quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
Welke vrouw vindt Letterman nou leuk? Lelijke kerel.
En Glenn Beck en Alex Jones.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk hier niet naar, ik kijk alleen O'Reilly.
Er zijn ook lekkere kerels met geld hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk hier niet naar, ik kijk alleen O'Reilly.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zlatanquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn ook lekkere kerels met geld hoor.
Dankjewel Karinaquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn ook lekkere kerels met geld hoor.
Je bent de enige hier volgens mijquote:
De flow is zo flop, dat ik langzaam naar De Speld ga verlangenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent de enige hier volgens mij
Nee inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit soort mensen hebben dat helemaal niet in de gaten denk ik.
Zou qua uiterlijk ook best een match zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef gosschalks het volgende:
Ik denk dat hij wel kans maakt bij Sofie, ze begint met haar haar te spelen.
En op zwarte mannen valt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zou qua uiterlijk ook best een match zijn.
Ik denk trouwens dat hij homoseksueel is. Eigenlijk.
Da's wel heel ergquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De flow is zo flop, dat ik langzaam naar De Speld ga verlangen
Pauw kan alleen maar lachen in Pauw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad
En dan die Pauw een beetje geforceerd erom lachen... verschrikkelijk
Betrapt!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Die eerste moest ik eigenlijk wel om lachen
Die tweede was erg leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Die eerste moest ik eigenlijk wel om lachen
Beetje zoals jij dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Dit is zo iemand die de hele avond doorlult en waarbij de rest niet aan het woord komt
Guiltyquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wie durft er nu toe te geven dat ie een vreemd soort erectie heeft?
Dat dacht ik ook al! Hm.quote:
Hij twijfelt helemaal niet, gewoon lekker neuken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:42 schreef Grunge. het volgende:
Jeroentje twijfelt.
Ziet er best doable uit, maar...
Hoofd buigenquote:
Net goed voor hem!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even de ander de grond in trappen. En hij had ook een kleine penis!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pauw twijfelt tussen die oprichter en Tanya
Nee, dit gaat over een datingsitequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:49 schreef tralalala het volgende:
Gaat dit nou over The undateables want nu weet ik het nog niet.
Nee een dating site voor dit soort mensen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:49 schreef tralalala het volgende:
Gaat dit nou over The undateables want nu weet ik het nog niet.
Kunnen kerngezonde kinderen zijn, maar die kinderen zijn zwaar de dupe uiteindelijkquote:
Een gezinnetje stichten met die wajong.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Kunnen we van dat PGB mooi op vakantie
ik niet want ik was al een keer naar Keulen geweest toen die kerstmarkt er wasquote:
en daarna door naar de hoeren om op te warmen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik niet want ik was al een keer naar Keulen geweest toen die kerstmarkt er was
leuke stad overigens
In oktober of zo wil ik ook een keer naar Keulen. Maar niet voor de Kerstmarkt. Weekendje of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik niet want ik was al een keer naar Keulen geweest toen die kerstmarkt er was
leuke stad overigens
Nee, toen moesten we zo snel mogelijk uit Duitsland omdat FC Köln fans heel boos waren en in de stad gingen rellen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
en daarna door naar de hoeren om op te warmen?
Zullen we gezellig met heel FOK een weekendje Keulen doenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
In oktober of zo wil ik ook een keer naar Keulen. Maar niet voor de Kerstmarkt. Weekendje of zo.
Rens vooropquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we gezellig met heel FOK een weekendje Keulen doen
Nou dat zou wel leuk zijn ja!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we gezellig met heel FOK een weekendje Keulen doen
Dan ga ik meequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou wel leuk zijn ja!
Gaan we hiernaar toe:
[ afbeelding ]
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Maar nu ga ik slapen.
Overigens: zaterdag USA-Rusland, halve finale WK. Op Fox.
quote:De Jeugd van Tegenwoordig tien jaar lang voor uitverkochte zalen
Ze zouden een eendagsvlieg zijn, dachten critici. Maar niets bleek minder waar. Tien jaar na hun doorbraak met het nummer ‘Watskeburt’ speelt De Jeugd van Tegenwoordig nog steeds voor uitverkochte zalen. Van Lowlands tot Pinkpop; noem een groot podium en de mannen hebben er gestaan. Nu bestaan ze tien jaar, en dat gaan ze uitgebreid vieren. Met een boek én jubileumconcerten in de HMH. Vanavond in Pauw een gesprek over tien jaar succes van De Jeugd van Tegenwoordig.
Hij is weleens beter geweest dan bij Pauwquote:
Het is pijnlijk slecht iedere keerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij is weleens beter geweest dan bij Pauw
Misschien heeft Pauw een humorbedervende werking of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef venomsnake het volgende:
Dolf, De Speld ..
Het begint een beetje een ruk programma te worden zo.
Pauw heb ik ook nooit echt op humor kunnen betrappenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef venomsnake het volgende:
Dolf, De Speld ..
Het begint een beetje een ruk programma te worden zo.
Wat leren we daar uit? Je hoeft geen humor te hebben om veel vrouwen te neuken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pauw heb ik ook nooit echt op humor kunnen betrappen
Heel soms kan hij wat grappig uit de hoek komen in een interviewquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pauw heb ik ook nooit echt op humor kunnen betrappen
Hij lacht zich rot om alle jaloeziequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat leren we daar uit? Je hoeft geen humor te hebben om veel vrouwen te neuken.
Wolla jonguh ik sweerr egh welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Iemand die Youssef el Kahtaoui heet is sowieso niet onschuldig.
Nu in het Nederlands.quote:
en niet bij mij in de straatquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:12 schreef gosschalks het volgende:
Laat ze elkaar lekker allemaal afschieten, zo lang ze het maar 's nachts doen
Gewoon na Pauw gaan slapen met oordoppen inquote:
John van den Heuvel?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er nog lichtgetinte Amsterdammers zonder strafblad eigenlijk?
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er nog lichtgetinte Nederlanders zonder strafblad eigenlijk?
Jack van Gelder denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er nog lichtgetinte Amsterdammers zonder strafblad eigenlijk?
Toch ook na The Passion?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jack heeft wel voor moeten komen nadat hij in Mamma Mia had gezongen
Dat post je serieus na de verhalen over een reeks moorden / schiet partijen op de verkeerde personen en in de openbare ruimte waar mensen goed weg komen?quote:
Ze moeten ook allemaal een goede schietcursus krijgenquote:
Die verkeerde personen zie ik ook niet als geliquideerdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat post je serieus na de verhalen over een reeks moorden / schiet partijen op de verkeerde personen en in de openbare ruimte waar mensen goed weg komen?
Staat je anus weer open ?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
Steek dat globale nieuws nou eens godverdomme waar de zon niet schijnt
Waar let jij op man?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef gosschalks het volgende:
Die parachutist boven Janine had een dikke boner
Hoe zou dat voelen tijdens zo'n sprong?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef gosschalks het volgende:
Die parachutist boven Janine had een dikke boner
Op Janine. Ik beeldde me in dat ik die 2e springer was.quote:
Dan zit ze in ieder geval goed gezekerdquote:
Zwaar overrated die vrouwquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Op Janine. Ik beeldde me in dat ik die 2e springer was.
Dolf is al in verregaande staat van ontbindingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, ik zie een terminaal figuur.
IS DAT DOLF???
Soms zou je hopen dat ze dat wel doen ja. 1 Grote kankercel is dat gebied daar.quote:
Het westen naait de boel lekker op daar en als ze moe zijn gestreden pikken we hun rijkdommen.quote:
Wel even de onschuldigen de kans geven weg te gaan danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms zou je hopen dat ze dat wel doen ja. 1 Grote kankercel is dat gebied daar.
Ja, laten we de atoombom aankondigenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wel even de onschuldigen de kans geven weg te gaan dan
Ja en een reden dat die landen slecht bestuurd worden is omdat IS er is. En zo is de cirkel weer rond.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Zolang Irak en Syrië slecht bestuurd worden, er een machtsvacuüm is, is IS niet te verslaan.
Israel stuurt ook altijd netjes een aankondiging voor er een bom valtquote:
Die zijn al gevluchtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gebieden/landen waar men met de rug naar de toekomst toe blijft lopen, zijn gedoemd te mislukken. Nu, altijd! je ziet het ook weer aan Kosovo/Macedonie en die tering zooi daar. Begint ook allemaal weer opnieuw.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk, enkele jaren terug was er nog geen IS.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:31 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja en een reden dat die landen slecht bestuurd worden is omdat IS er is. En zo is de cirkel weer rond.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dolf is al in verregaande staat van ontbinding
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Maak er gewoon een parkeerplaats van, wordt toch nooit meer wat.
[ afbeelding ]
De jaren 40-45 worden gewoon overgeslagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Over 50 jaar hebben we misschien miljarden robots ter grootte van insecten, en zijn zij nog altijd haatbaarden met kalashnikovs. Uiteindelijk winnen we welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was het Al-Qaida.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk, enkele jaren terug was er nog geen IS.
Valt moeilijk te voorspellen. Over 50 jaar zijn ze hier misschien ook wel in de meerderheid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Over 50 jaar hebben we misschien miljarden robots ter grootte van insecten, en zijn zij nog altijd haatbaarden met kalashnikovs. Uiteindelijk winnen we wel. Alleen hopen dat die archeologische steden niet verloren gaan.
rot opquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef tralalala het volgende:
Ik word half mad dat mensen niet op mijn advies naar NPO2 zappen.
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waren ze ook niet bij Jinekaids geweest?
Ik hoop dat de Nederlandse moslims ook wat van het geloof vallen intussenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Valt moeilijk te voorspellen. Over 50 jaar zijn ze hier misschien ook wel in de meerderheid.
Behalve z'n chronische depressiequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet niks van dat jarenlang cokegebruik.
Dan moet je haar eens privé sprekenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Hoop dat die Janine weer wat losser wordt, zoals bij dat vakantieprogramma van Powned
Toen ze de boel ondergekotst had en dat probeerde te verbloemen, mooie tv.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Hoop dat die Janine weer wat losser wordt, zoals bij dat vakantieprogramma van Powned
Haha precies. Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Toen ze de boel ondergekotst had en dat probeerde te verbloemen, mooie tv.
Was René Froger er toen ook? Gewoon blijven lachen. Laat geworden? Nee vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |