Dit kreeg ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik vanochtend een bericht van hem op Trivia Crack.
[ afbeelding ]
Wel pics maken van de kraan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kreeg ik ook.
Vanavond een spannende date, ben benieuwd of dit echt is.
Ja, die heb ik ook ontvangen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik vanochtend een bericht van hem op Trivia Crack.
[ afbeelding ]
LTDVK mag zich met recht een hosselaar noemen.quote:
Op mij nog steeds.quote:
Jwtquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK mag zich met recht een hosselaar noemen.
Hij zet wel hoog in met Specularium, jou en mij alle drie in een poging.
Je kan het!quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef moemoe het volgende:
Ik ga het gewoon nog 1 keer proberen johannes_vermeer.
Uit de Emmeloordse klei getrokken, niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag gisteren een hete foto van Fokker in ONZ.
Maar die is gewoon nog dikker dan timmm.
Lekker kort wel.quote:
Ik heb iets gevonden wat jij leuk vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Bastiaan heeft er sinds zijn boyband tijd ook 3 kinnen bij gekregen.
Ik ben nu even in hogere sferen, mijn dank is groot Johannes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden wat jij leuk vindt.
[ afbeelding ]
Van harte.
Hoe noem je een lesbo met veel geld op de bank?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt Elflettering straks weer een hilarische woordgrap maken waar niemand om moet lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 18:49:34 ]
Die is geradicaliseerd en naar Syrië vertrokkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:57 schreef arjan1112 het volgende:
Waar is Peunage gebleven komt die nog weleens
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe noem je een lesbo met veel geld op de bank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoiler was niet nodig want die grap zag ik van tien kilometer aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je ook met de moede...quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die spoiler was niet nodig want die grap zag ik van tien kilometer aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt tegen dit...quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
Mijn paps vervoert mijn zus morgen naar het gemeentehuis voor de trouwerij. Anderhalf uur bezig geweest de auto van binnen en buiten smetteloos te maken. Is ie net klaar en binnen met een kopje koffie, zien we vanaf de keuken een vogel op de auto schijten.
Toen moest ik een beetje giechelen.
Dit was mijn verhaal en daar moet je het mee doen
Zo weet je dat ze goed zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Valt tegen dit...
Hoe moet ik je nu met zo'n sterk verhaal irriteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |