Die is gewoon nog slechter dan die van mijquote:
Done. Bet doen of je een selfie neemt. Is wel n matige foroquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur mij eens een stiekeme pic.
Zo een die je om het hoekje neemt.
Nou zit ik daar even naar te kijken, maar daar lijkt niet veel mis mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Done. Bet doen of je een selfie neemt. Is wel n matige foro
Daarom zwker wen 8.5quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou zit ik daar even naar te kijken, maar daar lijkt niet veel mis mee.
Ik vond deze matig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef Tem het volgende:
The Place Beyond the Pines zit ik nu te kijken.
Stuur eens naar mij door.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
8,5 weet ik niet.
Lijkt een beetje op Marianne Thieme.
Nee, geloof mij maarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
8,5 weet ik niet.
Lijkt een beetje op Marianne Thieme.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand vindt dit leuk, stop er maar gewoon mee.
Wanneer ga je toeslaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Vanochtend zonder drank gezien en nog een 8.5. Maar nu is der vriendin ook gearriveerd #deceptie
Hm, zou ze niet zo leuk vinden.quote:
We zijn net een tweeling he?quote:
Oh jammer, dus je kan die foto's gewoon hier posten.quote:
Jij blijkbaar dus ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Whatsapp.
Alleen Marianne gebruikt het.
Ohja, dat was het.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Whatsapp.
Alleen Marianne gebruikt het.
Je hebt het dus alleen om mijn foto's in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat wel op de telefoon maar niemand gebruikt het verder dus daar heb je helemaal niks aan.
Pics van je zusje vooral.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt het dus alleen om mijn foto's in de gaten te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |