Wat is er nou weer joh, ebolagreppel.quote:
Italiaans schijnt wel makkelijk te leren als je Frans spreekt, kun je dat bevestigen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de leuk! Ik hou van fun!
En misschien ben ik ooit in Italië op vakantie en heb ik er nog wat aan.
Ik heb vandaag meerdere keren gefluisterd tegen degene die naast me zat: "Dit is in het Frans precies zo."quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Italiaans schijnt wel makkelijk te leren als je Frans spreekt, kun je dat bevestigen?
Of jij bent geen student, of jij komt in hele andere kringen dan ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeggen ze vaak 'oh meid wat staat je thee er weer eeeeee-nug bij'?
Ik heb er nog geen feedback op gehad, maar ongetwijfeld genieten ze dagelijks van het aanblik van mijn mooie potjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeggen ze vaak 'oh meid wat staat je thee er weer eeeeee-nug bij'?
Zeggen ze ook wel eens wat over je strakke broek of is Specularium de enige?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen feedback op gehad, maar ongetwijfeld genieten ze dagelijks van het aanblik van mijn mooie potjes.
Whehe. Heb op een blauwe maandag Italiaans geprobeerd te leren met een oude LP. Maar toen sprak ik nog geen frans dus het werd geen succes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meerdere keren gefluisterd tegen degene die naast me zat: "Dit is in het Frans precies zo."
Dus ja.
Nee, maar op straat krijg ik er wel eens opmerkingen over.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wel eens wat over je strakke broek of is Specularium de enige?
Dames die een bod uitbrengen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar op straat krijg ik er wel eens opmerkingen over.
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. Heb op een blauwe maandag Italiaans geprobeerd te leren met een oude LP. Maar toen sprak ik nog geen frans dus het werd geen succes.
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.
Is nog geen onverdeeld succes ondanks deze lessen. Binnenkort schijnen we naar een Italiaans restaurant te gaan met zijn allen, dat lijkt me een topshow.
http://www.whiteponymicro(...)%20Microbrewery.htmlquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.
In Italie kunnen ze echt geen bier maken joh, niet te hachelenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.
Gezellig naar de pizzeriaquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.
Is nog geen onverdeeld succes ondanks deze lessen. Binnenkort schijnen we naar een Italiaans restaurant te gaan met zijn allen, dat lijkt me een topshow.
Geen dames.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dames die een bod uitbrengen?
Krijgen we dit weer, schijtlollig gaan doen in het Turks zodat niemand het kan lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorrei una pizza ai quatro formaggi! Grazie.
Ik ben gewoon slecht in onaardig te zijn.quote:
Ik zei dat LTDVK een lelijke kraan heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer, schijtlollig gaan doen in het Turks zodat niemand het kan lezen.
Harry Specman.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is pas bij Pauw.
Dan ga ik lekker de PvdA'er uithangen met mijn trui en mening.
Ga je met de boot naar Italië?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei dat LTDVK een lelijke kraan heeft.
Ik probeer gewoon vriendelijk te blijvenquote:
Denk dat je dan zo'n kromme piemel krijgt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Als je met die mevr. op die foto seks hebt wat zou er dan gebeuren wor je dan helemaal gek gekronkeld ofzo
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Shit je bent getrouwd en je bent zuster en je doet aan Yoga
Waarom ben ik niet met jou getrouwd
Dat is allemaal online te vinden Adriaan, met je augurk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Als je met die mevr. op die foto seks hebt wat zou er dan gebeuren wor je dan helemaal gek gekronkeld ofzo
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Shit je bent getrouwd en je bent zuster en je doet aan Yoga
Waarom ben ik niet met jou getrouwd
Arjan heeft een fantasie over strakke zusterpakjes heeft hij mij in vertrouwen verteld.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uit
Die heeft al een hele leuke Noordwijkse surfer aan de haak geslagen. En zij houdt ook helemaal niet van rokers.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.
Zeg het even als het uitgaat, dan zit ik binnen no-time bij jullie aan het kerstdiner. Ik hoop dat het zulke nasi is zoals ik op die foto laatst zag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft al een hele leuke Noordwijkse surfer aan de haak geslagen. En zij houdt ook helemaal niet van rokers.
Ik zal ook wel bellen als mijn ouders gaan scheiden, ik zou jou best als vader willen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg het even als het uitgaat, dan zit ik binnen no-time bij jullie aan het kerstdiner. Ik hoop dat het zulke nasi is zoals ik op die foto laatst zag.
Ben jij geen verpleegster je doet niet aan Yoga en je hebt geen relatie ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uit
Wie is dat ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.
Behalve dan dat ik Mike en Thomas wel een avondje LTKDV gun.quote:
Nee met een yoga'ende verpleegster die al getrouwd is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
Nee ik bedoelde zijn zus natuurlijk, maar die is al met een surfer ofzo ?
Die is echt goed, goede tips.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg nu ineens een rare Youtube lijst.
Dit is de volgende.
Wat is er precies mis met dat soort opmerkingen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Het is zelfs zover dat mijn depressieve oneliners doorgedrongen zijn tot mijn thuisleven. Mijn paps was voor de bruiloft vrijdag zijn camera leeg aan het maken en toen zei hij: 'Zo, hij is leeg', waarop ik zei 'Nou, mijn leven ook'
Normaal weet ik dat tot FOK! te beperken
Ze heeft een beetje uitgroei.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg nu ineens een rare Youtube lijst.
Dit is de volgende.
Ik dacht dat jij daar wel speciaal vrij voor zou nemen. Gelukkig had je je modpowers nog.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had ook mee kunnen draaien in het 4045 topic van de VBL SC.
Die tomaat vind ik een beetje gek bij nasi.quote:
Jij krijgt er écht een harde plasser van hier andere users te bespreken he?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie trouwens dat ik weer een aflevering van de Gelly-show heb gemist?
Doe dat even niet hier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie trouwens dat ik weer een aflevering van de Gelly-show heb gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:02 schreef Tem het volgende:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gisteren in de metro was er een meisje van een jaar of 13 met hele korte hotpants. Nog nooit zoveel mannen 'subtiel' hun hoofd zien omdraaien. Viespeuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat was niet eens een beetje grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |