even toequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu iets leuks gevonden voor LTKDV.
https://www.vriendenvoorhetleven.nl/
.
Misschien wil vaduz wel een wijntje met jou drinken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
ik weet niet wat om toeter betekent. dronken? nee ik niet iig
Denk het niet. Ik ben niet zo gezellig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wil vaduz wel een wijntje met jou drinken.
Hahahaha!quote:toeter is die wêreld se eerste Afrikaanse sosiale media platform - veelsydig, vry en sonder grense. Hier kan liefhebbers van die taal gesels, skerts, spog of vuur spoeg. toeter maak die tonge los en laat die poppe dans! Deur middel van #magnete laat toeter almal uit een mond saampraat en bied hy ’n platform vir Jan Alleman om sy stem dik te maak. Dit is ook ’n grasgroen bemarkingsweiveld en ’n bron van inspirasie vir almal wat ’n voorliefde vir Afrikaans koester.
Jaaa!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahaha!
Hier versta ik helemaal niks van.
Ontmoetingsplek ofzo denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
Het enige wat ik niet begrijp is dit woord:
bemarkingsweiveld
Haha nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jaaa!
Isketchen in het Zuid-Afrikaans! Dat is echt leuk!
Ik ben niet bekend met dergelijke dingen, omdat vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dan ineens heel iets anders doen.
Ja denk het ook inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ontmoetingsplek ofzo denk ik.
Even opzoeken.
Ik moest aan een weiland denken. 'Weiveld' maar dat heeft ook weer met een veestapel te maken natuurlijk. Allemaal schapen die elkaar volgen of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een markeringsveld, alsof je gewoon een veestapel bent.
Wat ook wel klopt.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
Post allen in het groote Bennie Joling FanTopic!![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
![]()
![]()
Vooruit dan maar. Al heb ik geen idee wie Bennie Joling is man. Kruizing tussen Bennie Jolink en Gerard Joling zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
![]()
![]()
Bennie Joling niet kennenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Al heb ik geen idee wie Bennie Joling is man. Kruizing tussen Bennie Jolink en Gerard Joling zeker.
De zwager van Herman Fikkers!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
SorryHeb hem gegoogeld maar kon niks vinden over de goede man.
Ja, gaat over die datingsite voor verstandelijk beperkten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Pauw! Dolle pret gegarandeerd. Zijn er leuke gasten vanavond?
Geen idee de laatste tijd doezel ik half weg bij Pauw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Pauw! Dolle pret gegarandeerd. Zijn er leuke gasten vanavond?
Herman Fikkers! Niet Herman Finkers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik ken de stamboom van Herman Finkers niet
Kom dan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:
Wat is dit nou weer voor kut TT. Sowieso vogels.
Fokker gaat ook kijken dus?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gaat over die datingsite voor verstandelijk beperkten.
Het is ook allemaal wel een beetje ingewikkeld hè, geeft niet hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee de laatste tijd doezel ik half weg bij Pauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |