Ik ben mooi en ouderwetsquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een mooi ouderwets woord Johannes: verguisd.
Misschien had dit wel een fittie kunnen worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijd
Ik ga niet kijken, ik ga party hardy doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Karina het volgende:
Bedtijd voor ouwe wijven, voor mij dus.
Morgen ga ik trouwens VH1 kijken Johannes. Laptop aan de tv terwijl ik schoonmaak en zo.
Het zal ook meer luisteren dan kijken worden denk ik. Party hardy doen doe ik al jaren niet meer natuurlijk.lquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik ga party hardy doen.
Ik zou bijna denken dat je mijn natte appeltaart wil proeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel voor je op hoor, Snavelaar. Die gemene Johannes ook altijd
Autist als ik ben gedij ik het best als kluizenaar, ik kan dat derhalve niet als belediging opvatten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch had ik een gevoel dat er werd gehint naar de lyrics en de persoonlijke situatie van Mani en mij.
Tem is nu jaloers haha.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je mijn natte appeltaart wil proeven.
Heb je de diagnose al gehad ja?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Autist als ik ben gedij ik het best als kluizenaar, ik kan dat derhalve niet als belediging opvatten.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Elflettering komt hier zo gevat zeggen dat we hier geen andere users moeten gaan bespreken denk ik
Je natte 'appeltaart'?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog niet, volgende week vrijdag krijg ik tekst en uitleg. Ik ben benieuwd.quote:
Als ze nou dikke tetten had gehad, hadden we nog een béétje geprobeerd te doen of ie er lekker uitzietquote:
Natte appeltaart is toch gewoon appeltaart?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die taart lekker vinden snap ik sowieso niet, alle taart is gewoon enorm goor.
Heb je het ook zo gezegd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist mijn zus veel plezier gewenst met het vieren van de dag dat ze met haar gezicht tegen de vagijn van haar moeder wreef.
Zo doen wij dat
Houd je bek over Stijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:07 schreef timmmmm het volgende:
Ajacied is in the house, tijd om naar bed te gaan
Oh spannend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog niet, volgende week vrijdag krijg ik tekst en uitleg. Ik ben benieuwd.
Waarschijnlijk willen ze me lekker volstoppen met anti depressiva, gaat weer een spannend avontuur worden allemaal.quote:
Ligt een beetje aan je diagnose he?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze me lekker volstoppen met anti depressiva, gaat weer een spannend avontuur worden allemaal.
Ik ben alweer weg, engnek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:07 schreef timmmmm het volgende:
Ajacied is in the house, tijd om naar bed te gaan
Boven of onder?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze me lekker volstoppen
Nou ja daar begon de psychiater ter plaatse al voor het onderzoek over, leek me echt zo'n extremistische pillenhoer. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je diagnose he?
Maar als je zelf al denkt dat het die richting op gaat.
Ook met een diagnose kan je gewoon een second opinion halen he. Ik zou niet aan al die rotzooi willen, tenzij het echt niet anders kanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja daar begon de psychiater ter plaatse al voor het onderzoek over, leek me echt zo'n extremistische pillenhoer. Ik zie wel hoe het loopt.
Autisme en depressie zijn niet hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja daar begon de psychiater ter plaatse al voor het onderzoek over, leek me echt zo'n extremistische pillenhoer. Ik zie wel hoe het loopt.
Probleem is dat ik zelfs met al jaren psychologische hulp en de verbeteringen die ik daarvan ondervind nog steeds tegen een muur oploop qua bepaalde dingen waardoor ik maar niet ver kom in het leven. Dus ik begin steeds meer te denken dat ik een hulpmiddel nodig heb.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook met een diagnose kan je gewoon een second opinion halen he. Ik zou niet aan al die rotzooi willen, tenzij het echt niet anders kan
Passende therapievorm zoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik zelfs met al jaren psychologische hulp en de verbeteringen die ik daarvan ondervind nog steeds tegen een muur oploop qua bepaalde dingen waardoor ik maar niet ver kom in het leven. Dus ik begin steeds meer te denken dat ik een hulpmiddel nodig heb.
Het is ook gewoon meer een soort angststoornis die zich in allerlei manieren uit waardoor ik van eigenlijk alles van de leg raak en daardoor heel vaak vastloop in dingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Autisme en depressie zijn niet hetzelfde natuurlijk.
Gaan wel vaak samen.
Maar jij hoeft je niet vol te laten stoppen met pillen. Dat kan niet.
Dan snap ik wel iets beter dat ze over medicijnen begint.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon meer een soort angststoornis die zich in allerlei manieren uit waardoor ik van eigenlijk alles van de leg raak en daardoor heel vaak vastloop in dingen.
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan snap ik wel iets beter dat ze over medicijnen begint.
Kan in zo'n geval wel een goed hulpmiddel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |