Ik stuitte er toevallig opquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit jij te googlen op dit soort dingen?
http://forum.fok.nl/topic/2194612quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Toevallig? Je bezoekt viespeukerij webplekken.
Dat dus, daar heb ik geen toegang tot. Dat is alleen voor mensen die Danny intieme foto's sturen, om daar dus viespeukerij te bedrijven.quote:
Ik moest hier aan denken: NWS / [SC] Pijpen moet je proberenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Geschikte kandidaat voor het taalneuzelaarstopique.
Eventjes een kwartiertje aan op het gas en klaar.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eventjes een kwartiertje aan op het gas en klaar.
Gewoon een beetje kruiden erover en het smaakt primaquote:
Een beetje husselen met azijn werkt ook prima. Je houdt alleen een J over.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje kruiden erover en het smaakt prima.
Matige grap, dan had je beter over wijnazijn kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje husselen met azijn werkt ook prima. Je houdt alleen een J over.
Kijk maar uit dat Harry dit niet leest. Die trekt dit soort humor vrij slecht.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige grap, dan had je beter over wijnazijn kunnen beginnen.
Ik zou 'm instellen als je UI. Heb je eindelijk ook eens een UI.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[ afbeelding ] Wat vinden jullie van mijn nieuwe Bennie Joling Smiley?
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
Die trekt elke vorm van humor slecht, dat is niet echt bepaald een goede graadmeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |