Die is gewoon nog slechter dan die van mijquote:
Done. Bet doen of je een selfie neemt. Is wel n matige foroquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur mij eens een stiekeme pic.
Zo een die je om het hoekje neemt.
Nou zit ik daar even naar te kijken, maar daar lijkt niet veel mis mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Done. Bet doen of je een selfie neemt. Is wel n matige foro
Daarom zwker wen 8.5quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou zit ik daar even naar te kijken, maar daar lijkt niet veel mis mee.
Ik vond deze matig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef Tem het volgende:
The Place Beyond the Pines zit ik nu te kijken.
Stuur eens naar mij door.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
8,5 weet ik niet.
Lijkt een beetje op Marianne Thieme.
Nee, geloof mij maarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
8,5 weet ik niet.
Lijkt een beetje op Marianne Thieme.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand vindt dit leuk, stop er maar gewoon mee.
Wanneer ga je toeslaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Vanochtend zonder drank gezien en nog een 8.5. Maar nu is der vriendin ook gearriveerd #deceptie
Hm, zou ze niet zo leuk vinden.quote:
We zijn net een tweeling he?quote:
Oh jammer, dus je kan die foto's gewoon hier posten.quote:
Jij blijkbaar dus ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Whatsapp.
Alleen Marianne gebruikt het.
Ohja, dat was het.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Whatsapp.
Alleen Marianne gebruikt het.
Je hebt het dus alleen om mijn foto's in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat wel op de telefoon maar niemand gebruikt het verder dus daar heb je helemaal niks aan.
Pics van je zusje vooral.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt het dus alleen om mijn foto's in de gaten te houden.
Die was altijd al een beetje vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Caro Emerald is best veel aangekomen volgens mij. Ze zingt nu bij Humberto, klinkt redelijk hetzelfde als haar eerdere nummers.
Gewoon viesdik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was altijd al een beetje vol natuurlijk.
Nee hoor ze is best wel geilmollig, maar dat is wel een dunne lijn.quote:
Nee, niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor ze is best wel geilmollig, maar dat is wel een dunne lijn.
In de gevangenis is dit een teken aan je medegevangenen dat je open staat voor seksuele contacten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor Johannes en Mani: ze bestaan echt
[ afbeelding ]
gezeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de gevangenis is dit een teken aan je medegevangenen dat je open staat voor seksuele contacten.
Nu weet ik niet of je de AD-referentie door had.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de gevangenis is dit een teken aan je medegevangenen dat je open staat voor seksuele contacten.
Wat een rare vragen. Nee ik kom niet lang genoeg buiten om in de problemen te komen.quote:
Ben je hem daar toevallig tegengekomen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
Vaatdoek zal zelf wel in een TBS-instelling zitten.
Dat zou iedereen wel willen, denk ik.quote:
Ik stuitte er toevallig opquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit jij te googlen op dit soort dingen?
http://forum.fok.nl/topic/2194612quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Toevallig? Je bezoekt viespeukerij webplekken.
Dat dus, daar heb ik geen toegang tot. Dat is alleen voor mensen die Danny intieme foto's sturen, om daar dus viespeukerij te bedrijven.quote:
Ik moest hier aan denken: NWS / [SC] Pijpen moet je proberenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Geschikte kandidaat voor het taalneuzelaarstopique.
Eventjes een kwartiertje aan op het gas en klaar.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eventjes een kwartiertje aan op het gas en klaar.
Gewoon een beetje kruiden erover en het smaakt primaquote:
Een beetje husselen met azijn werkt ook prima. Je houdt alleen een J over.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje kruiden erover en het smaakt prima.
Matige grap, dan had je beter over wijnazijn kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje husselen met azijn werkt ook prima. Je houdt alleen een J over.
Kijk maar uit dat Harry dit niet leest. Die trekt dit soort humor vrij slecht.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige grap, dan had je beter over wijnazijn kunnen beginnen.
Ik zou 'm instellen als je UI. Heb je eindelijk ook eens een UI.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[ afbeelding ] Wat vinden jullie van mijn nieuwe Bennie Joling Smiley?
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
Die trekt elke vorm van humor slecht, dat is niet echt bepaald een goede graadmeter.
Die discussie hadden we al gevoerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou 'm instellen als je UI. Heb je eindelijk ook eens een UI.
In welk land speelt die club?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet weten dat Bennie Joling bij FC Overijsel speelt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |