Johannes kan ook heel zwoel in het Spaans tegen je praten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?
Pics.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Dan heb je een dure koffie en thee machine nodig, mijn zus heeft er 2.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.
Staat wel leuk hoor, zo in het venster.quote:
De vensterbank.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat wel leuk hoor, zo in het vensterbank.
Leuk toch, die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in, gewoon losse thee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenmooier
potje) en zetten vervolgens dat potje...
...in een kast..
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in
Die heeft mijn vriendje ook eens gekregen maar ik ben de enige die er koffiepads in stopt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.
Maar als ze zo leuk zijn hoeven ze niet in de kast he.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk toch, die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in, gewoon losse thee.
Er zijn dus wel mensen die het zo zeggen, maar niet hier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ja sorry omdat ik eerst venster typte, en het daarna veranderde in vensterbank, zonder het naar de te veranderen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.
(Viel vies tegen toen ik onlangs echt Trivial Pursuit ging spelen en er geen meerkeuzevragen waren maar oké).
Un curso di italiano.
Beetje raar om ze in de huiskamer tentoon te stellen toch? Bij mij staan ze op een plank in de keuken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar als ze zo leuk zijn hoeven ze niet in de kast he.
Enrico Battaglin, mooie naam is dat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Diamano Caruso, Giro D'Italia, Davide Formolo.
Dat is al het Italiaans dat ik ken denk ik.
Voor de leuk! Ik hou van fun!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?
Komt er ooit iemand in de keuken dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje raar om ze in de huiskamer tentoon te stellen toch? Bij mij staan ze op een plank in de keuken.
Ik haal alle talen door elkaar, zonder gekheid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes kan ook heel zwoel in het Spaans tegen je praten.
Misschien is de NWS SC Kampeermeet wel aan het Lago di Garda, dan wil ik wel voorbereid zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Johannes ga je op vakantie naar Italie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |