Ik keek voor de Lucky, maar die kwam niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus je kijkt erna omdat het ooit leuk was ?
Gelukkig had ik een leuke taalcursus ipv al die vermijdbare commerciële uitingen van Matthijs.quote:
Wat intellectueel van je. Wat voor taalcursus?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een leuke taalcursus ipv al die vermijdbare commerciële uitingen van Matthijs.
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee deze, met kaneel enzo:
[ afbeelding ]
Zit je al aan de rooibos?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat intellectueel van je. Wat voor taalcursus?
Pickwick picknick in het bos idee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.
Diamano Caruso, Giro D'Italia, Davide Formolo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.
(Viel vies tegen toen ik onlangs echt Trivial Pursuit ging spelen en er geen meerkeuzevragen waren maar oké).
Un curso di italiano.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is pas bij Pauw.
Dan ga ik lekker de PvdA'er uithangen met mijn trui en mening.
Hihiquote:
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.
(Viel vies tegen toen ik onlangs echt Trivial Pursuit ging spelen en er geen meerkeuzevragen waren maar oké).
Un curso di italiano.
Dat vind ik zo'n smerig wijf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig ging ik net fietsen toen Sylvana weer een neger tourettes aanval kreeg. SimekGod.
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenquote:
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenmooier
potje) en zetten vervolgens dat potje...
...in een kast..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |