Sterfquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk dat timmmmm gelijk weer vrolijk is, leuk om te zien. Je gaat shinen op die bruiloft timmmmmm.
failexquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie moet dan de kastboy uithangen?
Wie?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
Doei Mani, we zullen je nooit vergeten.
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:06 schreef Specularium het volgende:
Ik ben op FOK! omdat ik me wel thuis voel tussen de randfiguren.
quote:
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.
Is je examen Nederlands een beetje goed gegaan?
Nee, ik wil jonge mensen binden aan FOK! in plaats van wegjagen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?
Kinderlokker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik wil jonge mensen binden aan FOK! in plaats van wegjagen.
Dat is bij dezen wel bewezen inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is ook groot fan van matige rommel.
Met normale normering heb ik een 8quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.
Is je examen Nederlands een beetje goed gegaan?
Ik had niet anders verwacht. Maar altijd fijn als je niet aan zenuwen of iets dergelijks ten onder gaatquote:
Ik was voordat ik het examen kreeg even gespannen, maar toen ik 'm aan het maken was voelde het gewoon als een normale toets.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Maar altijd fijn als je niet aan zenuwen of iets dergelijks ten onder gaat
Vrouwen hebben wel vaker de behoefte om kaarten ondersteboven te houden...quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Nou jongens, ik had net weer een avontuur.
Waren 2 vrouwen met een soort kaart de weg aan het zoeken maar ze konden het niet vinden.
Hadden ze hem ondersteboven.
Mijn dag is weer goed.
gelukkig hoeven we hem vier maand niet te zienquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gelukkig hoeven we hem vier maand niet te zien
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
gelukkig hoeven we hem vier maand niet te zien
Er staat geen ''redactie frontpage'' meer,quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste die 'm snapt...
Deze foto's als reactie kan ik dan wel om lachen.quote:
Was geweldige tv.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze foto's als reactie kan ik dan wel om lachen.
Ik weet nog zo'n aflevering van het tweede deel van het seizoen toen Alexander Klöpping binnenkwam en er werd gejuichd door het publiek. Krommende tenen.
Hadden ze een beetje dikke tieten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Nou jongens, ik had net weer een avontuur.
Waren 2 vrouwen met een soort kaart de weg aan het zoeken maar ze konden het niet vinden.
Hadden ze hem ondersteboven.
Mijn dag is weer goed.
Geweldig zou ik het niet noemen. Lubach is wel redelijk vermakelijk.quote:
Die slotscène was één van de hoogtepunten van het eerste seizoen. Er stond de volgende dag zelfs een stuk over in het AD, over dat liedje. Sowieso is het programma natuurlijk prima.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geweldig zou ik het niet noemen. Lubach is wel redelijk vermakelijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heeft Specularium niet op gelet. Hij was helemaal van de kaart.
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel zaad in je knoflooksaus zitten.
quote:
Ik ken anders veel mannen die dat ook doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel vaker de behoefte om kaarten ondersteboven te houden...
Mannen hebben dat niet nodig.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ken anders veel mannen die dat ook doen.
quote:
Ik keek voor de Lucky, maar die kwam niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus je kijkt erna omdat het ooit leuk was ?
Gelukkig had ik een leuke taalcursus ipv al die vermijdbare commerciële uitingen van Matthijs.quote:
Wat intellectueel van je. Wat voor taalcursus?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een leuke taalcursus ipv al die vermijdbare commerciële uitingen van Matthijs.
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee deze, met kaneel enzo:
[ afbeelding ]
Zit je al aan de rooibos?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat intellectueel van je. Wat voor taalcursus?
Pickwick picknick in het bos idee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is lekker ja, zit een hele dennenappel in je thee.
Diamano Caruso, Giro D'Italia, Davide Formolo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je hebt gemerkt bij Trivia Crack ben ik intellectueel.
(Viel vies tegen toen ik onlangs echt Trivial Pursuit ging spelen en er geen meerkeuzevragen waren maar oké).
Un curso di italiano.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is pas bij Pauw.
Dan ga ik lekker de PvdA'er uithangen met mijn trui en mening.
Hihiquote:
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
(Viel vies tegen toen ik onlangs echt Trivial Pursuit ging spelen en er geen meerkeuzevragen waren maar oké).
Un curso di italiano.
Dat vind ik zo'n smerig wijf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig ging ik net fietsen toen Sylvana weer een neger tourettes aanval kreeg. SimekGod.
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenquote:
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenmooier
potje) en zetten vervolgens dat potje...
...in een kast..
Johannes kan ook heel zwoel in het Spaans tegen je praten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?
Pics.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Dan heb je een dure koffie en thee machine nodig, mijn zus heeft er 2.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.
Staat wel leuk hoor, zo in het venster.quote:
De vensterbank.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat wel leuk hoor, zo in het vensterbank.
Leuk toch, die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in, gewoon losse thee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kopen thee, dat al in een doosje zit. Dan halen ze dat thuis uit dat doosje, doen de zakjes in een ander potje (vermoedelijk eenmooier
potje) en zetten vervolgens dat potje...
...in een kast..
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in
Die heeft mijn vriendje ook eens gekregen maar ik ben de enige die er koffiepads in stopt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 prachtige glazen potten om de koffiepads in te doen.
Maar als ze zo leuk zijn hoeven ze niet in de kast he.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk toch, die doosjes Heb er ook een paar. Maar ik doe daar geen zakjes in, gewoon losse thee.
Er zijn dus wel mensen die het zo zeggen, maar niet hier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ja sorry omdat ik eerst venster typte, en het daarna veranderde in vensterbank, zonder het naar de te veranderen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Un curso di italiano.
Beetje raar om ze in de huiskamer tentoon te stellen toch? Bij mij staan ze op een plank in de keuken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar als ze zo leuk zijn hoeven ze niet in de kast he.
Enrico Battaglin, mooie naam is dat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Diamano Caruso, Giro D'Italia, Davide Formolo.
Dat is al het Italiaans dat ik ken denk ik.
Voor de leuk! Ik hou van fun!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar heb je Italiaans voor nodig? Of is het voor de leuk?
Komt er ooit iemand in de keuken dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje raar om ze in de huiskamer tentoon te stellen toch? Bij mij staan ze op een plank in de keuken.
Ik haal alle talen door elkaar, zonder gekheid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes kan ook heel zwoel in het Spaans tegen je praten.
Misschien is de NWS SC Kampeermeet wel aan het Lago di Garda, dan wil ik wel voorbereid zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef arjan1112 het volgende:
Johannes ga je op vakantie naar Italie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |