Heet hij toevallig Antoine?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:23 schreef timmmmm het volgende:
gelukkig kan je altijd de rijdende rechter kijken
http://www.eerstehulpbijr(...)-ongeluk-gecastreerd
een man die graag met de balletjes van zijn hond speelde maar dat niet meer kan
Er zijn genoeg andere opties. Dat lorazepam niet geschikt was betekent niet dat alle medicatie slecht is. Maar eerst maar de diagnose en voorstel voor aanpak afwachten he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.
Ik denk dat de groningse buitenlucht ook goed werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb daarvoor jarenlang lorazepam gebruikt maar dat heeft me lichamelijk helemaal verkracht, dus dat was ook niet zo'n succes.
Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Show me the meaning of feeling lonely is hier op de radio. Mani en Johannes zouden helemaal gek worden.
In ieder geval beter dan je helemaal kapot zuipen. Ik noem geen namenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen dat jezelf helemaal kapotfietsen en water eten je geestelijk ook niet helpen.
Nee natuurlijk, ik sta voor alles open hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere opties. Dat lorazepam niet geschikt was betekent niet dat alle medicatie slecht is. Maar eerst maar de diagnose en voorstel voor aanpak afwachten he.
Nou ja dat astma kuchje na de Mollema brug voelde niet al te gezond, maar ik na die fietsrit was ik als herboren!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de groningse buitenlucht ook goed werkt.
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over onze Cnor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan je helemaal kapot zuipen. Ik noem geen namen
Dat moet je niet al te serieus nemen, ik vreet mezelf voor zo'n fietsrit natuurlijk helemaal de tyfus. En je wil niet weten wat een geweldig gevoel van euforie je de rest van de dag hebt als je jezelf 2,5 uur lang helemaal de tering fietst.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Denk alleen dat jezelf helemaal kapotfietsen en water eten je geestelijk ook niet helpen.
Ja maar dat heb ik er dan ook nog bovenop natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Therapie werkt beter als therapie dan fietsen
therapie bovenop de fiets lijkt me wel een ervaringquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik er dan ook nog bovenop natuurlijk.
Sporten helpt ook goed. Maar je behandelt er niks mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Therapie werkt beter als therapie dan fietsen
Inderdaad, het is meer als heroïne spuiten, maar dan zonder de nare bijwerkingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sporten helpt ook goed. Maar je behandelt er niks mee.
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit topic al Tiiimmmimiimimimimim proof?
Behalve ik. Ik ben zelden op mijn teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.
Anders doe je even niet zo interessant joh, paardenanus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna iedereen is strontchagrijnig, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders doe je even niet zo interessant joh, paardenanus.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
LTKDV gaat zometeen toch weer matige muziek posten.
Harry is allang gaan pitten. Die leest dit straks aan het einde van de ochtend en gaat dan allemaal vuige opmerkingen over ons plaatsen. Daarna komt timmmmm langs om chagrijnig te doen. Vervolgens zegt Fylax hoi en moet hij van Fokker89 oprotten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
Ga jij nou matige Youtubes posten? Dat begrijpt Harry toch helemaal niet, die is nu in de war.
Ik vind dat harry wel wat laat is... Ik ben er al wel klaar voor om chagrijnig te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is allang gaan pitten. Die leest dit straks aan het einde van de ochtend en gaat dan allemaal vuige opmerkingen over ons plaatsen. Daarna komt timmmmm langs om chagrijnig te doen. Vervolgens zegt Fylax hoi en moet hij van Fokker89 oprotten.
Dauwtrappen was gisteren hoor...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 05:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat harry wel wat laat is... Ik ben er al wel klaar voor om chagrijnig te doen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 04:35 schreef Fylax het volgende:
Ik ga nu slapen, als je morgen een schouder of een knuffel nodig hebt ben ik er voor je.
Waarom ga jij trouwens niet ook slapen?![]()
Zit je nou speciaal in de postgeschiedenis van Fylax te kijken? Of was dat gewoon toevallig, dat je toevallig ook dat topic aanklikte?quote:
Om half 7 was ik lekker aan het badFOK!ken. Dan moet je niet kritisch zijn want zoveel topics zijn er niet. Dan gluur ik zélfs incidenteel in R&P.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit je nou speciaal in de postgeschiedenis van Fylax te kijken? Of was dat gewoon toevallig, dat je toevallig ook dat topic aanklikte?
Welk topic?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:49 schreef arjan1112 het volgende:
Reageer eens in mijn topic in GC Elfletterig.
Het is niet in ONZ maar ok
Op welke pagina sta jij?quote:
Jammer voor die vriend van Theo Maassen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:26 schreef Specularium het volgende:
KLB / Een groots drama voor hetero-mannen!
Geen zin in een baaifaai worstje?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt he. Ik heb opeens geen honger meer.
Nee ik heb nachtdienst gehad dus ben vandaag vrij.quote:
Slapen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet zo lang geslapen.
Maar yolo he
Ik heb mezelf al ingedektquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert heeft het geen zin meer als ik zeg: je bent zelf een oud wijf.
Waren er nog leuke mannen wakker geworden toen jij langsliep ?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik heb nachtdienst gehad dus ben vandaag vrij.
Hou op over India.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wie was die verpleegster dan? Die Indiase prinses soms ?
Slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat LTKDV 13 uur per dag slaapt?
Moet je even uitzoomen.quote:
Had je geen kinderen moeten nemenquote:
Uccie is een slimme kantoorvrouw.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wie was die verpleegster dan? Die Indiase prinses soms ?
Krijgen we straks nog meer prinsenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Njosnavelin heeft allerlei kikkers verzorgd en die een kusje gegeven.
Ik snap sowieso niet waarom mensen opgewonden worden van een geslachtsdeel op een foto.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote pikken zien er sowieso niet geweldig uit.
Aangeklede pikken wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote pikken zien er sowieso niet geweldig uit.
Dat is dan ook één van de subfora waar ik nog nooit heb gepost, en dat zal voorlopig wel zo blijven.quote:
Ik ook niet hoor. Geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook één van de subfora waar ik nog nooit heb gepost, en dat zal voorlopig wel zo blijven.
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen opgewonden worden van een geslachtsdeel op een foto.
Dat is meer lachwekkend eigenlijk.quote:
Waar gaat het daar eigenlijk over? Moeders die gezellig babbelen over kinderkleertjes en klagen over hun kinderen die te lang op internet zitten?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:25 schreef Tem het volgende:
Ik hoorde dat Johannes Vermeer een sensuele chocoprins is.
Er posten ook vaders. Lekker met de meiden meekwekken over het ouderschap.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar gaat het daar eigenlijk over? Moeders die gezellig babbelen over kinderkleertjes en klagen over hun kinderen die te lang op internet zitten?
Adriaan gaat dit straks even precies uitleggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isik snap het niet.
Raakte jij anders niet geïnspireerd door de teksten van Morrisey?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, jongen. Dat bi/hommel gedoe schijnt iets van jullie generatie te zijn.
Denk niet dat ik het alsnog ga begrijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan gaat dit straks even precies uitleggen.
Morrissey is de grootste aansteller op deze aardkloot, daarom is het zo'n baas.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raakte jij anders niet geïnspireerd door de teksten van Morrissey?
Bovenkant is interessanter inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik keek gisteren in een topic met blote dames, alleen de onderkant, wat daar geil aan isik snap het niet.
Ik denk dat ik er erg ongelukkig van zou worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er posten ook vaders. Lekker met de meiden meekwekken over het ouderschap.
Die boeit mij persoonlijk ook niet eigenlijk. Maar de plaatjes die ik zag vond ik nogal onsmakelijk zelfs .quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bovenkant is interessanter inderdaad.
Ligt een beetje aan je bovenkant.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De achterkant is anders ook best interessant.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een prachtige sfeerfotoquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef sp3c het volgende:
ja deze
[ afbeelding ]
dan mag je vanaf nu je kop houden
Oja, minstens een D cup natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je bovenkant.
[ afbeelding ]
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De achterkant is anders ook best interessant.
Waarom?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, minstens een D cup natuurlijk.
Geen idee, heb ik niet verzonnen.quote:
Dan hebben ze het wel slecht getroffen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen met kleiner dan D cup schijnen geen karakter te hebben. Toch?
Toch?
Dat klopt idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen met kleiner dan D cup schijnen geen karakter te hebben. Toch?
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |