Wat is er nou weer joh, ebolagreppel.quote:
Italiaans schijnt wel makkelijk te leren als je Frans spreekt, kun je dat bevestigen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de leuk! Ik hou van fun!
En misschien ben ik ooit in Italië op vakantie en heb ik er nog wat aan.
Ik heb vandaag meerdere keren gefluisterd tegen degene die naast me zat: "Dit is in het Frans precies zo."quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Italiaans schijnt wel makkelijk te leren als je Frans spreekt, kun je dat bevestigen?
Of jij bent geen student, of jij komt in hele andere kringen dan ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeggen ze vaak 'oh meid wat staat je thee er weer eeeeee-nug bij'?
Ik heb er nog geen feedback op gehad, maar ongetwijfeld genieten ze dagelijks van het aanblik van mijn mooie potjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeggen ze vaak 'oh meid wat staat je thee er weer eeeeee-nug bij'?
Zeggen ze ook wel eens wat over je strakke broek of is Specularium de enige?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen feedback op gehad, maar ongetwijfeld genieten ze dagelijks van het aanblik van mijn mooie potjes.
Whehe. Heb op een blauwe maandag Italiaans geprobeerd te leren met een oude LP. Maar toen sprak ik nog geen frans dus het werd geen succes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meerdere keren gefluisterd tegen degene die naast me zat: "Dit is in het Frans precies zo."
Dus ja.
Nee, maar op straat krijg ik er wel eens opmerkingen over.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wel eens wat over je strakke broek of is Specularium de enige?
Dames die een bod uitbrengen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar op straat krijg ik er wel eens opmerkingen over.
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. Heb op een blauwe maandag Italiaans geprobeerd te leren met een oude LP. Maar toen sprak ik nog geen frans dus het werd geen succes.
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.
Is nog geen onverdeeld succes ondanks deze lessen. Binnenkort schijnen we naar een Italiaans restaurant te gaan met zijn allen, dat lijkt me een topshow.
http://www.whiteponymicro(...)%20Microbrewery.htmlquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.
In Italie kunnen ze echt geen bier maken joh, niet te hachelenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel Italiaans speciaalbier.
Gezellig naar de pizzeriaquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer te verstaan wat Laura Pausini zingt.
Is nog geen onverdeeld succes ondanks deze lessen. Binnenkort schijnen we naar een Italiaans restaurant te gaan met zijn allen, dat lijkt me een topshow.
Geen dames.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dames die een bod uitbrengen?
Krijgen we dit weer, schijtlollig gaan doen in het Turks zodat niemand het kan lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorrei una pizza ai quatro formaggi! Grazie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |