Harry is allang gaan pitten. Die leest dit straks aan het einde van de ochtend en gaat dan allemaal vuige opmerkingen over ons plaatsen. Daarna komt timmmmm langs om chagrijnig te doen. Vervolgens zegt Fylax hoi en moet hij van Fokker89 oprotten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
Ga jij nou matige Youtubes posten? Dat begrijpt Harry toch helemaal niet, die is nu in de war.
Ik vind dat harry wel wat laat is... Ik ben er al wel klaar voor om chagrijnig te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is allang gaan pitten. Die leest dit straks aan het einde van de ochtend en gaat dan allemaal vuige opmerkingen over ons plaatsen. Daarna komt timmmmm langs om chagrijnig te doen. Vervolgens zegt Fylax hoi en moet hij van Fokker89 oprotten.
Dauwtrappen was gisteren hoor...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 05:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat harry wel wat laat is... Ik ben er al wel klaar voor om chagrijnig te doen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 04:35 schreef Fylax het volgende:
Ik ga nu slapen, als je morgen een schouder of een knuffel nodig hebt ben ik er voor je.
Waarom ga jij trouwens niet ook slapen?![]()
Zit je nou speciaal in de postgeschiedenis van Fylax te kijken? Of was dat gewoon toevallig, dat je toevallig ook dat topic aanklikte?quote:
Om half 7 was ik lekker aan het badFOK!ken. Dan moet je niet kritisch zijn want zoveel topics zijn er niet. Dan gluur ik zélfs incidenteel in R&P.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit je nou speciaal in de postgeschiedenis van Fylax te kijken? Of was dat gewoon toevallig, dat je toevallig ook dat topic aanklikte?
Welk topic?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:49 schreef arjan1112 het volgende:
Reageer eens in mijn topic in GC Elfletterig.
Het is niet in ONZ maar ok
Op welke pagina sta jij?quote:
Jammer voor die vriend van Theo Maassen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:26 schreef Specularium het volgende:
KLB / Een groots drama voor hetero-mannen!
Geen zin in een baaifaai worstje?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt he. Ik heb opeens geen honger meer.
Nee ik heb nachtdienst gehad dus ben vandaag vrij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |