Waar gaat het daar eigenlijk over? Moeders die gezellig babbelen over kinderkleertjes en klagen over hun kinderen die te lang op internet zitten?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:25 schreef Tem het volgende:
Ik hoorde dat Johannes Vermeer een sensuele chocoprins is.
Er posten ook vaders. Lekker met de meiden meekwekken over het ouderschap.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar gaat het daar eigenlijk over? Moeders die gezellig babbelen over kinderkleertjes en klagen over hun kinderen die te lang op internet zitten?
Adriaan gaat dit straks even precies uitleggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isik snap het niet.
Raakte jij anders niet geïnspireerd door de teksten van Morrisey?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, jongen. Dat bi/hommel gedoe schijnt iets van jullie generatie te zijn.
Denk niet dat ik het alsnog ga begrijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan gaat dit straks even precies uitleggen.
Morrissey is de grootste aansteller op deze aardkloot, daarom is het zo'n baas.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raakte jij anders niet geïnspireerd door de teksten van Morrissey?
Bovenkant is interessanter inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isik snap het niet.
Ik denk dat ik er erg ongelukkig van zou worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er posten ook vaders. Lekker met de meiden meekwekken over het ouderschap.
Die boeit mij persoonlijk ook niet eigenlijk. Maar de plaatjes die ik zag vond ik nogal onsmakelijk zelfs .quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bovenkant is interessanter inderdaad.
Ligt een beetje aan je bovenkant.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De achterkant is anders ook best interessant.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een prachtige sfeerfotoquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef sp3c het volgende:
ja deze
[ afbeelding ]
dan mag je vanaf nu je kop houden
Oja, minstens een D cup natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je bovenkant.
[ afbeelding ]
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De achterkant is anders ook best interessant.
Waarom?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, minstens een D cup natuurlijk.
Geen idee, heb ik niet verzonnen.quote:
Dan hebben ze het wel slecht getroffen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen met kleiner dan D cup schijnen geen karakter te hebben. Toch?
Toch?
Dat klopt idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen met kleiner dan D cup schijnen geen karakter te hebben. Toch?
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |