Van dezelfde mod of van meerdere?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets van 30 notes in 1x gekregen. Dat slaat dan natuurlijk nergens meer op.
Zal je het wel naar gemaakt hebben dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets van 30 notes in 1x gekregen. Dat slaat dan natuurlijk nergens meer op.
Ik was toen niet echt vriendelijk inderdaad. Maar daar heb ik ook een ban voor gehad.quote:
Voor deze zou je er al één moeten krijgen. Maar ik note hier niet.quote:
Als kiespijnquote:
Ik denk dat je niet ver van een ban vandaan zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij zit specularium met zijn iets te kleine pikkie in zijn hand als hij weer een note mag geven.
Is geen kwestie van notes tellen, dat je bij 10 notes een ban krijgt ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was toen niet echt vriendelijk inderdaad. Maar daar heb ik ook een ban voor gehad.
Vraag me alleen af wat voor effect het dan nog heeft als je er 30 in 1x geeft.
Oh maar ik mag die man wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet ver van een ban vandaan zit.
Nog bezig of zijn ze naar het hotel om te rampetampen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb specularium een selfiw gestuurd, mag ie uploaden
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De borrels hebben gesmaakt?quote:
Nog een paar bruidsmeidjes achter het altaar uit elkaar getrokken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes, die komen toch alleen in films voor?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar bruidsmeidjes achter het altaar uit elkaar getrokken?
Ik wilde een grapje maken over je moeder vannacht maar toen bedacht ik me dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij zit specularium met zijn iets te kleine pikkie in zijn hand als hij weer een note mag geven.
Zou best kunnen hoor, ieder zijn hobbyquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over je moeder vannacht maar toen bedacht ik me dat dat niet kon.
Wat schattig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:38 schreef arjan1112 het volgende:
Geen idee, ik heb er nog nooit een in het echt gezien.
ja van die kleine kinderen ofzo
Maar ja
me zusje ging toen een liedje zingen ofzo toen mijn ouders 12 jaar getrouwd waren
Precies.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fokker doet alles vertelde hij een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |