ik niet want ik was al een keer naar Keulen geweest toen die kerstmarkt er wasquote:
en daarna door naar de hoeren om op te warmen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik niet want ik was al een keer naar Keulen geweest toen die kerstmarkt er was
leuke stad overigens
In oktober of zo wil ik ook een keer naar Keulen. Maar niet voor de Kerstmarkt. Weekendje of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik niet want ik was al een keer naar Keulen geweest toen die kerstmarkt er was
leuke stad overigens
Nee, toen moesten we zo snel mogelijk uit Duitsland omdat FC Köln fans heel boos waren en in de stad gingen rellen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
en daarna door naar de hoeren om op te warmen?
Zullen we gezellig met heel FOK een weekendje Keulen doenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
In oktober of zo wil ik ook een keer naar Keulen. Maar niet voor de Kerstmarkt. Weekendje of zo.
Rens vooropquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we gezellig met heel FOK een weekendje Keulen doen
Nou dat zou wel leuk zijn ja!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we gezellig met heel FOK een weekendje Keulen doen
Dan ga ik meequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou wel leuk zijn ja!
Gaan we hiernaar toe:
[ afbeelding ]
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Maar nu ga ik slapen.
Overigens: zaterdag USA-Rusland, halve finale WK. Op Fox.
quote:De Jeugd van Tegenwoordig tien jaar lang voor uitverkochte zalen
Ze zouden een eendagsvlieg zijn, dachten critici. Maar niets bleek minder waar. Tien jaar na hun doorbraak met het nummer ‘Watskeburt’ speelt De Jeugd van Tegenwoordig nog steeds voor uitverkochte zalen. Van Lowlands tot Pinkpop; noem een groot podium en de mannen hebben er gestaan. Nu bestaan ze tien jaar, en dat gaan ze uitgebreid vieren. Met een boek én jubileumconcerten in de HMH. Vanavond in Pauw een gesprek over tien jaar succes van De Jeugd van Tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |