Nee stageleef gaat voor FOK! mod leef.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar wel speciaal vrij voor zou nemen. Gelukkig had je je modpowers nog.
Ik wilde de lapo helemaal niet in het vorige deel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we trouwens even afspreken dat elflettering geen TT's meer mag verzinnen
okquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo helemaal niet in het vorige deel.
Zonde, want ik deed wel mijn bestquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Tussen haakjes heb je geen kleine letters.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Moet ik het zelf weer verzinnen zeker?
Zo zie je maar weer.. mijn TT was gewoon in één keer goed en die van timmmmm moet worden aangepast.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
TT moet wel even anders, lijkt nu teveel op feedback.
Ja, doe eens alsof je creatief bent.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Moet ik het zelf weer verzinnen zeker?
Zelfs Frankrijk heeft zijn positieve kanten.quote:
Nee, ik gebruik geen onnodig Engels.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is bij Elflettering thuis denk ik.
Groot gat tussen die borsten.quote:
Heb je wel zo'n witte vogel?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen onnodig Engels.
Ik hoop dat 'ie een beetje trouw is aan deel 2. Tom Hardy is wel een goede keuze als hoofdrolspeler eigenlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Mad Max: Fury Road lijkt me wel een toffe film eigenlijk.
Krijgt overal 10/10's. De originele films waren ook geweldig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Ja, zijn inderdaad geweldige films.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgt overal 10/10's. De originele films waren ook geweldig.
Net even de trailer gezien, ziet er wel uit als een een vermakelijk film avondje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie een beetje trouw is aan deel 2. Tom Hardy is wel een goede keuze als hoofdrolspeler eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Dat moet je gewoon zien.quote:Max, a man of action and of few words
Het was gewoon een onschuldig grapje... Topictitel gaat over Vogels...quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Niet over users hier beginnen die niet kunnen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |