Vooral hommels die hommo zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Fylax lijkt me wel zo'n figuur dat bijen en hommels doodslaat.
.
Terwijl echte mannen gewoon negerjongetjes en joden doodslaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Fylax lijkt me wel zo'n figuur dat bijen en hommels doodslaat.
.
Elflettering is nu trots op je.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn juist de besten. Die steken elkaar
Geen vrouwen? Valt me alweer mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terwijl echte mannen gewoon negerjongetjes en joden doodslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste chefs zijn mannen he? Dus ....quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je alle vrouwen doodslaat, wie moet er dan koken?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op 1 barkruk?Te makkelijk, spoiler was niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Komt omdat vrouwen hun eigen keuken niet uitmogenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
De beste chefs zijn mannen he? Dus ....
Ik zit anders nu niet in de keuken hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen hun eigen keuken niet uitmogen
Worst. frikandel, hoe je het noemen wil.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over eerder genoemde worst?
Dat komt omdat jij levensgevaarlijk in de keuken bentquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit anders nu niet in de keuken hoor.
jij bent nog veel erger mafkeesquote:
Ja dat klopt wel. Heb weleens iets in de fik gestokenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij levensgevaarlijk in de keuken bent
Nou en.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent nog veel erger mafkees
op de schilderijen van de oud hollandse meesters kunt u trouwens ook al ijshockey waarnemen en die zijn van voor Canada
dit is een waar verhaal
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij levensgevaarlijk in de keuken bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |