Ik voel me besodeflikkertquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We doen hier alles voor de views.
Hoe is het? Hoe gaat het met sporten/trainen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ViroJa, ik moet mijn game-pc weer opbouwen en gewoon poppetjes knallen.
Dan nog, iemands mond volkwarken.quote:
Ik vind jou viesquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind alle vormen van roken vies.
High five!quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind alle vormen van roken vies.
Een beetje kut .. maar daar komt wel verbetering in. Ik kut een beetje rond omdat ik mijn draai niet kan vinden, soms gaat het heel goed, soms gaat het heel slecht.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe is het? Hoe gaat het met sporten/trainen?
Ik moet mijn pc fixen, zit nu met een defect gfxEn wanneer besloot dat klote ding om defect te raken? Juist ja toen gta v gereleased werd voor de pc
Ik zou jou nooit laten hangen.quote:
Je bent zelf onbeschoft, beetje alle vormen van roken over 1 kam scherenquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onbeschoft.
Goed om te horen dat je niet opgeeft. Heb zelf 4 weken moeten stoppen met trainen ivm schouder- en rugblessurequote:Op woensdag 13 mei 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje kut .. maar daar komt wel verbetering in. Ik kut een beetje rond omdat ik mijn draai niet kan vinden, soms gaat het heel goed, soms gaat het heel slecht.
Misschien doe ik onbeschoft, maar dat betekent niet dat ik onbeschoft ben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf onbeschoft, beetje alle vormen van roken over 1 kam scherenWaterpijp met kersentabak
Je zag er wel stoer uit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van waterpijp was ik de vorige keer twee weken verkouden dus dat helpt niet echt.
Opgeven is geen optie, maar ik struggle als een motherfucker. Komt ook wel weer goed.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je niet opgeeft. Heb zelf 4 weken moeten stoppen met trainen ivm schouder- en rugblessure
Het is ook niet zo dat ik elke dag drink, maar wel dat ik soms/vaak terugval de laatste tijd. En daar gaan we ook mee aan de slag. Morgen heb ik gesprek met 2 begeleidsters en volgende week ga ik naar de psych.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
Stop nou eerst maar met drinken, scheelt de helft aan struggles.
Ben je wellusquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien doe ik onbeschoft, maar dat betekent niet dat ik onbeschoft ben.
Dus maak je excuses maar eens.
Thats the spirit, keep going strong every damn dayquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Opgeven is geen optie, maar ik struggle als een motherfucker. Komt ook wel weer goed.
Maar ik heb wel 15 bier op dus dat gaat nergens over.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Thats the spirit, keep going strong every damn day
Dammit yoki, ik dacht dat je serieuze posts aan het posten wasquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik heb wel 15 bier op dus dat gaat nergens over.
Dat heb je rap gedaan dan....quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik heb wel 15 bier op dus dat gaat nergens over.
Niet om rot te doen he Yoki, maar we hebben dit soort gesprekken vaker. Dat het echt niet goed gaat omdat je zo'n stress hebt of teveel drinkt ofzo. En 'morgen komt een begeleidster kangs' of 'morgen heb ik een gesprek' is dan altijd het uiteindekijke antwoord. Da's natuurlijk heel goed, dat je hulp hebt, maar ergens gaat er dan toch iets niet goed als er niet gewoon een stijgende lijn zichtbaar is en je nog steeds heel vaak naar je ouders 'moet' en het van de drank afblijven niet werkt en dat soort dingen. Ik maak me oprecht een beetjw zorgen om je want ik heb niet het idee dat je bezig bent om betee te worden. Integendeel, zelfs, als je zo doorgaat zie ik het eerder slechter worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik elke dag drink, maar wel dat ik soms/vaak terugval de laatste tijd. En daar gaan we ook mee aan de slag. Morgen heb ik gesprek met 2 begeleidsters en volgende week ga ik naar de psych.
Ik kan zelf wel zeggen van ik heb dit of dat nodig maar dat komt niet vanzelf of is zomaar mogelijk, ik heb wel een drive, maar daar moet ik zelf nog in geloven.
Gistermiddag was er wel een vermakelijke aflevering van Dr Phil.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:01 schreef timmmmm het volgende:
En dit allemaal terwijl dr phil pas over 2 uur begint
Precies. Tijd om je heufd te houden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:01 schreef timmmmm het volgende:
En dit allemaal terwijl dr phil pas over 2 uur begint
Ga je nou alweer je geile begeleidsters neuken ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik elke dag drink, maar wel dat ik soms/vaak terugval de laatste tijd. En daar gaan we ook mee aan de slag. Morgen heb ik gesprek met 2 begeleidsters en volgende week ga ik naar de psych.
Ik kan zelf wel zeggen van ik heb dit of dat nodig maar dat komt niet vanzelf of is zomaar mogelijk, ik heb wel een drive, maar daar moet ik zelf nog in geloven.
Omdat dat ontzettend slechte orogramma's zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:28 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom komen er niet meer Japanse Tv programma's op de Nederlandse tv?
Dan zijn alle rokers kutlullen.quote:
Altijd al een droom geweest om alleen in mijn boxershort te fietsen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:30 schreef Karina het volgende:
Goed broekie gespot voor Mani:
[ afbeelding ]
Alleen hebben dit soort speeches nauwelijks effect.quote:Op woensdag 13 mei 2015 06:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet om rot te doen he Yoki, maar we hebben dit soort gesprekken vaker. Dat het echt niet goed gaat omdat je zo'n stress hebt of teveel drinkt ofzo. En 'morgen komt een begeleidster kangs' of 'morgen heb ik een gesprek' is dan altijd het uiteindekijke antwoord. Da's natuurlijk heel goed, dat je hulp hebt, maar ergens gaat er dan toch iets niet goed als er niet gewoon een stijgende lijn zichtbaar is en je nog steeds heel vaak naar je ouders 'moet' en het van de drank afblijven niet werkt en dat soort dingen. Ik maak me oprecht een beetjw zorgen om je want ik heb niet het idee dat je bezig bent om betee te worden. Integendeel, zelfs, als je zo doorgaat zie ik het eerder slechter worden.
Ik ga wel weg uit deze SC.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boeit helemaal niemand, paardenoor.
#tristan van der v.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen hebben dit soort speeches nauwelijks effect.
Hij ziet het gewoon zelf nog niet. Moet eerst een keer goed fout gaan voor er iets verandert.
Behandelt speculazerus je anders dan anderen? Is ie inaardiger voor jou van voor een LTVKKL?quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad, DOEI. Zogenaamd een SC waar er niet gepest zou worden.
Iedereen wordt hier gepest, vooral LTKDV.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad, DOEI. Zogenaamd een SC waar er niet gepest zou worden.
Ik ben op FOK! voor de gezelligheid, niet om het sterker en weerbaarder te worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Ja Fylax, daar word je alleen maar sterker en weerbaarder van. Als ik hier weer gepest wordt door Tem, dan kras ik een hakenkruis op mijn arm en huil ik mezelf in slaap. Maar de volgende dag voel je je wel weer beter.
Jij bent ook gewoon geinspireerd door de TT natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel hier nog steeds de liefde, elke dag weer.
hahahahaha skklquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben op FOK! voor de gezelligheid, niet om het sterker en weerbaarder te worden.
Zal ik alvast 112 bellen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:35 schreef timmmmm het volgende:
LiefdeGezelligheid
Ondertussen ben ik al onderweg naar de V&D om dat paupervolk daar even te confronteren met mijn 'liefde' en 'gezelligheid'
Pas als ie een kwartiertje ligt te bloeden, dan hebben we kans dat ze er niet op tijd bij zijnquote:
Specularium is eigenlijk gewoon een schatje die het zo kwaad niet bedoeltquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Behandelt speculazerus je anders dan anderen? Is ie inaardiger voor jou van voor een LTVKKL?
Ik denk eigenlijk gewoon dat hij wel dat je aids krijgt en sterftquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specularium is eigenlijk gewoon een schatje die het zo kwaad niet bedoelt
En, kon je ruilen en past het? Heb je trouwens een stropdas.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas als ie een kwartiertje ligt te bloeden, dan hebben we kans dat ze er niet op tijd bij zijn
Natuurlijk kon ik ruilen en ik heb een stropdas.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
En, kon je ruilen en past het? Heb je trouwens een stropdas.
Nou ja je weet maar nooit, voor hetzelfde geld roepen ze ook nog dat je het al gedragen hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk kon ik ruilen en ik heb een stropdas.
Ik zie er altijd goed uit, Cnorquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je weet maar nooit, voor hetzelfde geld roepen ze ook nog dat je het al gedragen hebt.
Je ziet er vast heel goed uit in pak tim
NOG beter dan. Niet zo moeilijk doen. De keren dat ik je gezien hebt was je in spijkerbroek dus ik ben wel benieuwd.quote:
Waar?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een NWS-cadeautje voor je achtergelaten
Sterfquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk dat timmmmm gelijk weer vrolijk is, leuk om te zien. Je gaat shinen op die bruiloft timmmmmm.
failexquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie moet dan de kastboy uithangen?
Wie?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
Doei Mani, we zullen je nooit vergeten.
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:06 schreef Specularium het volgende:
Ik ben op FOK! omdat ik me wel thuis voel tussen de randfiguren.
quote:
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.
Is je examen Nederlands een beetje goed gegaan?
Nee, ik wil jonge mensen binden aan FOK! in plaats van wegjagen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?
Kinderlokker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik wil jonge mensen binden aan FOK! in plaats van wegjagen.
Dat is bij dezen wel bewezen inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is ook groot fan van matige rommel.
Met normale normering heb ik een 8quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.
Is je examen Nederlands een beetje goed gegaan?
Ik had niet anders verwacht. Maar altijd fijn als je niet aan zenuwen of iets dergelijks ten onder gaatquote:
Ik was voordat ik het examen kreeg even gespannen, maar toen ik 'm aan het maken was voelde het gewoon als een normale toets.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Maar altijd fijn als je niet aan zenuwen of iets dergelijks ten onder gaat
Vrouwen hebben wel vaker de behoefte om kaarten ondersteboven te houden...quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Nou jongens, ik had net weer een avontuur.
Waren 2 vrouwen met een soort kaart de weg aan het zoeken maar ze konden het niet vinden.
Hadden ze hem ondersteboven.
Mijn dag is weer goed.
gelukkig hoeven we hem vier maand niet te zienquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gelukkig hoeven we hem vier maand niet te zien
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
gelukkig hoeven we hem vier maand niet te zien
Er staat geen ''redactie frontpage'' meer,quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste die 'm snapt...
Deze foto's als reactie kan ik dan wel om lachen.quote:
Was geweldige tv.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze foto's als reactie kan ik dan wel om lachen.
Ik weet nog zo'n aflevering van het tweede deel van het seizoen toen Alexander Klöpping binnenkwam en er werd gejuichd door het publiek. Krommende tenen.
Hadden ze een beetje dikke tieten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Nou jongens, ik had net weer een avontuur.
Waren 2 vrouwen met een soort kaart de weg aan het zoeken maar ze konden het niet vinden.
Hadden ze hem ondersteboven.
Mijn dag is weer goed.
Geweldig zou ik het niet noemen. Lubach is wel redelijk vermakelijk.quote:
Die slotscène was één van de hoogtepunten van het eerste seizoen. Er stond de volgende dag zelfs een stuk over in het AD, over dat liedje. Sowieso is het programma natuurlijk prima.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geweldig zou ik het niet noemen. Lubach is wel redelijk vermakelijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heeft Specularium niet op gelet. Hij was helemaal van de kaart.
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel zaad in je knoflooksaus zitten.
quote:
Ik ken anders veel mannen die dat ook doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel vaker de behoefte om kaarten ondersteboven te houden...
Mannen hebben dat niet nodig.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ken anders veel mannen die dat ook doen.
quote:
Ik keek voor de Lucky, maar die kwam niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus je kijkt erna omdat het ooit leuk was ?
Gelukkig had ik een leuke taalcursus ipv al die vermijdbare commerciële uitingen van Matthijs.quote:
Wat intellectueel van je. Wat voor taalcursus?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een leuke taalcursus ipv al die vermijdbare commerciële uitingen van Matthijs.
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee deze, met kaneel enzo:
[ afbeelding ]
Zit je al aan de rooibos?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat intellectueel van je. Wat voor taalcursus?
Pickwick picknick in het bos idee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.
Diamano Caruso, Giro D'Italia, Davide Formolo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.
(Viel vies tegen toen ik onlangs echt Trivial Pursuit ging spelen en er geen meerkeuzevragen waren maar oké).
Un curso di italiano.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is pas bij Pauw.
Dan ga ik lekker de PvdA'er uithangen met mijn trui en mening.
Hihiquote:
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
(Viel vies tegen toen ik onlangs echt Trivial Pursuit ging spelen en er geen meerkeuzevragen waren maar oké).
Un curso di italiano.
Dat vind ik zo'n smerig wijf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig ging ik net fietsen toen Sylvana weer een neger tourettes aanval kreeg. SimekGod.
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenquote:
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenmooier
potje) en zetten vervolgens dat potje...
...in een kast..
Johannes kan ook heel zwoel in het Spaans tegen je praten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?
Pics.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Dan heb je een dure koffie en thee machine nodig, mijn zus heeft er 2.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.
Staat wel leuk hoor, zo in het venster.quote:
De vensterbank.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat wel leuk hoor, zo in het vensterbank.
Leuk toch, die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in, gewoon losse thee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenmooier
potje) en zetten vervolgens dat potje...
...in een kast..
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in
Die heeft mijn vriendje ook eens gekregen maar ik ben de enige die er koffiepads in stopt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.
Maar als ze zo leuk zijn hoeven ze niet in de kast he.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk toch, die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in, gewoon losse thee.
Er zijn dus wel mensen die het zo zeggen, maar niet hier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ja sorry omdat ik eerst venster typte, en het daarna veranderde in vensterbank, zonder het naar de te veranderen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Un curso di italiano.
Beetje raar om ze in de huiskamer tentoon te stellen toch? Bij mij staan ze op een plank in de keuken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar als ze zo leuk zijn hoeven ze niet in de kast he.
Enrico Battaglin, mooie naam is dat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Diamano Caruso, Giro D'Italia, Davide Formolo.
Dat is al het Italiaans dat ik ken denk ik.
Voor de leuk! Ik hou van fun!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?
Komt er ooit iemand in de keuken dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje raar om ze in de huiskamer tentoon te stellen toch? Bij mij staan ze op een plank in de keuken.
Ik haal alle talen door elkaar, zonder gekheid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes kan ook heel zwoel in het Spaans tegen je praten.
Misschien is de NWS SC Kampeermeet wel aan het Lago di Garda, dan wil ik wel voorbereid zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Johannes ga je op vakantie naar Italie ?
Mijn huisgenoten.quote:
Wat is er nou weer joh, ebolagreppel.quote:
Italiaans schijnt wel makkelijk te leren als je Frans spreekt, kun je dat bevestigen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de leuk! Ik hou van fun!
En misschien ben ik ooit in Italië op vakantie en heb ik er nog wat aan.
Ik heb vandaag meerdere keren gefluisterd tegen degene die naast me zat: "Dit is in het Frans precies zo."quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Italiaans schijnt wel makkelijk te leren als je Frans spreekt, kun je dat bevestigen?
Of jij bent geen student, of jij komt in hele andere kringen dan ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeggen ze vaak 'oh meid wat staat je thee er weer eeeeee-nug bij'?
Ik heb er nog geen feedback op gehad, maar ongetwijfeld genieten ze dagelijks van het aanblik van mijn mooie potjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeggen ze vaak 'oh meid wat staat je thee er weer eeeeee-nug bij'?
Zeggen ze ook wel eens wat over je strakke broek of is Specularium de enige?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen feedback op gehad, maar ongetwijfeld genieten ze dagelijks van het aanblik van mijn mooie potjes.
Whehe. Heb op een blauwe maandag Italiaans geprobeerd te leren met een oude LP. Maar toen sprak ik nog geen frans dus het werd geen succes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meerdere keren gefluisterd tegen degene die naast me zat: "Dit is in het Frans precies zo."
Dus ja.
Nee, maar op straat krijg ik er wel eens opmerkingen over.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wel eens wat over je strakke broek of is Specularium de enige?
Dames die een bod uitbrengen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar op straat krijg ik er wel eens opmerkingen over.
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. Heb op een blauwe maandag Italiaans geprobeerd te leren met een oude LP. Maar toen sprak ik nog geen frans dus het werd geen succes.
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.
Is nog geen onverdeeld succes ondanks deze lessen. Binnenkort schijnen we naar een Italiaans restaurant te gaan met zijn allen, dat lijkt me een topshow.
http://www.whiteponymicro(...)%20Microbrewery.htmlquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.
In Italie kunnen ze echt geen bier maken joh, niet te hachelenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.
Gezellig naar de pizzeriaquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.
Is nog geen onverdeeld succes ondanks deze lessen. Binnenkort schijnen we naar een Italiaans restaurant te gaan met zijn allen, dat lijkt me een topshow.
Geen dames.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dames die een bod uitbrengen?
Krijgen we dit weer, schijtlollig gaan doen in het Turks zodat niemand het kan lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorrei una pizza ai quatro formaggi! Grazie.
Ik ben gewoon slecht in onaardig te zijn.quote:
Ik zei dat LTDVK een lelijke kraan heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer, schijtlollig gaan doen in het Turks zodat niemand het kan lezen.
Harry Specman.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is pas bij Pauw.
Dan ga ik lekker de PvdA'er uithangen met mijn trui en mening.
Ga je met de boot naar Italië?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei dat LTDVK een lelijke kraan heeft.
Ik probeer gewoon vriendelijk te blijvenquote:
Denk dat je dan zo'n kromme piemel krijgt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Als je met die mevr. op die foto seks hebt wat zou er dan gebeuren wor je dan helemaal gek gekronkeld ofzo
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Shit je bent getrouwd en je bent zuster en je doet aan Yoga
Waarom ben ik niet met jou getrouwd
Dat is allemaal online te vinden Adriaan, met je augurk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Als je met die mevr. op die foto seks hebt wat zou er dan gebeuren wor je dan helemaal gek gekronkeld ofzo
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Shit je bent getrouwd en je bent zuster en je doet aan Yoga
Waarom ben ik niet met jou getrouwd
Arjan heeft een fantasie over strakke zusterpakjes heeft hij mij in vertrouwen verteld.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uit
Die heeft al een hele leuke Noordwijkse surfer aan de haak geslagen. En zij houdt ook helemaal niet van rokers.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.
Zeg het even als het uitgaat, dan zit ik binnen no-time bij jullie aan het kerstdiner. Ik hoop dat het zulke nasi is zoals ik op die foto laatst zag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft al een hele leuke Noordwijkse surfer aan de haak geslagen. En zij houdt ook helemaal niet van rokers.
Ik zal ook wel bellen als mijn ouders gaan scheiden, ik zou jou best als vader willen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg het even als het uitgaat, dan zit ik binnen no-time bij jullie aan het kerstdiner. Ik hoop dat het zulke nasi is zoals ik op die foto laatst zag.
Ben jij geen verpleegster je doet niet aan Yoga en je hebt geen relatie ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uit
Wie is dat ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.
Behalve dan dat ik Mike en Thomas wel een avondje LTKDV gun.quote:
Nee met een yoga'ende verpleegster die al getrouwd is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
Nee ik bedoelde zijn zus natuurlijk, maar die is al met een surfer ofzo ?
Die is echt goed, goede tips.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg nu ineens een rare Youtube lijst.
Dit is de volgende.
Wat is er precies mis met dat soort opmerkingen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Het is zelfs zover dat mijn depressieve oneliners doorgedrongen zijn tot mijn thuisleven. Mijn paps was voor de bruiloft vrijdag zijn camera leeg aan het maken en toen zei hij: 'Zo, hij is leeg', waarop ik zei 'Nou, mijn leven ook'
Normaal weet ik dat tot FOK! te beperken
Ze heeft een beetje uitgroei.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg nu ineens een rare Youtube lijst.
Dit is de volgende.
Ik dacht dat jij daar wel speciaal vrij voor zou nemen. Gelukkig had je je modpowers nog.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had ook mee kunnen draaien in het 4045 topic van de VBL SC.
Die tomaat vind ik een beetje gek bij nasi.quote:
Jij krijgt er écht een harde plasser van hier andere users te bespreken he?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie trouwens dat ik weer een aflevering van de Gelly-show heb gemist?
Doe dat even niet hier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie trouwens dat ik weer een aflevering van de Gelly-show heb gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:02 schreef Tem het volgende:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gisteren in de metro was er een meisje van een jaar of 13 met hele korte hotpants. Nog nooit zoveel mannen 'subtiel' hun hoofd zien omdraaien. Viespeuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat was niet eens een beetje grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |